Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Tiesto feat BT-Love Comes Again.
Pages (3): « 1 2 [3]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by RebeL9
bara jag som tycker att låten aldrig verka komma igång?
den står och stampar hela tiden och man undrar när det ska braka loss på allvar.
eller så är det jag som lyssnat för mycket på ösig psytrance för mycket på sistone

*sätter på modern talking*

"yoou are noot alooone"

*stänger av modern talking*

Old Post Mar-23-2004 22:11  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
hustler
11433. STHLM Addict

Registered: Jul 2003

Karln har gjort bättre ifrån sig, helt klart. Men det är fortfarande en bra låt, också det helt klart.

Old Post Mar-23-2004 22:27  Sweden
Click Here to See the Profile for hustler Click here to Send hustler a Private Message Add hustler to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ecccc
tranceaddict

Registered: Mar 2004
så kass

quote:
bara jag som tycker att låten aldrig verka komma igång?

nej verkligen inte.

den är riktigt dålig.

för att börja med den kassa "melodin" som tiesto verkar ha lekt sig fram till på sin små knappar. Och sedan med tanke på att det är Tiesto och BT vi pratar om inga amatörer.

det finns dock en sak som är bra och det är BT's vocals. de är otroligt bra som vanligt

man blev besviken när man hörde den.

Old Post Mar-23-2004 22:53  Norway
Click Here to See the Profile for ecccc Click here to Send ecccc a Private Message Add ecccc to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AC.
Supreme tranceaddict

Registered: May 2002

äh, ni som inte tycker om den är otrendiga människor som går runt med huvudet uppkört i röven hela dagen lång!

Nä jag håller med om att den kanske inte riktigt har någon utstående peak och att det är lite mer en toplist-låt med Bt som sjunger även om han gör det riktigt bra och ser ut som en hemsk Fame factory-bög

Jag tycker i alla fall låten är bra men kanske itne mycket emra. Jag kommer definetivt lyssna på den fler gånger!

Old Post Mar-24-2004 15:24  Sweden
Click Here to See the Profile for AC. Click here to Send AC. a Private Message Add AC. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Tiesto feat BT-Love Comes Again.
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 2 [3]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTech-House 2006 [2006] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTim Deluxe & Sam Obernik - "It Just Won't Do" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:32.

Forum Rules: