Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Strike One - De Kuip Rotterdam [5 juni 2004]
Pages (15): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
moogwai
In TrancEaddict We Trust



Registered: Oct 2000
Location: 013

quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Toch knap van UDC dat ze de 3 grootste Prutsers in de muziek-industrie op 1 feest weten te boeken: Jean, Judge Jules en Johan Gielen.


whehe..idd!

Voor de rest wel een aardige line-up... niet dat ik er heen ga, maar voor Rotterdammers is zeker wel leuk!

Old Post Mar-08-2004 15:43  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ultravibe!
Choose freedom



Registered: Mar 2003
Location: Eindhoven, Netherlands

quote:
Originally posted by Asperge
overdag of snachts?


Een heel belangrijke vraag, als blijkt dat het overdag is, lijkt me dat een reden om niet te gaan voor mij. 's Nachts zou het best een vet feest kunnen worden denk ik.

Old Post Mar-08-2004 17:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ultravibe! Click here to Send Ultravibe! a Private Message Add Ultravibe! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!



Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam + Ammerzoden

en het is geworden een:........................................................................................................................................NACHTELIJK FEEST


op zich op papier dus best vet. in de lichttorens van de kuip lazers hangen en bijvoorbeeld de lampjes als strobos gebruiken !


___________________

Old Post Mar-14-2004 14:55  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!



Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam + Ammerzoden

quote:
Originally posted by FunkySimon
UDC wil gewoon zijn eigen Sensation hebben net als ID&T..

beetje jammer om ze op deze manier na te doen het is gewoon een sensation line up in een ander stadion..


jah klopt in hun nieuws brief stond ook: Dit gaat een sensationeel feest worden!


___________________

Old Post Mar-14-2004 15:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
stampertje
Senior tranceaddict



Registered: Jan 2002
Location: Capelle a/d IJssel

bij deze feest omgedoopt tot:

--5 juni De Kuip Rotterdam--
Tobbedansen


___________________
hier had uw reclame kunnen staan

Last edited by stampertje on Mar-17-2004 at 20:18

Old Post Mar-14-2004 18:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for stampertje Click here to Send stampertje a Private Message Add stampertje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
stampertje
Senior tranceaddict



Registered: Jan 2002
Location: Capelle a/d IJssel

Het is nu officieel


Kaartjes gaan € 48,25 kosten en € 103,25 voor de VIPS onder ons.
Hierboven op zullen nog wel de standaard kosten komen.

Lijkt mij een superfeestje dus ga zeker wel


___________________
hier had uw reclame kunnen staan

Old Post Mar-17-2004 20:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for stampertje Click here to Send stampertje a Private Message Add stampertje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy



Registered: Apr 2002
Location: The Hague

quote:
Originally posted by basvh
en het is geworden een:........................................................................................................................................NACHTELIJK FEEST


op zich op papier dus best vet. in de lichttorens van de kuip lazers hangen en bijvoorbeeld de lampjes als strobos gebruiken !




Dit stond op de partyscene site, het is nog zeker dat het een nachtelijk feet wordt.

Strike One UDC in afwachting van nachtelijke vergunning voor Strike One
Op 5 juni organiseert UDC een nieuw dance event in de Rotterdamse Kuip, genaamd Strike One. Op dit moment is een van de grootste dance organisatie van Nederland in afwachting van een nachtelijke vergunning voor het feest.

UDC organiseert op 5 juni een nieuw dance event in de Rotterdamse Kuip. Het feest Strike One staat al helemaal vast, alleen een vergunning om het feest 's nachts door te laten gaan ontbreekt. De Raad van State wil geen uitspraak doen in deze zaak. De weigering om uitspraak te doen heeft betrekking op de eerdere weigering van de Gemeente Rotterdam om een nachtelijke vergunning te verlenen voor het dance event.

UDC zal met een kort geding tegen de Burgermeester van Rotterdam en de Gemeente Rotterdam een laatste poging ondernemen om het evenement doorgang te laten vinden in de nacht. Ongeacht de uitspraak van de rechter vindt het evenement op 5 juni 2004 zeker overdag plaats. Met de dj's Marco V, Armin van Buuren, Michel de Hey, Sven Vath, Judge Jules, Miss Monica, Roog en vele anderen, in combinatie met een unieke locatie en een nog nooit vertoond licht- en geluidsspektakel is UDC ervan overtuigd dat Strike One een bijzonder feest wordt.

Strike One, the arrival
Kuip Rotterdam
Zaterdag 5 juni 2004
12.00 – 23.00 uur
Meer info: www.strike1.nl


___________________

Down-Under was da bomb

Old Post Mar-24-2004 18:11  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
visje
Senior tranceaddict



Registered: Dec 2003
Location: The Hague, Netherlands

ziet er zeer vet uit nu maar hopen dat het ook snachts komt anders komt er weinig van dat licht spektakel

Old Post Mar-24-2004 20:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for visje Click here to Send visje a Private Message Add visje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms



Registered: Jan 2001
Location: Rotterdam

50 euro???????
dat vind ik erg veel geld voor deze magere line-up, mij zal je hier niet vinden.


___________________
Latest mixes: http://soundcloud.com/rhorjus

Old Post Mar-25-2004 08:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ferry 0
Senior tranceaddict



Registered: Jul 2003
Location: Sneek

Ja indd als ze Gielen & Jean nou eens van de lineup schrapten dan had ik me misschien nog bedacht


___________________
http://www.myspace.com/ferdyandedwin
In Stores Now:
Roque Audio - Get Down (Edwin Mulder, Ferdy & Sebastian Davidson Remix)
FM223 - Logic
Ferdy & Rene - Legato

Old Post Mar-27-2004 17:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ferry 0 Click here to Send Ferry 0 a Private Message Add Ferry 0 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RnakR
Shame on you Mr Bush



Registered: Jun 2001
Location: Montreal, Quebec

somebody can tell me what this is ?!
i'll be doing a trip to holland that week, is it an event worth going ?


___________________

Old Post Mar-28-2004 02:57  Canada
Click Here to See the Profile for RnakR Click here to Send RnakR a Private Message Add RnakR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!



Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam + Ammerzoden

quote:
Originally posted by RnakR
somebody can tell me what this is ?!
i'll be doing a trip to holland that week, is it an event worth going ?


it is the first time that they organise that event. so don't know if it is worth the price. It is an open air football stadium.

line up:
Main:
Sven Väth
Michel de Hey
Secret Cinema LIVE
Armin van Buuren
Johan Gielen
Marco V
Judge Jules
Jean
Ronald van Gelderen


___________________

Old Post Mar-28-2004 07:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Strike One - De Kuip Rotterdam [5 juni 2004]
Post New Thread    Post A Reply

Pages (15): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPvD - Casino Feb 2004 Track 77 - BTribe - Nanita (BT Remix) [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackFire & Ice - Let There Be Light (Primer Remix) [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:37.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!