Er waren uiteindelijk maar 2 deelnemers, mezelf en pooley. Niemand had percies genoeg geld om mee te doen. Is er interesse om in de toekomst nog eens zoiets te organiseren of zegt ge da het niet interessant is?
___________________
quote:
Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !
Apr-01-2004 09:38
Olju
Junior tranceaddict
Registered: Jun 2003
Location: Aalst, Belgium
kwil wel meedoen in de toekomst
Apr-02-2004 12:24
emma
in the good life
Registered: Aug 2003
Location: Ghent
quote:
Originally posted by Eagle`
corderoy - sweestest dreams (tsunami)
hele leuke plaat ...
zit hier ook al erges tssn mijn nederige collectie
CORDEROY - sweetest dreams 1 7.00
SHANE - too late to turn 1 6.47
AIRSCAPE - sosei 1 7.90
SVENSON 1 8.09
RANK 1 FEAT. SHANOKEE - breathing 1 8.09
MODULATION - spirit 1 3.01
OZONE = AIRBASE - rock 1 8.09
JOHN ASKEW - skylab 1 4.45
NIELS DE VRIES - weve got m 1 7.90
THREE DRIVES - signs from the universe 1 7.90
GOURYELLA = FERRY CORSTEN/SYSTEM F - ligaya 1 7.62
Shipping Costs 12.74
Total Price (EUR) 119.97
Ze zijn gisteren verzonden.
HJopelijk vandaag of anders morgen/maandag
___________________
Apr-02-2004 13:48
pooley
In Search Of ...
Registered: Apr 2003
Location: near Brussels
Ze zijn aangekomen Tiger
1 dag
och ja aarom niet, heb ik eens een digicam
kvoel me juist een japanner
___________________
Last edited by pooley on Apr-02-2004 at 16:36
Apr-02-2004 16:15
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
Location: Ternat
o my, das HEEL snel. Zijt ge dinsdag vrij om mij de plaatjes te komen overhandigen of blijft het woensdag?
BTW, ik heb u rekeningnummer nog niet gekregen
___________________
quote:
Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !
Apr-02-2004 17:45
pooley
In Search Of ...
Registered: Apr 2003
Location: near Brussels
ow ka komt eran
PM !
En damn,, get goeie keus gedaan!
Ligaya , Ozone en al die rest, vetjes.
Had ik het geld, zouk ze ook gepakt hebben :-)
___________________
Apr-02-2004 18:29
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
Location: Ternat
ik heb het lang overdacht ook
keb wel nog wa geld over nu. Het was de bedoeling nog een paar meer te kopen, ma dan waren ze uit stock de woensdag... spijtege zaak.
Tis wel zo dat ge die dingen hier zo goed als niet vindt, en als ge ze vindt nog een PAK geld voor moet neertellen terwijl ze daar juist in solden staan. Ik heb niet héél veel meer als pool betaald... IK ben tevreden
___________________
quote:
Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !
Apr-02-2004 19:30
SilentEagle
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2004
Location: Antwerp & Hasselt, Belgium
Als ge dat daar allemaal artistiek bij elkaar ziet staan met hun schoon hoesjes, krijgt ne mens goesting om daar ook eens over te denken...
Apr-02-2004 22:42
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
Location: Ternat
dees vind ik ne coole foto
JEEZ, can't wait to pick them up
___________________
quote:
Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !
Apr-03-2004 09:39
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
Location: Ternat
Iemand interesse om dit nog een tweede (ditmaal grotere schaal) te proberen?
___________________
quote:
Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !
Jun-26-2004 18:59
sbastien4678
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2004
Location: Bruxelles, Belgium
Jullie kunnen ook Extrazone bezoeken (in de centrum van Brussel). Deze laatste weken, ze hebben veel trance platen ontvangen.
Only-djs is good ook maar als ik bij hen regelmatig moest kopen, zou ik alles voor trance kopen.
- niet benijdt om de verzendingkosten te betalen
- ik houd luisteren met de turntable (alvorens te kopen)