|
| quote: | Originally posted by Bailey
Hij zal vergeten zijn dat ie moest draaien bij Carl en z'n vriendjes.... |
hij draait daar niet, in de spits/metro (ben het ff kwijt) stond zo'n interview met ome karel, en die zei dat de special act uit 2 mensen bestond... een groepie dus!! Misschien Jamai en Jim???
___________________
Monsieur Cannibale!
http://www.djspare.com
|