Originally posted by Funfrock
fick höra att sander kleinenberg även ska spela på luftkastellet i köpenhamn. någon som har hört ett datum för detta?
Har luftkastellet flyttat till Köpenhamn?
Mar-29-2004 15:16
JayBee
Trance Fanatic
Registered: Jul 2003
vafan då, jag var på pitch igår eller förgår och då hadde de minnsann inga biljetter.
känns lite dummt att biljetterna kommer ut någon dag innan festen. jobbigt att planera då
Mar-29-2004 15:34
Funfrock
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2002
quote:
Originally posted by Rotor
Har luftkastellet flyttat till Köpenhamn?
luftkastellet finns både i köpenhamn och malmö om det är det du menar
Mar-29-2004 16:07
Funfrock
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2002
kom just tillbaka från Sander i köpenhamn..
det hela börjar med att taxin svänger upp på en helt tom gata och stannar utanför en mörk lokal. Taxichauffören är tveksam till att det skulle vara fest här och vi lika så, men en kompis hoppar ur taxin och öppnar dörren tilll clubben och ut pumpar basen från musiken . Vi kliver in straxt före kl23 och blir besvikna när vi ser att det kanske bara är 50 pers där. Lokalen som förövrigt är svinkall och liknar en hangar för lastbilar med cementgolv och en sträckad väglinje som går genom hela lokalen (härlig motorvägskänsla).
Två timmar senare tar Sander över, vid det här laget har det kanske kommit 200 pers till men av dem försvinner 100-talet hem rätt snabbt igen. Sander pumpade på ett ganska svängigt och enformigt set i 2h som funkade bra att skaka röven till. Som avslutning lyckades vi tigga till oss "murder was the bass" men tyvärr kom dem tråkiga arrangörerna och sa till han att sluta innan den blev spelad.
Knut, Arne, Sander & Funfrock ->
sorry för storleken på bilden, är för trött för att orka fixa
Last edited by Funfrock on Apr-02-2004 at 05:37
Apr-02-2004 05:30
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
En snubbe från TC som såg Sander i Danmark igår...
nu är jag hemma! weee vilken fest. as bra! dessutom så har jag rekryterat 2 nya TA's som borde dyka upp inom de närmsta dagarna
Sander lirade bra ikväll, missade det mesta utav parham men han verkade vara glad(full) som fan
träffade flera ta's där. staz,zamson,steve,proximus,can,amnezia och kanske någon till som jag missat.
ska bli kul med trance nation nästa vecka!
Apr-03-2004 02:50
staz
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2003
daym. skön kväll !!
ja skaka hand med sander !! *SKRYt*
Apr-03-2004 05:02
JayBee
Trance Fanatic
Registered: Jul 2003
jag måste fan säga att jag övervunnit min nojja för att alltid hoppa upp med den kända dj'n så jag tror inte ni får se mig göra bort mig längre
jag läste en intervju med armin här om dan' han sa något i stil med "when people ask for my autograf I sometimes ask them if I can have theirs." och så babblade han om att han bara var en kille som läste juridik och gjorde lite musik på fritiden.
det måste kännas ganska sjukt för sånna som honom, specielt i holland för där är dem ju som mainstream artister.
sander verkade schysst i alla fall. fick en grym bild på honom med Amnezias kamera. steve filmade en del också, vilket känns lite smått jobbigt ibland. när man ser att han står bakom båset och filmar och att linsen sakta närmar sig. då tänker man typ "måste fokusera på något annat än kameran så att det ser mer realistiskt ut på filmen" men det känns jobbigt att stå och dansa när man vet att man blir filmad :P ush och fy för det, jag föredrar att bli fotograferad, då kör man sin pose och sen är det över