Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Fan de trance, fan des Bronzés, il n'y a qu'un pas...enfin presque.
Les bronzés font du ski à la TV
You do not have permission to vote on this poll.
je loupe pas, c primordial pour mon bon équilibre... 15 50.00%
Si y a rien d'autres à faire ouais je regarderai 6 20.00%
Que le ciel me tombe sur la tête si je regarde cette daube 4 13.33%
j'ai tricot, piscine, entrainement de babyfoot,...un truc vachement plus important à faire quoi... 5 16.67%
Total: 30 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Nightflowers
prog lover

Registered: Jan 2002

bon ben moi c pareil c un passage obligé
j'en serais pas mort si je l'avais pas revu cette année mais bon... ca me fais toujours autant marrer

"j'etais a 2 doigts de conclure"

WAYS OF CONSCIOUSNESS On PARIS ONE (P1 Trance)
Every Saturday @ 4pm, Monday @ 8am + Thursday @ 0am (GMT+1)
OUT NOW ! : Axelle Roch - Serial Lovers (Nightflowers pres. Neurologik Remix) [MPDR092]
Also available :
A Boy And A Radio - Continuum (Nightflowers pres. Wild Symmetry Remix) [MPDR083]
Ness - Balloon (Nightflowers pres. Neurologik Dub) [MPDR063]

Old Post Feb-24-2004 06:03  France
Click Here to See the Profile for Nightflowers Click here to Send Nightflowers a Private Message Visit Nightflowers's homepage! Add Nightflowers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

--> Il ressort au final qu'une personne sur 2 sur ce forum a regardé pour la n-ième fois "Les Bronzés font du ski"

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Feb-24-2004 09:50  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
j'ai du voir ce film à peine une fois entier mais par contre l'extrait du crapeau je l'ai vu au moins 10 fois et j'adore la réplique.
quote:
c'est goutu,ça a du retour

celle là chui mort à chaque fois...

Old Post Feb-24-2004 16:11  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ptitcalvin
• ZaSieWeed Addict •

Registered: Jul 2003

quote:
Originally posted by d&b
j'ai du voir ce film à peine une fois entier mais par contre l'extrait du crapeau je l'ai vu au moins 10 fois et j'adore la réplique.

celle là chui mort à chaque fois...

Clair

quote:

>Hum... Comment vous faites pour faire rentrer le... crapeau dans la bouteille ?!
El Païso> Ah ba c'est tout simple ! D'abord on l'fait sécher, pi y devient tout fin, pi on l'fait glisser ! Et après avec l'humidité, y gonfle !
>Ah d'accord...

Old Post Feb-24-2004 19:16  France
Click Here to See the Profile for ptitcalvin Click here to Send ptitcalvin a Private Message Add ptitcalvin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

Registered: Oct 2002

LES BRONZES CE SOIR SUR TF1 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

BIP BIP !!!

Last edited by _ Andy _ on Mar-16-2004 at 20:07

Old Post Mar-16-2004 20:01  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rodo
Trancewillneverdie.com

Registered: Aug 2003

et oui je regarde!

Old Post Mar-16-2004 20:12  France
Click Here to See the Profile for Rodo Click here to Send Rodo a Private Message Add Rodo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ptitcalvin
• ZaSieWeed Addict •

Registered: Jul 2003

Un poil en dessous celui ci quand même.

Enfin cette réplique de Michel Blanc est énorme :

quote:
J'vais me faire rappatriller par Europe Assistance, ca va pas faire un pli...

Sur ce, bonsoir nous allons nous coucher...

Old Post Mar-16-2004 20:13  France
Click Here to See the Profile for ptitcalvin Click here to Send ptitcalvin a Private Message Add ptitcalvin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

quote:
Originally posted by ptitcalvin
Sur ce, bonsoir nous allons nous coucher...

bonsoir, nous allons les niquer

Last edited by _ Andy _ on Mar-16-2004 at 20:29

Old Post Mar-16-2004 20:19  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MajenKa
Progressive Women

Registered: Jan 2004

LOL ba je v encore en surprendre mais personnellement les bronzés, les bronzés font du ski, vont au marché, se masse les c**** etc ... LOL je déconne, mais c vraiment pas ma tasse de thé ... je ne sais pas pq mais j'accroche pas du tout, j'en parlais justement à andy scott sur msn là ....

Run baby run !

Old Post Mar-16-2004 20:39 
Click Here to See the Profile for MajenKa Click here to Send MajenKa a Private Message Add MajenKa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
cozim
PhysFouFAvroum

bon je l'ai vu...
sympa mais franchement sans plus

Old Post Mar-16-2004 21:55  France
Click Here to See the Profile for cozim Click here to Send cozim a Private Message Add cozim to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Trancemaster2k
Massaliaddict

ouaip ya pas à dire, "les Bronzés font du ski" est tout de même mieux

Old Post Mar-17-2004 07:46  France
Click Here to See the Profile for Trancemaster2k Click here to Send Trancemaster2k a Private Message Add Trancemaster2k to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PyrofraG
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2004
Encore redif???

J'ai pas la télé mais il est passé pendant les vacances de février (y'a 3 semaines je crois) à la télé... Ils hallucinent!!
Sinon le passage préféré c'est quand Thierry Lermite (popeye mais j'suis pas sur qu'il s'appelle comme dans les bronzés font du ski...) essaye de remonter ses 2 potes qui sont dans le vide!!!
"-Vous êtes trop lourd lâchez du lest..
-Popeye il a une grosse gourmette en Or qu'il ne veut pas ôter!!!!"

C'est trop énorme ce film!! C'est du bonheur en boîte!!

Je me lève et je confirme

Old Post Mar-19-2004 11:50  France
Click Here to See the Profile for PyrofraG Click here to Send PyrofraG a Private Message Add PyrofraG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Fan de trance, fan des Bronzés, il n'y a qu'un pas...enfin presque.
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackSONIDO SPLaSH [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackParham & Dominic Plaza - Substance [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 03:23.

Forum Rules: