Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Vanavond: Perry O'Neil @ ID&T Radio
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
basvh
Bert says: Hatseflats!



Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam + Ammerzoden

quote:
Originally posted by Remy D
Ik vind Markus Schulz echt geen topdj omdat hij toevallig een leuk radio programma heeft waar die allemaal promo's voor krijgt. Als hij zich staande weet te houden op een groot feest voor duizenden mensen en tussen de grote der aarden kan je zo iemand pas gaan vergelijken met mensen als Armin en Tiesto.

Ik zie Markus Schulz alleen als producer als topper! Zelfde geld voor G & D. Zijn in principe ook alleen nog maar top producers en zijn er op het DJ vlak nog lang niet.


ik ben blij dat je weer terug bent, zulke posts heb ik gemist!!!! Ober doe mij een rondje bier voor heer remy!


___________________

Old Post Feb-28-2004 22:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist



Registered: Dec 2000
Location: Zaanstad (Holland)

G&D gaak niet eens vergelijken met Marcus Schulz,die zijn nu al zolang goed bezig dat ze hebben bewezen de titel topproducers te verdienen.

Al zolang mensen onder de indruk weten te houden en aan de top te blijven in deze madworld qua producenten en hun producten is GIGAntisch imo.


___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT*
My Hyves

Old Post Feb-28-2004 23:43  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Little Theseus
Addicted Myth



Registered: Jun 2001
Location: Amsterdam

quote:
Originally posted by Chicane
Omdat?


Luister maar wat setjes van Tiesto in 2003, met platen als Airport in zn tracklists

En natuurlijk Traffic!

Niet dat Armin wel goed heeft geproduceerd in 2003 imo maar da's een ander verhaal.


___________________

www.balticbastian.com/

Old Post Mar-04-2004 11:21  Tokelau
Click Here to See the Profile for Little Theseus Click here to Send Little Theseus a Private Message Visit Little Theseus's homepage! Add Little Theseus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
franzelare
Flock you!!



Registered: Mar 2002
Location: amersfoort

jammer dat ik net weg was op vakantie
had perry best weer willen horen, zijn vorige set tijdens asot was wel lekker!

het is gewoon een aardige normale gast die nog best leuk plaats kan maken en plaatjes kan draaien


___________________


Ga eens dood!

Old Post Mar-07-2004 09:27  Netherlands
Click Here to See the Profile for franzelare Click here to Send franzelare a Private Message Visit franzelare's homepage! Add franzelare to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.



Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland

quote:
Originally posted by DjRV
wat is dit voor een onzin? op welk moment is het belangrijker geworden of een dj vriendelijk met een as the world turns lachje na of voor zijn set handjes schud dan zijn kwaliteiten achter de tafels?
vroegah op wildlife liep tiesto ook gewoon tussen de feestgangers,maar hij is inmiddels op zo'n nivo dat ie evenveel publiek kan trekken als madonna of u2. Is bono dan ook maar een lul omdat ie na zijn optreden niet stagedived in het publiek om met iedereen ff gezellig te doen?


Dat is misschien ook wel de reden dat tiesto hier minder populair is dan hij was Kan me de tijd ook nog wel herinneren dat het nog mogelijk was om gezellig een praatje te maken met een dj als tiesto. En de hype die nu rond tiesto hangt gaat echt wel weer weg hoor.. De volgende dj wordt op dat moment gehyped en zo gaat t maar door tis toch juist mooi om weer nieuwe talenten aan de top te zien komen snap jullie negatieve houding in deze niet altijd..

Old Post Mar-10-2004 13:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
total woot
WooT



Registered: Apr 2002
Location: Earth

quote:
Originally posted by DjRV
wat is dit voor een onzin? op welk moment is het belangrijker geworden of een dj vriendelijk met een as the world turns lachje na of voor zijn set handjes schud dan zijn kwaliteiten achter de tafels?

Dat is altijd al net zo belangrijk geweest, het zou immers vrij hypocriet zijn alleen naar je fans te lachen als je staat te draaien, en we weten allemaal dat je nergens komt zonder een vriendelijke lach...

quote:

vroegah op wildlife liep tiesto ook gewoon tussen de feestgangers,maar hij is inmiddels op zo'n nivo dat ie evenveel publiek kan trekken als madonna of u2. Is bono dan ook maar een lul omdat ie na zijn optreden niet stagedived in het publiek om met iedereen ff gezellig te doen?


A) Hoezeer ik de kwaliteiten van Dhr Verwest ook waardeer, hij is niet in staat evenveel publiek te trekken als U2 of Madonna (das alleen het geval in dit kikkerlandje).

B) Wat heeft de hoeveelheid publiek die je kunt trekken in vredesnaam te maken met de manier waarop je met je fans omgaat? Als ik jou woorden goed begrijp, worden fans minder belangrijk naar mate het er meer worden...

Old Post Mar-10-2004 15:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for total woot Click here to Send total woot a Private Message Add total woot to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bouma-Bros
Global Clubbing



Registered: Apr 2001
Location: Holland

quote:
Originally posted by Donna
Alleen t feit al dat de Bouma crew overloopt laat zien wie real is en wie fake



Wat wil je hier mee zeggen?

ElSandro

Old Post Mar-10-2004 16:36  Netherlands
Click Here to See the Profile for Bouma-Bros Click here to Send Bouma-Bros a Private Message Visit Bouma-Bros's homepage! Add Bouma-Bros to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Fkwebeman
Sletlana



Registered: Feb 2002
Location: Groningen

quote:
Originally posted by Donna


En Tiesto zn kaarsje uit? Die komt zometeen echt wel weer een aardig kampvuurtje bouwen hoor.
..........en Tijs kijkt ook verder dan zn neus lang is.

He'll be back 4 more and better


Hij pakt dit jaar vast gewoon weer de Award, zeker omdat hij weer met een album komt.
Zolang hij op veel feesten blijft draaien.
Wel jammer idd, dat hij minder contact heeft met het publiek, dwz op een Solo hier in Groningen kwam hij rustig van zijn plekje om ff gezellig met iedereen mee te dansen.. nu zou hij dat niet meer kunnen doen, puur omdat hij dan gewoonweg niet meer terugkomt om een nieuw plaatje erop te leggen.
Teveel publiek dat puur voor de populaire dj komt en niet voor zijn muziek, dat is ook de reden dat platen als traffic en airport er nog steed ingegooid worden, hetgeen mij persoonlijk niet zoveel uitmaakt, als ik maar een topnacht heb gehad. Ik hoef niet met alle geweld een set te horen waar ik 3 weken later nog wakker van lig omdat ik 4 nummers niet kon ID-en..


___________________

Old Post Mar-11-2004 13:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for Fkwebeman Click here to Send Fkwebeman a Private Message Visit Fkwebeman's homepage! Add Fkwebeman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

quote:
Originally posted by Fkwebeman
Ik hoef niet met alle geweld een set te horen waar ik 3 weken later nog wakker van lig omdat ik 4 nummers niet kon ID-en..


Om met de woorden van RemyD te spreken:
Dat soort RUKKERS heb je wel ja.

Triest.


___________________
"Life is all about choices & respect"

Old Post Mar-11-2004 15:22 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Fkwebeman
Sletlana



Registered: Feb 2002
Location: Groningen

quote:
Originally posted by SnuggLe
Om met de woorden van RemyD te spreken:
Dat soort RUKKERS heb je wel ja.

Triest.


ach, hoe meer hoe beter, dan word het weer wat rustiger bij dj's als tiesto


___________________

Old Post Mar-11-2004 15:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for Fkwebeman Click here to Send Fkwebeman a Private Message Visit Fkwebeman's homepage! Add Fkwebeman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.



Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland

quote:
Originally posted by total woot

B) Wat heeft de hoeveelheid publiek die je kunt trekken in vredesnaam te maken met de manier waarop je met je fans omgaat? Als ik jou woorden goed begrijp, worden fans minder belangrijk naar mate het er meer worden...


naja t gaat een beetje een lastig verhaal worden om 40.000 man een handje te geven op een avond en dan ook nog je plaatjes trouw te blijven draaien

en ik moet eerlijk zeggen dat ik m nog steeds 1 van de spontaanste dj's vind.. kon me nog een x in hollywood herinneren dat ie het halve interieur weggaf met zn handtekening erop

Old Post Mar-11-2004 15:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
total woot
WooT



Registered: Apr 2002
Location: Earth

quote:
Originally posted by Jappio
naja t gaat een beetje een lastig verhaal worden om 40.000 man een handje te geven op een avond en dan ook nog je plaatjes trouw te blijven draaien


True... maar dat is ook al moeilijk in een volle asta...

quote:

en ik moet eerlijk zeggen dat ik m nog steeds 1 van de spontaanste dj's vind.. kon me nog een x in hollywood herinneren dat ie het halve interieur weggaf met zn handtekening erop


Whehe, dat was idd mooi!

Old Post Mar-11-2004 17:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for total woot Click here to Send total woot a Private Message Add total woot to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Vanavond: Perry O'Neil @ ID&T Radio
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackthis acid banger needs ID [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackWitness Of Wonder - "Emotions In Motion" (Thrillseekers Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:04.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!