Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Free Your Mind - 29 mei
Pages (3): « 1 2 [3]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
TrAnCeNeVeRdIe
Junior tranceaddict



Registered: Mar 2002
Location: Near Busslo, Apeldoorn

quote:
Originally posted by -TAIS-
D'r lag idd zand op de grond voor het beach-effect. Maar het was niet zo dat het irritant was en ging stuiven ofzo (gelukkig maar). Het kwam hooguit een beetje in je schoenen...


Hmm ik heb er niet veel last van gehad..hooguit dat alleen m'n snot btje zwart was

Was echt een superfeest gister..zoals TAIS al zei alles klopte...De prijs van het feest...de sfeer...de locatie..de tenten..het weer en vooral de muziek

Ik zal wel een klein verslagje tikke

Rond 1500 was ik er met een paar maten...toen beetje rondgelopen munten gehaald (wat heel snel ging)..alles ff verkend..rondom de main was het geluid nog een btje zacht leek het wel..maar het was niet echt onze muziek dus we gingen maar ff kijke in de techno tent...dat was ook niet zo super..dus we zijn belandt in de House tent..waarop dat moment Victor Coral aan het draaien was..en dat was imo supergoed..meteen losgegaan etc Daarna kwam Roog...ondertussen nog ff wat rondgelopen maar uiteindelijk bleek Roog toch het lekkerst te draaien..dus Roog draaide een lekker set weer compleet losgaan...wat het mooie was aan Roog vondik is dat ie zelf helemaal op ging in de muziek en ongeveer het hele publiek opzweefde...zelf stond ie me daar een partij te zweven/spacen achter die decks heel mooi gezicht! Toen kwam Erick E...die begon superlekker ook weer flink op los gegaan..ondertussen ff wat gegeten, wat allemaal heel snel ging..je werd snel geholpen en nergens echt lange rijen, ook niet bij 't drinken! Na Erick E wilden we naar Johannes Heil..maar dat viel 'n klein btje tegen..dus toen zijn we maar naar Valentino Kanzyani gegaan..wat imo een superactie is geweest want deze man was toch wel de held van de dag..echt een super techno'set hele tent ging los en goed ook ! Toen beetje rondgelopen en overal een beetje gekeken...Billy Nasty viel een klein beetje tegen..maar toch wel lekker...Ondertussen nog ff uitgerust..en toen rond kwart voor 10 maar weer naar de main gegaan...en tot kwart voor 11 alle laatste energie deruit gespronge op Oscar Mulero de andere held van de dag! Daarna kwam Michel de Hey..die ik een beetje minder vond draaien.. en begon me 'n beetje te vervelen..en rond 2300 zat iedereen er wel weer btje doorheen...en zijn we maar voor de grote stroom naar huis gegaan.

Minpunten :
- WC's (50 ct betalen, en het was er gewoon vies, en lange rij)
- Zand in je neus

Pluspunten :
- Prijskaartje
- Sfeer
- Weer
- Hulp bij de eet/drink stallen
- Victor Coral/Roog/Erick E/Valentino Kanzyani/Oscar Mulero
- lekkere locatie, en goed geregelde pendelbussen vanaf het Gelredome

Echt een superfeestje helemaal omdat het voor het eerst georganiseerd was..muziek was superlekker..hopen dat het volgend jaar gewoon weer hetzelfde blijft..niet al te groot..genoeg tenten..goeie dj's..lekkere sfeer...al met al SUPER!


___________________
Just be..

Hoe hebbik deze nick kunnen kiezen :|
Laten we het maar op TnD houde

Old Post May-30-2004 12:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for TrAnCeNeVeRdIe Add TrAnCeNeVeRdIe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TrAnCeNeVeRdIe
Junior tranceaddict



Registered: Mar 2002
Location: Near Busslo, Apeldoorn

quote:
Originally posted by franzelare
Het was echt 1 dikke stof wolk, maarja dat krijg je bij ieder terrein met dit weer dus daar moeten de mensen niet over klagen!

ik was met een hele grote groep en wij hadden lekker dekens mee genoemen om op te hangen. dat in combinatie met het mooie weer, kon het vanaf het begin al niet meer stuk!
gewoon echt het festival gevoel voor mij!

de muziek vond ik niet om een boek over te schrijven, jeff mils vond ik weer niet geweldig! alleen quesar sprong er voor mij boven uit!

ramoontje nog bedankt voor de route tips (k)


Ik weet niet waar jij bent geweest :P maar zover ik weet was jeff mills er niet.. en quaesar ook niet...of hebbiknu wat gemist :P


___________________
Just be..

Hoe hebbik deze nick kunnen kiezen :|
Laten we het maar op TnD houde

Old Post May-30-2004 12:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for TrAnCeNeVeRdIe Add TrAnCeNeVeRdIe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail



Registered: Mar 2001
Location:

hij bedoelt Speakerplay, waar hij ook geweest is, denk ik

Old Post May-30-2004 13:02 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
franzelare
Flock you!!



Registered: Mar 2002
Location: amersfoort

quote:
Originally posted by TrAnCeNeVeRdIe
Ik weet niet waar jij bent geweest :P maar zover ik weet was jeff mills er niet.. en quaesar ook niet...of hebbiknu wat gemist :P


quasar was er wel hoor
geweldig die oude knarren op het podium wat een energie nog die vent achter het drumstel, vooraf zat hij backstage ook al overal op de trommelen

jeff mills was speakerplay.


___________________


Ga eens dood!

Old Post May-30-2004 15:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for franzelare Click here to Send franzelare a Private Message Visit franzelare's homepage! Add franzelare to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

quote:
Originally posted by franzelare
quasar was er wel hoor
geweldig die oude knarren op het podium wat een energie nog die vent achter het drumstel, vooraf zat hij backstage ook al overal op de trommelen

jeff mills was speakerplay.



Nou zal ik je effe verbeteren, want je doet het 2x verschillend en 2x fout: Het is QUAZAR. Oude hardcore act. Is stagemanager van de Bravo-Tent op Lowlands altijd waar de houseacts zijn.
Oftewel, deze vent:


Of http://party.snt.utwente.nl/flock/S...MGID/25779.html

Komt ook op Dance Valley


___________________
"Life is all about choices & respect"

Old Post May-31-2004 11:41 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TrAnCeNeVeRdIe
Junior tranceaddict



Registered: Mar 2002
Location: Near Busslo, Apeldoorn

quote:
Originally posted by SnuggLe
Nou zal ik je effe verbeteren, want je doet het 2x verschillend en 2x fout: Het is QUAZAR. Oude hardcore act. Is stagemanager van de Bravo-Tent op Lowlands altijd waar de houseacts zijn.
Oftewel, deze vent:


Of http://party.snt.utwente.nl/flock/S...MGID/25779.html

Komt ook op Dance Valley


Haddik dus toch gelijk


___________________
Just be..

Hoe hebbik deze nick kunnen kiezen :|
Laten we het maar op TnD houde

Old Post Jun-02-2004 14:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for TrAnCeNeVeRdIe Add TrAnCeNeVeRdIe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Free Your Mind - 29 mei
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 2 [3]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPLZ ID this track [2002] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackRobert Nickson feat. Elsa Hill - Never Again (Original Mix) [2008]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:59.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!