|
Aib 2002: (denk ik) iig diegene waar ik tiësto voor den eerste keer gezien heb. Draaide amper 3 kwartier omdat het geluid te hard stond van de politie (was in a'pen). De 3 kwartier waren wel zalig, maar uiteindelijk ne flopavond geworden... Was de eerste en laatste keer dat ik uplifting-tiësto heb gehoord 
nacht van de student (waagnatie antwerpen), 2002:
M.I.K.E. gedraaid toen (push), was wel goeie set, maar het wachten was toen vooral op rank1, die uiteindelijk niet geweest zijn. Grooooote flopavond weeral =\.
15 years Illusion 2002: Kwam juist binnen toen het vuurwerk begon, maffff! Tiësto was toen wel ok (southern sun!!), voor de rest niets speciaals (tall paul, sister bliss).
Tiësto @ illusion (ergens in 2003 denk ik): Veel te veel volk, 3 kwartier aanschuiven, en geen goeie set. Uiteindelijk bleek illusion ook niet echt m'n ding te zijn...
Aib 2003 indoor: aahhhhh, eerste keer armin gezien! Had m'n kaartje al lang, maar kon niemand vinden om met mee te gaan, dus ben ik uiteindelijk maar alleen gegaan . Zalige 3uur-set met niets dan superplaten. Vooral de locatie was dé max, in zo'n klein zaaltje, vrij goed gevuld en perfecte sfeer. Hoogtepunten toen hydra-affinity, en toen nog solar coaster-solar stone. Daarna nog even in de main naar tiësto gaan zien, maar na een kwartier doorgegaan; geen hoop meer in tiësto vanaf toen...
illusion @ the beach 2003: hier zal ik kort over zijn: Ik ging voor ferry en ik heb hem gekregen ook =). Tot hiertoe beste set die ik ooit live gehoord heb (uplifting 2 teh extreme!). Hoogtepunten veracocha-carte blanch en matti laamanen-flakes. Was toen wel veel te warm en de locatie trok ook op niets.
Aib 2003 outdoor: pfoeh! wat een evenment! Mega, zoveel verschillende stijlen, prachtige locatie, schitterend ingericht met die wigwams enz. Eerste keer BeTA's ontmoet =). In't begin goed opgewarmd met bostoen, en daarna resp. Armin en MIKE. Armin weer enorm goed, MIKE niet echt m'n ding, maar toch paar leuke klassiekers.
16 years Illusion @ sportpaleis 2003: Laat daar en liveact van Chicane gemist (dat blijkbaar toch niet zo goed was). Goeie set van armin. goed, maar niet super dus. Jan Johnston vond ik wel ok, maar ook niet dé max.
Armadanight 2004 : Da's nog niet lang geleden eh =). Leuke avond, vooral door het BeTA volk. Zeer leuke tent dien Asta, maffe laser ook. Perry was leuk opwarmen, MIKE z'n set was ok, enkele platen die mij amuseerden (midway-amazon, roc project-never)... Armin z'n set beviel me niet echt zo goed, met een dikke VETTE uitzondering op as the rush comes.
Ik wil er nog zoo veel aan het werk zien! Rank1, PvD, Jezper Söderlund, Signum, Stuart Langelaan, Filo & Peri, Matt Darey, Jon 'o Bir, Darren Tate, Matti Laamanen, Pulser, Matt Silver, Matt Hardwick, Ronski Speed, Gareth Emery,...
Natuurlijk veel mensen die niet veel draaien in het buitenland (die amper draaien zeg maar)
___________________
listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul
Last edited by Gladius on Mar-20-2004 at 15:45
|