 |
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
|
|
|
| quote: | Originally posted by Teknikol
ok - alles afkrakende wat geen prog of tech is - Snuggle |
Flikker toch op zeg, wat een dikke vette bullshit.
Ik wordt hier zo schijtziek van!
Brengen JULLIE dan eens wat in! Gaan jullie dan eens discussieren over TECHNO en PROGRESSIVE, dat is toch jullie goed recht? En maar zeiken dat het niet over trance mag gaan *want dat gebeurt al zoveel, dat is allemaal al eens gezegd*. Het forum IS hier 70% trance. IK heb ook van trance gehouden, maar op feesten vindt ik het niets meer. En ik kan trance ook nog wel waarderen, maar neit meer in de oude vorm. Nieuwe progessieve trance is wel oke.
Nou, dan zou het forum hier HARTSTIKKE DOOD zijn als het niet mer over trance zou mogen gaan 'wat allemaal al besproken is'. En jij ooit een draad gestart? Nou, maybe 2 ooit. Post eens een keer wat nuttigs dan, ipv hier te zeiken.
Wie ben jij in hemelsnaam om het wel welletjes te vinden? I dont give a fuck! Ik post wat ik wil, waar ik het wil en wanneer ik het wil. En als jou dat niet aanstaat kan je een stuk ophoeren.
Ugh, dat moest ik ff kwijt.
___________________
"Life is all about choices & respect"
|
|
Mar-05-2004 14:37
|
|
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 19:24.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|