|
ow sorry cygnus ... ik had de vorige topic hierover niet gezien :x ... anyway .. goed nieuws mag wel 2keer gepost worden zeker , merci vo samen te voegen ...
en euh, tempting -> like uitdagend: zoals korte rokjes, inkijkbloesjes ... maar de kans dat iedereen zoiet aan gaat hebben zal wel weer klein zijn
en wat die 5 december toestanden betrefd ... het zal mss minder zijn als bij tiësto ... maar verwacht je toch maar aan een overvole versuz ... maar het zal zowieso de moeite zijn om te gaan denk ik zene ... druk of niet 
|