|
| quote: | Originally posted by Divine9
Ik weet helemaal wat je bedoelt. Ik heb er laatst nog een geschreven over een hiphop concert, terwijl ik dus niks van die stijl afwist. Sterker nog het was mijn eerste live ervaring. Ik zou hem graag willen plaatsen, maar hij is net ingezonden. 
Ik schrijf niet voor een website of magazine. Het is op dit moment alleen 'hobby', dat ik door mensen laat lezen en beoordelen. (het hiphop concert is het eerste ingezonden werk) En voor wat het waard is, ik ben van plan om de opleiding 'journalistiek' te gaan doen. Ga jij er ook in verder of houd je het bij 'hobby'?
PS. en nu ben ik echt weg. Succes nog! |
Hobby, maar het zou mooi zijn als ik er ook mijn geld op de een of andere manier mee zou kunnen verdienen. Laatste tijd wel wat cd's gereviewd, altijd leuk wat cd's, maar ook voor Partyscene.nl verslagen van feesten schrijven en dan in combinatie met foto's, waar ik ook voor betaald krijg. Ik vind het fantastisch; geld krijgen voor dingen die je leuk vindt. Het is dus een hobby, maar waar ik ook nog een heeeeeeeeeel klein beetje mee verdien. Alle beetjes helpen 
Nu eerst maar eens een nieuwe digitale camera kopen....