Festen är framflyttad till på söndag samma helg. (30/5) Måndagen efter är en röd dag, d.v.s. söndag också, så ni behöver inte skynda hem till jobb/skola.
jag har alltså fortfarande hyrt gästrummet fr.o.m. 28 maj.. nycklarna ska lämnas in senast 10.00 1/6. dessa nätter kostar 300 kr att hyra. e det nån här som planerar dra på norrköpingsfesten båda dagarna och vill bo i linköping fredag och lördag natt? för på söndag natt har ju jag abonnerat rummet då för att några härifrån isf ska sova där. men funfrock, du snacka om att dra upp till nkpg va? måste verkligen försöka få bort rummet resterande dagar alltså... på så sätt blir det billigt för de som ska slagga där sönda till månda. typ 25 kr per skalle.. för jag tänker inte lägga ut pengarna ur egen ficka ni som trodde det. om jag inte får in nån som vill bo där de andra dagarna (ska fråga på TC oxå) får endera de 4 som ska sova där sönda - månda avgöra om det e värt 300 kr. eller så avbokar ja rummet.
övrig info: det är 4 mil mellan nkpg & lkpg. jag bor bra till, från e4:an och även centralt. det finns parkering utanför mitt hus. det kostar 15 kr /dygn. hej då