BrainmaN>>> ta å snacka ihop dej med steve å knomaden så kanske ni kan lös det på nå vänster...
___________________
One Nation TrancE Nation
Feb-26-2004 02:03
mjz
latmask
Registered: May 2003
Location: Stonkholm
okej, hur många blir det som vill ha t-shirts då?
jag kan lungt ta en långärmad och en kortärmad när det blir aktuellt...
Feb-29-2004 17:56
Jeremy H
Ja hallå?
Registered: Jan 2003
Location: Stockholm, Sweden
Så..nu har jag mailat att jag är intresserad iaf
Feb-29-2004 18:27
jofawe
Official Manb00bs of TA
Registered: Jan 2002
Location: Växjö
ni vet väl att Knomaden fixat t-skirts billigt som faen ... han känner ju en tillverkare i Uganda (ja ja, långt, men billigare!!)
Själv är jag intresserad av en T
Feb-29-2004 22:03
dbl
Whitesun
Registered: Dec 2001
Location: Gothenburg/sweden
beroende på modellen e jag intresserad av iallafall en t-shirt... möjligtvis en långärmad också.. beror liksom på ekonomin.. hehe
köper la säkerligen en t-shirt iallafall.. men vill ha rätt modell o inte nån vanlig slapp t-shirt som jag aldrig kommer ha på mig
___________________
Daniel
Feb-29-2004 22:29
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
Location: Stockholm & in my mind
Pjox :
Jag är troligen intresserad beror på modellen. Och hur små dom finns i :P
Vet änuu inte om jag i så fall är intresserad av en t-skirt elller långärmad eller både och. Beror som sackt på modell och hur många pengar jag har. Men nån måste jag i alla fall ha
/Pjox
___________________
quote:
Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.