Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Germany > Heimweh
Pages (3): « 1 2 [3]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
DennisF
up & down and all around



Registered: Nov 2001
Location: Europe

quote:
Originally posted by TranceRulez
Ich finds hier auch toll und ich glaube Stiff wenn Du mal woanders wohnst sehnst Du Dich auch zurück. Ich glaub in kaum einem anderen Land der Welt gehts dem einzelnen so gut wie hier.


ja ich weis aber man hat ja an allem was auszusetzen egal wie gut es ist

Old Post Mar-10-2004 20:26 
Click Here to See the Profile for DennisF Click here to Send DennisF a Private Message Visit DennisF's homepage! Add DennisF to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Inyrie
Bunnyrie



Registered: Jun 2003
Location: MUC | GTA #141 | Leon S. Kennedy Fan Alliance

Ich fühl mich hier in NRW sehr wohl.
Ich glaub man muss nur sein Eckchen in diesem Land finden in dem man sich wohlfühlt, dann lässt sich der Scheiß, der zum Leben dazugehört, besser ertragen


___________________
quote:
Originally posted by darkstar
bist du eigentlich das vorwaschprogramm oder der schleudergang luniq?


quote:
Originally posted by schlauf
Und was mache ich, wenn ich melodiöslastigen Flächenelektro hören will?

Old Post Mar-10-2004 20:27  Germany
Click Here to See the Profile for Inyrie Click here to Send Inyrie a Private Message Add Inyrie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nik Novo
Supreme tranceaddict



Registered: Apr 2003
Location: Munich, Germany

quote:
Originally posted by vandit_freak
Muss erst übernächsten Montag wieder in die Schule...Sprechen kann ich nicht richtig, Essen auch nicht, also ist mir verdammt langweilig

Trifft sich ja ideal, denn ich hab langsam das Gefühl, ich krieg schon wieder ne Mandelentzündung

Naja, mal schauen


___________________
rate the sound, not the artist.

Old Post Mar-10-2004 21:08  Germany
Click Here to See the Profile for Nik Novo Click here to Send Nik Novo a Private Message Visit Nik Novo's homepage! Add Nik Novo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
st0ni
Supreme tranceaddict



Registered: Apr 2003
Location: Munich - GTA #139

quote:
Originally posted by vandit_freak
hab ja die Mandeln rausbekommen und da ist jetzt so Kruste. Hab mich eben pennen gelegt und als ich aufgewacht bin, war das ganze Bett voll Blut. Orale Menstruation halt

Alles weitere siehe "Abmeldung"-Thread


bei nachblutungen sollte man eigentlich sofort wieder ins Krankenhaus fahrn, aber um ehrlich zu sein, hatt ich glaub ich nachdem ich rausgekommen bin 5-6 mal, teilweise richtig krass und einfach keine lust wieder in den kackladen zu gehn. hol dir einfach kühlbeutel oder so und wickel dir den um den hals, dann hoerts nach ner zeit schonmal wieder auf

Old Post Mar-10-2004 22:58  Germany
Click Here to See the Profile for st0ni Click here to Send st0ni a Private Message Add st0ni to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
E*Master
Retro*Master



Registered: May 2002
Location: Etobicoke, Ontario Canada

quote:
Originally posted by vandit_freak
Hallo! Hier mal ein kurzer Überblick:


Ich hoffe, diese kleine Zusammenfassung hat Dir geholfen.


Oh Mann, Fielen dank . Und auch Ein Grosses Dankeschoen fuer all Die bilder . Hat mich sehr gefreut. Ich were oefters JEzt hir mal Posten. Mal Was anderes als bloss do Toronto Forums.


___________________
..Now Fully Evolved
My New Home << Updated October 2010 - New sets coming soon. New EP almost done.
My New Hobby Protodome Radio

Old Post Mar-11-2004 21:36  Germany
Click Here to See the Profile for E*Master Click here to Send E*Master a Private Message Visit E*Master's homepage! Add E*Master to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
E*Master
Retro*Master



Registered: May 2002
Location: Etobicoke, Ontario Canada

quote:
Originally posted by .-WooDY-.
Warum bist du überhaupt gegangen? =)


Gute Frage. Ich bin aus Deutschland gegangen in 1989, ein paar monate zuvor der fall der mauer. Meine letern wollten hir ein "Schoens neues leben" und mir eine bessere zukunft in Kanada geben, also Ich 9 Jahre alt war. Jezt Bin ich kurz vor 24. koennt mal sehen wie lange Ich schon fort bin lol.

Oh und das "Welcome to Canada" geschenk von hir war Diabetes, dem Ich gekriegt habe nach 6 monaten hir. Das Kozt mich am meisten an. lol.


___________________
..Now Fully Evolved
My New Home << Updated October 2010 - New sets coming soon. New EP almost done.
My New Hobby Protodome Radio

Old Post Mar-11-2004 21:40  Germany
Click Here to See the Profile for E*Master Click here to Send E*Master a Private Message Visit E*Master's homepage! Add E*Master to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
E*Master
Retro*Master



Registered: May 2002
Location: Etobicoke, Ontario Canada

quote:
Originally posted by King][Randy
Das denke ich aber auch, viele wissen nicht wie gut sie es hier haben.

BINGO!! Der Kandidat hat 99 punkte

Danke Fuer Die Links btw. Bringt mich zum Laecheln


___________________
..Now Fully Evolved
My New Home << Updated October 2010 - New sets coming soon. New EP almost done.
My New Hobby Protodome Radio

Old Post Mar-11-2004 21:43  Germany
Click Here to See the Profile for E*Master Click here to Send E*Master a Private Message Visit E*Master's homepage! Add E*Master to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MirkoS
300! Blut muß fliessen!!!



Registered: Aug 2003
Location: Hamburg, Germany | GTA #129

Ah einer aus Kiel!!!!
Momentan ist Kiel mein 2. Wohnsitz......
Jedenfalls hat sich in Deutschland so einiges getan.
Es regiert das Sensations TV!
Alles wird im gegensatz zufrüher viel breiter ausgetreten und ausgeschlachtet.
Das Ende der Spirale ist noch lange nicht erreicht.
Ansonsten fühle ich mich in Deutschland recht wohl!

Ansonsten kann ich mich nur unserem Vorredner vandit_freak anschliessen!!!

Old Post Mar-12-2004 09:47  Greece
Click Here to See the Profile for MirkoS Click here to Send MirkoS a Private Message Visit MirkoS's homepage! Add MirkoS to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ecnelis
nur gaaaaanz selten hier



Registered: Sep 2003
Location: Bonn, Germany / GTA #127

ach ich finds hier auchg ganz angenhem ... nah an niederlande und s o.... doch doch in deutschland läßt sich gut leben ... nirgendswo läuft man den ganzen tag mit nem smilen rum .
Auf der ganzen weltz gibts irgendwie/irgendwo arschlöcher die ein nerven ...

Old Post Mar-12-2004 11:39  Europe
Click Here to See the Profile for Ecnelis Click here to Send Ecnelis a Private Message Visit Ecnelis's homepage! Add Ecnelis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Germany > Heimweh
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 2 [3]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackawesome electro track! easy ID! [2006] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackZero - "Emit Collect" (Rennie Pilgrems Agatha Stomp Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:50.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!