Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Digweed, Tiesto och Corsten till Sverige
Pages (3): « 1 2 [3]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Versace
Senior tranceaddict

Registered: May 2003

quote:
Originally posted by Amnezia
digweed lär ju lira på act of gods iaf....blir riktigt soft..

tiesto e nog den jag minst skulle vilja se igen live...cheese raktigenom å man höjde inte på ögonbrynet ens halvt en enda gång...
dessutom såg han totalt ointresserad av va han gjorde under sitt set...
han har flyt att folk e så snälla å stöttar istället för å dissa honom totalt som han igentligen e förtjänar...har man fått en sån enorm publicitet som han nu fått efter sina produceringar m.m så får man se till å göra mer än å spela senaste hitlåtarna å se uttråkad ut i djbåset...det kan någon lokal dj göra minst lika bra.

hade delvis denna åsikt om tiesto efter nacka, men så var man på creamfields o såg honom spela.

då fattar jag varför han e världens bästa dj, killen dansar o har sig...

artist!!!

Old Post Feb-26-2004 16:13  Yugoslavia
Click Here to See the Profile for Versace Click here to Send Versace a Private Message Add Versace to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Amnezia
this...is...not...örebro

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by Versace
hade delvis denna åsikt om tiesto efter nacka, men så var man på creamfields o såg honom spela.
då fattar jag varför han e världens bästa dj, killen dansar o har sig...
artist!!!

kan förstå att han gör bra mkt bättre från sig på ett jätte event som creamfields å andra klubbar runt omkring sina hemtrakter
men ger inte direkt nån respekt lr förändrar min bild av honom när han beter sig som han gör när han besöker ett "mindre" land för en spelning...
skillnaden e att där skulle han få vilda protester mot sig och här i sverige har de flesta i publiken inga krav alls sålänge han lirar lite trallvänlig trance å har en namnbricka det står tiesto på

kommer aldrig tycka att han e värd benämningen "världens bästa dj" för finns så många fler mindre kända me verkliga skills för jockandet....gäller inte bara tiesto, utan många av de största "djsarna" gled ju in på banan genom sina produceringar...
men tiesto är väl den som e mest överskattad, dj topp100 listan visar kanske vem som e mest populär men inte bevis på vem som e den bästa djn.....

Old Post Feb-26-2004 19:51  Sweden
Click Here to See the Profile for Amnezia Click here to Send Amnezia a Private Message Add Amnezia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Johan (DJ Irish)
dj bum

Registered: Aug 2000

hmmm, Digweed har jag jag inte sett på år och dar så honom kan jag tänka mig att se faktiskt. Även om han inte komma spela samma som han gjorde 1997.

Tiesto har jag sett 3 gånger och det räcker för mig. Corsten såg jag i Vancouver för snart ett år sedan och det var ju inte fy skam men inget jag absolut måste se igen tro jag.

http://www.di.fm

Old Post Feb-27-2004 12:29 
Click Here to See the Profile for Johan (DJ Irish) Click here to Send Johan (DJ Irish) a Private Message Visit Johan (DJ Irish)'s homepage! Add Johan (DJ Irish) to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RebeL9
The Digital Blonde addict

Registered: Nov 2001

Går inte att ogilla Digweed för han har skapat en av tidernas största anthems. Heaven Scent. Bara för det är han värd att buga inför

Old Post Feb-27-2004 19:46  Afghanistan
Click Here to See the Profile for RebeL9 Click here to Send RebeL9 a Private Message Visit RebeL9's homepage! Add RebeL9 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

quote:
Originally posted by RebeL9
Går inte att ogilla Digweed för han har skapat en av tidernas största anthems. Heaven Scent. Bara för det är han värd att buga inför

Det är väl inte så "bara"?

www.laszlo.se

Old Post Feb-29-2004 13:01 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
lonne
Stranger Than Fiction

Registered: Mar 2002

Digweed ser jag mer än gärna, jag gillar han stil skarpt och älskar hans blandning av prog och tribal. Dessutom har ju killen en av världens bästa radioshower som jag försöker lyssna på så ofta som möjligt.

Old Post Feb-29-2004 14:40  Sweden
Click Here to See the Profile for lonne Click here to Send lonne a Private Message Add lonne to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
el_vez
tranceaddict

Registered: Jan 2003
digweed vill jag se. har följt hans kiss100 show maniskt varje vecka
tills mercuryservern ökade sina regler för ett tag sedan. frågan är snarare om man har råd att åka till stockholm...

Old Post Feb-29-2004 21:34  Turkey
Click Here to See the Profile for el_vez Click here to Send el_vez a Private Message Add el_vez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Digweed, Tiesto och Corsten till Sverige
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 2 [3]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackSome tracks played by Scot Project in RGB Red Mix Thread #2 [2007] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPush - Universal Nation ( Flange & Swain Dark Dub) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:59.

Forum Rules: