Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Everybody Loves A Lovely Day me Kleinenberg!!!
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Rotor
tranceaddict in training

Registered: Feb 2003

quote:
Originally posted by Funfrock
fick höra att sander kleinenberg även ska spela på luftkastellet i köpenhamn. någon som har hört ett datum för detta?

Har luftkastellet flyttat till Köpenhamn?

Old Post Mar-29-2004 15:16  Sweden
Click Here to See the Profile for Rotor Click here to Send Rotor a Private Message Add Rotor to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003

vafan då, jag var på pitch igår eller förgår och då hadde de minnsann inga biljetter.

känns lite dummt att biljetterna kommer ut någon dag innan festen. jobbigt att planera då

Old Post Mar-29-2004 15:34  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Funfrock
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2002

quote:
Originally posted by Rotor
Har luftkastellet flyttat till Köpenhamn?

luftkastellet finns både i köpenhamn och malmö om det är det du menar

Old Post Mar-29-2004 16:07  Sweden
Click Here to See the Profile for Funfrock Click here to Send Funfrock a Private Message Add Funfrock to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Funfrock
Supreme tranceaddict

kom just tillbaka från Sander i köpenhamn..

det hela börjar med att taxin svänger upp på en helt tom gata och stannar utanför en mörk lokal. Taxichauffören är tveksam till att det skulle vara fest här och vi lika så, men en kompis hoppar ur taxin och öppnar dörren tilll clubben och ut pumpar basen från musiken . Vi kliver in straxt före kl23 och blir besvikna när vi ser att det kanske bara är 50 pers där. Lokalen som förövrigt är svinkall och liknar en hangar för lastbilar med cementgolv och en sträckad väglinje som går genom hela lokalen (härlig motorvägskänsla).

Två timmar senare tar Sander över, vid det här laget har det kanske kommit 200 pers till men av dem försvinner 100-talet hem rätt snabbt igen. Sander pumpade på ett ganska svängigt och enformigt set i 2h som funkade bra att skaka röven till. Som avslutning lyckades vi tigga till oss "murder was the bass" men tyvärr kom dem tråkiga arrangörerna och sa till han att sluta innan den blev spelad.

Knut, Arne, Sander & Funfrock ->

sorry för storleken på bilden, är för trött för att orka fixa

Last edited by Funfrock on Apr-02-2004 at 05:37

Old Post Apr-02-2004 05:30  Sweden
Click Here to See the Profile for Funfrock Click here to Send Funfrock a Private Message Add Funfrock to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

En snubbe från TC som såg Sander i Danmark igår...

Den där Sander verkar va en grymt skön snubbe !!!

Check it out !

Kanske samme kille som e med i bilden ovan ?

Old Post Apr-02-2004 17:05  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

jiiiiihhaaaa(d) nu sticker jag vi ses där alla party pinglor..

Old Post Apr-02-2004 19:24  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Fan helt oväntat hamnade jag på förfest ändå... Hemma hos Zamson där även Amnezia och lite annat folk var... även Brightsoulstone från TC är här...

Vi sitter såklart å lyssnar på Playitnow radio
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=172441

Old Post Apr-02-2004 19:27  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Funfrock
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Kanske samme kille som e med i bilden ovan ?

Ja det är min kompis andre, jag som tog bilden '

alla bilder: http://www.congmongo.com/gallery/20...nderKleinenberg

Old Post Apr-03-2004 01:05  Sweden
JayBee
Trance Fanatic

nu är jag hemma! weee vilken fest. as bra! dessutom så har jag rekryterat 2 nya TA's som borde dyka upp inom de närmsta dagarna

Sander lirade bra ikväll, missade det mesta utav parham men han verkade vara glad(full) som fan

träffade flera ta's där. staz,zamson,steve,proximus,can,amnezia och kanske någon till som jag missat.

ska bli kul med trance nation nästa vecka!

Old Post Apr-03-2004 02:50  Sweden
staz
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

daym. skön kväll !!

ja skaka hand med sander !! *SKRYt*

Old Post Apr-03-2004 05:02  Sweden
Click Here to See the Profile for staz Click here to Send staz a Private Message Add staz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

jag måste fan säga att jag övervunnit min nojja för att alltid hoppa upp med den kända dj'n så jag tror inte ni får se mig göra bort mig längre

jag läste en intervju med armin här om dan' han sa något i stil med "when people ask for my autograf I sometimes ask them if I can have theirs." och så babblade han om att han bara var en kille som läste juridik och gjorde lite musik på fritiden.

det måste kännas ganska sjukt för sånna som honom, specielt i holland för där är dem ju som mainstream artister.

sander verkade schysst i alla fall. fick en grym bild på honom med Amnezias kamera. steve filmade en del också, vilket känns lite smått jobbigt ibland. när man ser att han står bakom båset och filmar och att linsen sakta närmar sig. då tänker man typ "måste fokusera på något annat än kameran så att det ser mer realistiskt ut på filmen" men det känns jobbigt att stå och dansa när man vet att man blir filmad :P ush och fy för det, jag föredrar att bli fotograferad, då kör man sin pose och sen är det över

lyckad kväll i alla fall, kul att se er alla!

Old Post Apr-03-2004 10:47  Sweden
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Yeah booooyyy

http://www.liquidsunset.org/photo_a...ie.php?psid=151

Old Post Apr-03-2004 18:12  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Everybody Loves A Lovely Day me Kleinenberg!!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTechno track from 2004 a little similar to Liebing [2008] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAngelic - Can't Keep Me Silent (Original Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 02:42.

Forum Rules: