|
| quote: | Originally posted by Donna
En Tiesto zn kaarsje uit? Die komt zometeen echt wel weer een aardig kampvuurtje bouwen hoor.
..........en Tijs kijkt ook verder dan zn neus lang is.
He'll be back 4 more and better |
Hij pakt dit jaar vast gewoon weer de Award, zeker omdat hij weer met een album komt.
Zolang hij op veel feesten blijft draaien.
Wel jammer idd, dat hij minder contact heeft met het publiek, dwz op een Solo hier in Groningen kwam hij rustig van zijn plekje om ff gezellig met iedereen mee te dansen.. nu zou hij dat niet meer kunnen doen, puur omdat hij dan gewoonweg niet meer terugkomt om een nieuw plaatje erop te leggen.
Teveel publiek dat puur voor de populaire dj komt en niet voor zijn muziek, dat is ook de reden dat platen als traffic en airport er nog steed ingegooid worden, hetgeen mij persoonlijk niet zoveel uitmaakt, als ik maar een topnacht heb gehad. Ik hoef niet met alle geweld een set te horen waar ik 3 weken later nog wakker van lig omdat ik 4 nummers niet kon ID-en.. 
___________________
|