PvD draait btw toch altijd nog overwegend meer trance dan hard-trance? (en af en toe een vleugje techno-achtig
Op Innercity draaide PvD aan het einde toch wel veel hardtrance... en afgelopen jaar op the love from above (berlijn) draaide die aan het einde praktisch alleen maar hardtrance...
Beetje jammer...
Feb-21-2004 19:20
AirPole
Trance, where are you??
Registered: Jan 2002
Aha, dat wist ik niet, dat ie op Innercity zo draait, naja... ja kan ik nog een beetje inkomen...
Wist ik niet joh, maar op Sensation zal hij waarschijnlijk toch meer Trance draaien..
We zien wel...
Cheerio
Chicane - The Drive Home
- Next Party Stops -
Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.
Feb-21-2004 20:30
Smirnoff
:: Vodka-Addict ::
Registered: Dec 2001
Staat ie op black of white
Feb-22-2004 01:45
HBtje
scheisse !!!!
Registered: Mar 2003
hmmmmmm en daarnet las ik dan op de site van paul van dyk dat zijn gig op sensation weer weg is van zn gig-lijst.... vaaaaaag naja ff afwachten maar wat t nou wordt
of is id$t aant fucken en moest paul het van zn website afhalen..... naja wel erg lame dan van id$t
Feb-22-2004 13:08
franzelare
Flock you!!
Registered: Mar 2002
quote:
Originally posted by HBtje
hmmmmmm en daarnet las ik dan op de site van paul van dyk dat zijn gig op sensation weer weg is van zn gig-lijst.... vaaaaaag naja ff afwachten maar wat t nou wordt
of is id$t aant fucken en moest paul het van zn website afhalen..... naja wel erg lame dan van id$t
die kans is groot, want het stond ook al op Pf dat het op zijn site stond. als het dan nog niet bevestigd is dan is de kans wel groot dat ze hem gevraagd hebben het er af te halen
Feb-22-2004 13:19
HBtje
scheisse !!!!
Registered: Mar 2003
quote:
Originally posted by franzelare
die kans is groot, want het stond ook al op Pf dat het op zijn site stond. als het dan nog niet bevestigd is dan is de kans wel groot dat ze hem gevraagd hebben het er af te halen
hmm ja idd dat klinkt dan ook wel logisch..... alleen vraag ik me dan af waarom zn gig op mysteryland dan nog wel op zn site vermeld staat..............
Feb-22-2004 13:26
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by HBtje
hmm ja idd dat klinkt dan ook wel logisch..... alleen vraag ik me dan af waarom zn gig op mysteryland dan nog wel op zn site vermeld staat..............
Omdat ID&T de line-up van het gehypte Sensation zo lang mogelijk geheim wil houden
Op Mysteryland draaien tig DJ's dus maakt het niet zoveel uit dat daar de naam van PVD al staat, denkik