Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > I have seen?
Pages (3): « 1 2 [3]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
kirstolas
Supreme tranceaddict



Registered: Dec 2001
Location: Kampenhout/Vilvoorde

1. I love techno 5 years 2000:
Heb ik toen gehoord: einde van Dj Ghost, Carl Cox, Dave Clarke,
Dj Hell, Sven Vath, Richie Hawtin en Jef Mills.
Ben normaal niet voor techno maar zo'n festival mag je echt ni
missen. Wereldtop van de techno dj's zijn er aanwezig en dat
merk je aan de ambiance. Wel zien dat ge stimulerende middelen
meeneemt, ge gaat ze nodig hebben

2. Lloret De Mar Outdore dance festival 2002:
Dj Tiesto, Armin Van Buuren, Marco V, Johan Gielen, ...
Dit was echt top, tiesto draaide super, de zon scheen hard, kei
veel volk en ambiance en ik had mijn GHB mee
Score 11/10 echt waar!!

3. 15 years Illusion 2002 @ sportpaleis antwerpen:
Sister Bliss, Dj Tiesto en Tall Paul en residents illusion
Vond ik ook een heerlijk avondje, heb toen Tomcraft - Loneliness
voor de eerste keer gehoord en vond het meteen een bommetje.
Klein zaaltje waar de residents draaiden stond in vuur en vlam.
Score 8,5/10


4. Loveparade 2002 Access peace Berlijn:
Weet ik ni veel meer van, alleen dat ik heel lang achter de truck
van Dj Rush heb gelopen en dat op een gegeven moment die is
gestopt onder een brug. Wa was dat zeg...

5. Armin Van Buuren & Marco V @ versuz
Vond Armin te zacht, ben niet gebleven voor Marco V.
Score 5/10

6. City parade Luik 2002 en City parade Gent 2003
Luik mag dan een marginale stad zijn, de eerste editie vond ik
veeeeeel beter dan die in Gent.
Score Luik 9/10
Score Gent 7/10

7. Yves De Ruyter heb ik natuurlijk ook al live gehoord toen hij nog
als resident draaide in Cherry Moon



Wil ik zeker nog aan het werk zien:

M.I.K.E, Paul Van Dyk, Westbam, Airwave, Rank 1, ...

Last edited by kirstolas on Mar-20-2004 at 13:30

Old Post Mar-20-2004 13:07  Belgium
Click Here to See the Profile for kirstolas Click here to Send kirstolas a Private Message Add kirstolas to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gladius
Supreme tranceaddict



Registered: Apr 2002
Location: Antwerp

Aib 2002: (denk ik) iig diegene waar ik tiësto voor den eerste keer gezien heb. Draaide amper 3 kwartier omdat het geluid te hard stond van de politie (was in a'pen). De 3 kwartier waren wel zalig, maar uiteindelijk ne flopavond geworden... Was de eerste en laatste keer dat ik uplifting-tiësto heb gehoord

nacht van de student (waagnatie antwerpen), 2002:
M.I.K.E. gedraaid toen (push), was wel goeie set, maar het wachten was toen vooral op rank1, die uiteindelijk niet geweest zijn. Grooooote flopavond weeral =\.

15 years Illusion 2002: Kwam juist binnen toen het vuurwerk begon, maffff! Tiësto was toen wel ok (southern sun!!), voor de rest niets speciaals (tall paul, sister bliss).

Tiësto @ illusion (ergens in 2003 denk ik): Veel te veel volk, 3 kwartier aanschuiven, en geen goeie set. Uiteindelijk bleek illusion ook niet echt m'n ding te zijn...

Aib 2003 indoor: aahhhhh, eerste keer armin gezien! Had m'n kaartje al lang, maar kon niemand vinden om met mee te gaan, dus ben ik uiteindelijk maar alleen gegaan . Zalige 3uur-set met niets dan superplaten. Vooral de locatie was dé max, in zo'n klein zaaltje, vrij goed gevuld en perfecte sfeer. Hoogtepunten toen hydra-affinity, en toen nog solar coaster-solar stone. Daarna nog even in de main naar tiësto gaan zien, maar na een kwartier doorgegaan; geen hoop meer in tiësto vanaf toen...

illusion @ the beach 2003: hier zal ik kort over zijn: Ik ging voor ferry en ik heb hem gekregen ook =). Tot hiertoe beste set die ik ooit live gehoord heb (uplifting 2 teh extreme!). Hoogtepunten veracocha-carte blanch en matti laamanen-flakes. Was toen wel veel te warm en de locatie trok ook op niets.

Aib 2003 outdoor: pfoeh! wat een evenment! Mega, zoveel verschillende stijlen, prachtige locatie, schitterend ingericht met die wigwams enz. Eerste keer BeTA's ontmoet =). In't begin goed opgewarmd met bostoen, en daarna resp. Armin en MIKE. Armin weer enorm goed, MIKE niet echt m'n ding, maar toch paar leuke klassiekers.

16 years Illusion @ sportpaleis 2003: Laat daar en liveact van Chicane gemist (dat blijkbaar toch niet zo goed was). Goeie set van armin. goed, maar niet super dus. Jan Johnston vond ik wel ok, maar ook niet dé max.

Armadanight 2004 : Da's nog niet lang geleden eh =). Leuke avond, vooral door het BeTA volk. Zeer leuke tent dien Asta, maffe laser ook. Perry was leuk opwarmen, MIKE z'n set was ok, enkele platen die mij amuseerden (midway-amazon, roc project-never)... Armin z'n set beviel me niet echt zo goed, met een dikke VETTE uitzondering op as the rush comes.

Ik wil er nog zoo veel aan het werk zien! Rank1, PvD, Jezper Söderlund, Signum, Stuart Langelaan, Filo & Peri, Matt Darey, Jon 'o Bir, Darren Tate, Matti Laamanen, Pulser, Matt Silver, Matt Hardwick, Ronski Speed, Gareth Emery,...
Natuurlijk veel mensen die niet veel draaien in het buitenland (die amper draaien zeg maar)


___________________

listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul

Last edited by Gladius on Mar-20-2004 at 15:45

Old Post Mar-20-2004 15:30  Belgium
Click Here to See the Profile for Gladius Click here to Send Gladius a Private Message Add Gladius to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions



Registered: Jan 2002
Location:

Pfff... dat weet ik dus echt nie allemaal meer he... Zal wel een lijstje met namen neerkalken die me te binnen schieten...

Tiësto
Armin Van Buuren
Ferry Corsten
Paul Van Dyk
Ronald Van Gelderen
Jeff Mills
Sven Vath
Mistress Barbara
Monika Kruse
Carl Cox
Sister Bliss
Blank & Jones
Astrid
Marco V
Mauro Picotto
Judge Jules
Scott Bond
Johan Gielen
Cor Fijneman
Dazzle
Misja Helsloot
Sander Kleinenberg
Sasha
John Digweed
Michel De Hey
Ronald Molendijk
Remy
Jean
Mark Van Dale
Erick E
Adam F
Lucien Foort
Dame
Roog
Richie Hawtin
Hell
Benny Rodruiguez
Verdine Bel
Eye-Riz
Rank 1
Darkraver
Paul Elstak
Charlie Lownoise
Mental Theo
Organ Donors
Dana
James Zabiela
Junkie XL
Laidback Luke
Perry O'Neil
MIKE
Paul Oakenfold
Seb Fontaine
Steve Helstrip
etc...
etc...
etc...

En dan nog alle DJ's die ik onbewust heb gehoord Twas nie allemaal even leuk, maar de meeste DJ's die hier genoemd staan heb ik goede herinneringen aan

Last edited by eieregooie on Mar-22-2004 at 05:19

Old Post Mar-22-2004 05:09 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > I have seen?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 2 [3]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackProper old skool c1990/91 tune to be ID'no.2! [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackVirtua - "Shine" (Original Mix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:44.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!