Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Tiesto gaat trouwen
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Jimmy
Supreme tranceaddict



Registered: Oct 2003
Location:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Dan NOG lekker belangrijk!
Kan mij echt geen hol verroten wat al die dj's allemaal wel niet in hun vrije tijd doen. Het lijken wel popsterren :S
Ze draaien alleen maar een aantal plaatjes aan elkaar.... De echte lof moet een keer naar al die hardwerkende producers die klasse muziek maken. Een paar plaatjes draaien en gehyped worden door TMF kan iedereen. De populariteit van veel dj's gaat VER voorbij aan hun echte draaikunsten. Bah!


zeker, de producers worden ondergewaardeerd lijkt het soms. Maar Tiesto heeft toch een aantal (hele) goeie platen gemaakt? En nee, dan heb ik het niet over traffic of lethal industry.

Old Post Mar-04-2004 21:05 
Click Here to See the Profile for Jimmy Click here to Send Jimmy a Private Message Add Jimmy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
snitz
Supreme tranceaddict



Registered: Oct 2001
Location: Kerkdriel,Holland

WHOEOEOEOE!!! Nou mag tijs legaal neuken of zou die het al doen voor het huwelijk

Old Post Mar-04-2004 21:11  Netherlands
Click Here to See the Profile for snitz Click here to Send snitz a Private Message Visit snitz's homepage! Add snitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

quote:
Originally posted by Jimmy
zeker, de producers worden ondergewaardeerd lijkt het soms. Maar Tiesto heeft toch een aantal (hele) goeie platen gemaakt? En nee, dan heb ik het niet over traffic of lethal industry.


Dat zeg ik ook helemaal niet! Hij kan ook wel redelijk produceren! Met die post had ik het NIET speciaal over tiesto, over dat veel dj's alleen maar plaatjes draaien.


quote:
Originally posted by TranceFool
Ja DJ´s afkraken als ze beroemd zijn is zo makkelijk he
Vind het erg raar als je geen respect hebt voor de DJ die de Nederlandse trance-scene groot heeft gebracht. Niet echt gek dat die nu ook een breder publiek wil bereiken en daar geld mee wil verdienen.

Dat je zijn stijl nu niet meer kan waarderen ok......ik vind dat Tiesto de laatste tijd ook niet echt goed bezig is. Maar ik vind het nogal kinderachtig om em maar iedere keer af te zeiken, hou het dan lekker bij je eigen muziek


He, waar heb ik gezegd dat ik geen respect heb voor Tiesto?
Dat heb ik zeer zeker wel!! Hij is een hele grote goede dj, maar de laatste jaren niet meer geheel mijn smaak , ik vind het jammer dat hij de keuze heeft gemaakt om zo een product te worden.
Maar ik weet dat het niet zo makkelijk allemaal ligt.
Maar ik ehb zeker nog respect voor hem!

quote:
de manier om aan het grote geld te komen tegenwoordig is door commercieel te gaan. Die dj's die snuggle opnoemde zullen nooit rijk worden als ze niet enige vorm van commercie of producten.


Die lijst was ook maar een geintje joh
Daarom staat de erbij.


___________________
"Life is all about choices & respect"

Old Post Mar-04-2004 21:57 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Teknikol
terug uut 'de west'!



Registered: Aug 2002
Location: Flakkee

tiesto discussie #999999

komop tiesto is niet ultrafijntjes bezig maar laat hem.


___________________
blaat en nu stampen

Old Post Mar-04-2004 22:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for Teknikol Click here to Send Teknikol a Private Message Add Teknikol to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

quote:
Originally posted by Teknikol
tiesto discussie #999999

komop tiesto is niet ultrafijntjes bezig maar laat hem.


Tsja als we niet meer mogen discussieren over dingen zoals Tiesto, ID&T enzo dan is het forum ook zo dood, niet??
En breng JIJ dan eens wat goede onderwerpen in 'ter discussie'??
Zo niet, zeg dan ook niets over wat er wel op het forum staat. Altijd makkelijk te zeggen wat "verkeerd" is.




Zelfingenomen? Nee hoor, realistisch!


___________________
"Life is all about choices & respect"

Last edited by SnuggLe on Mar-05-2004 at 07:01

Old Post Mar-05-2004 06:52 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ding Chavez
drs. progger



Registered: Jan 2001
Location: Holland

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Tiesto heeft ook een management...


quote:
Originally posted by FunkySimon
ja maar ik denk dat thijs het het meeste voor het zeggen heeft hoor


Tuurlijk, z'n management zal niks achter z'n rug doen, maar jij dicht em uitstekend zakelijk talent toe terwijl je daar volgens mij z'n management credit voor moet geven.
En natuurlijk, er is niks mis met bakken geld verdienen, wie wil het niet en al helemaal als je bakken geld kunt verdienen met iets dat je ontzettend leuk vindt.
Helaas vind ik dan dat tegelijkertijd de hele sfeer bij z'n sets weg is door het publiek dat aangetrokken wordt. Noem me een zeikertje, een hoog-in-de-bol figuur maar ik merk gewoon dat een sfeer als bv tijdens z'n eerste solo tour er niet meer is als ie ergens draait. Kun je natuurlijk ook weer zeggen wat trek je je aan van die figuren die tegenwoordig ook komen, feit is dat het gewoon anders is en ik vind het stukken minder.


___________________

Old Post Mar-05-2004 09:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ding Chavez Click here to Send Ding Chavez a Private Message Add Ding Chavez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

quote:
Originally posted by Ding Chavez

Helaas vind ik dan dat tegelijkertijd de hele sfeer bij z'n sets weg is door het publiek dat aangetrokken wordt. Noem me een zeikertje, een hoog-in-de-bol figuur maar ik merk gewoon dat een sfeer als bv tijdens z'n eerste solo tour er niet meer is als ie ergens draait. Kun je natuurlijk ook weer zeggen wat trek je je aan van die figuren die tegenwoordig ook komen, feit is dat het gewoon anders is en ik vind het stukken minder.


Daar ben ik het mee eens....
Hij trekt publiek dat naar hem komt voor de naam. ZIe de Invited met G&D...waar toen bji hen iedereen stil stond


___________________
"Life is all about choices & respect"

Old Post Mar-05-2004 10:14 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Duke2003
Supreme tranceaddict



Registered: Mar 2003
Location: Amsterdam

ik wens m veel plezier met z'n lekkere fotomodel en de rest van z'n leven hoor, harstikke leuk voor m (als het waar is)

Old Post Mar-05-2004 11:44  Netherlands
Click Here to See the Profile for Duke2003 Click here to Send Duke2003 a Private Message Add Duke2003 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Teknikol
terug uut 'de west'!



Registered: Aug 2002
Location: Flakkee

quote:
Originally posted by SnuggLe
Tsja als we niet meer mogen discussieren over dingen zoals Tiesto, ID&T enzo dan is het forum ook zo dood, niet??


heb niet gezegd dat het niet meer mag, vind het alleen wel welletjes nu.

quote:
Originally posted by SnuggLe
En breng JIJ dan eens wat goede onderwerpen in 'ter discussie'??


Heb in het verleden ook heus wel es wat wat draadjes gestart, alleen er is al zoveel besproken hier.

quote:
Originally posted by SnuggLe
Zo niet, zeg dan ook niets over wat er wel op het forum staat. Altijd makkelijk te zeggen wat "verkeerd" is.


ok - alles afkrakende wat geen prog of tech is - Snuggle


___________________
blaat en nu stampen

Old Post Mar-05-2004 14:32  Netherlands
Click Here to See the Profile for Teknikol Click here to Send Teknikol a Private Message Add Teknikol to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict



Registered: Apr 2001
Location: Holland

Dit valt wel onder 'nieuws' want het feit dat ie gaat trouwen kan enorme invloed hebben op zijn producties, aantal gigs, muziekkeuze etc etc

En volgens mij zijn er niet veel dj's met een gelukkig gezinsleven...

Old Post Mar-05-2004 14:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

quote:
Originally posted by Teknikol

ok - alles afkrakende wat geen prog of tech is - Snuggle


Flikker toch op zeg, wat een dikke vette bullshit.
Ik wordt hier zo schijtziek van!
Brengen JULLIE dan eens wat in! Gaan jullie dan eens discussieren over TECHNO en PROGRESSIVE, dat is toch jullie goed recht? En maar zeiken dat het niet over trance mag gaan *want dat gebeurt al zoveel, dat is allemaal al eens gezegd*. Het forum IS hier 70% trance. IK heb ook van trance gehouden, maar op feesten vindt ik het niets meer. En ik kan trance ook nog wel waarderen, maar neit meer in de oude vorm. Nieuwe progessieve trance is wel oke.
Nou, dan zou het forum hier HARTSTIKKE DOOD zijn als het niet mer over trance zou mogen gaan 'wat allemaal al besproken is'. En jij ooit een draad gestart? Nou, maybe 2 ooit. Post eens een keer wat nuttigs dan, ipv hier te zeiken.
Wie ben jij in hemelsnaam om het wel welletjes te vinden? I dont give a fuck! Ik post wat ik wil, waar ik het wil en wanneer ik het wil. En als jou dat niet aanstaat kan je een stuk ophoeren.

Ugh, dat moest ik ff kwijt.


___________________
"Life is all about choices & respect"

Old Post Mar-05-2004 14:37 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict



Registered: Apr 2001
Location: Holland

Ik dacht dat alleen hardstylers en raveteefjes vochten

Lijkt hier PF wel

Old Post Mar-05-2004 14:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Tiesto gaat trouwen
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackSuperTune from Sensation black [2002] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSteve Morley - Reincarnations (Dumonde Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:24.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!