quote:Originally posted by TTman אף אחד לא הזכיר בן כמה הבחור 20 יא סטלן!!
___________________
quote:Originally posted by -CosmicFire- 20 יא סטלן!! ראסמי סטלן וואי 20, מזכיר לי תקופות
משנים קידומת אהה?? הרבה מזל טוב אחי ובהצלחה בהמשך..
מזל טוב אח שלי!! אמנם טיפה באיחור אבל בקטנה... העיקר הכוונה
___________________ .
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA