Zal wel aan mij liggen maar ik kan ze niet downen(kom nu wel op de ftp server en zie ze staan ken er zelfs opklikken maar dan krijg ik een ftp foutmeldig
Greetz Muppet
Aug-11-2001 16:51
Siesta
In praise of the sun
Registered: Jun 2001
het ligt aan jou ja , je moet "naar map kopieren" doen
GreetZ GERRIT!!
Aug-11-2001 16:58
Muppet
animal
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by DJ_Siesta het ligt aan jou ja , je moet "naar map kopieren" doen
GreetZ GERRIT!!
hahahaahahahaha ok lag aan mij dus tnx
Greetz Muppet
Aug-11-2001 17:51
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Blik ja, is misschien ook wel logisch dat die niet gemixed is, maar één ding, we zijn toch wel sneller dan RMF hè????
What the hell maakt dat nou uit?
Boeiuh, als je um maar hebt joh... En de cd is trouwens toch geen zak aan
Greetz,
SnuggLe
Aug-11-2001 18:35
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
KEY DAN FLEX!!!!!!
Aug-11-2001 18:54
Little Theseus
Addicted Myth
Registered: Jun 2001
quote:
Originally posted by Blik
ok, ik probeer het iest duidelijker uit te leggen, je doet al je mp3tjes in Winamp, normaal komt er dan meteen de tijd erbij te staan van hoelang het nummer duurt toch?? bijvoorbeeld het eerste nummer van Tiesto duurt 8:34, maar bij het 2de nummer komt er geen tijd te staan.........en normaal kun je dus ook vooruit spoelen bij een nummer, maar dat kan bij die nummers dus ook niet, en als je dan naar de file-info gaat kijken staat er dat het nummer maar 1 seconde duurt en dat is dus irritant want ik wil meestal bij nieuwe liedjes meteen naar het midden van het nummer want dan hoor je eigenlijk vrijwel meteen of het nummer goed is..........snap je het nu een beetje (of iemand anders......????)
Volgens mij heb je gewoon versnaaide mp3's.
Gebeurt heel zelden dat je ze verkeerd download, en dat je er niets mee kan. Try again, je hebt toch breedband internet.