Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Tiesto två spelningar i danmark?
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
CJ InterCity
Peter South

Registered: Jan 2004

jag som precis funderade över att börja spara till In Concert 2

@malmöbor
förfest låter fint - count me in

Old Post Mar-29-2004 20:59  Germany
Click Here to See the Profile for CJ InterCity Click here to Send CJ InterCity a Private Message Visit CJ InterCity's homepage! Add CJ InterCity to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj P.A!
Senior tranceaddict

Registered: Aug 2001

Frågan är om det är någonting att se...Tiesto är ju inte direkt lysande nuförtiden. Den mannen har tappat allt. Får ett par år sedan hade jag lätt åkt till Köpenhamn för att se honom - men nu vete tusan om jag ens ser honom i Stockholm. Nya singeln är ju bedrövlig rent utsagt. Tacka vet jag Armin - han är idag där Tiesto var för ett par-tre år sedan. Är övertygad om att han också kommer att röstas som nr 1. Måtte han dock då inte gå samma resa som Tiesto till mötes. D.v.s "Cheeza" ner sig totalt.

Old Post Mar-30-2004 14:25 
Click Here to See the Profile for Dj P.A! Click here to Send Dj P.A! a Private Message Add Dj P.A! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sipowitz
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by Dj P.A!
Frågan är om det är någonting att se...Tiesto är ju inte direkt lysande nuförtiden. Den mannen har tappat allt. Får ett par år sedan hade jag lätt åkt till Köpenhamn för att se honom - men nu vete tusan om jag ens ser honom i Stockholm. Nya singeln är ju bedrövlig rent utsagt. Tacka vet jag Armin - han är idag där Tiesto var för ett par-tre år sedan. Är övertygad om att han också kommer att röstas som nr 1. Måtte han dock då inte gå samma resa som Tiesto till mötes. D.v.s "Cheeza" ner sig totalt.

Här måste jag nog säga emot, jag tycker att han återfått lite av den magi som fanns i hans musik för ett par år sen.

1,5 år sen var han riktigt bedrövlig, och körde mest massa skum musik på sina spelningar... men efter att b.l.a. sett honom på innericty kan jag säga att gossen är tillbaka (halvt iallafall!

Old Post Mar-30-2004 14:41  Sweden
Click Here to See the Profile for sipowitz Click here to Send sipowitz a Private Message Add sipowitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CJ InterCity
Peter South

Registered: Jan 2004

jag har aldrig sett honom så jag vet inte vad jag kan vänta mig

Old Post Mar-30-2004 15:02  Germany
Click Here to See the Profile for CJ InterCity Click here to Send CJ InterCity a Private Message Visit CJ InterCity's homepage! Add CJ InterCity to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Funfrock
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2002

festen står med på tiestos hemsida nu

Old Post Mar-31-2004 09:36  Sweden
Click Here to See the Profile for Funfrock Click here to Send Funfrock a Private Message Add Funfrock to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Nu har även lilla jag lama Väsbybo upptäckt detta... Så fort det biljetter släpps & jag vet att en bra arragör står bakom detta så bokar jag en 1a klass tågresa ner till Malmö... Sveriges hufvudstadswannabee (retas med Mr Bitch)

Old Post Mar-31-2004 10:14  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sipowitz
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Nu har även lilla jag lama Väsbybo upptäckt detta... Så fort det biljetter släpps & jag vet att en bra arragör står bakom detta så bokar jag en 1a klass tågresa ner till Malmö... Sveriges hufvudstadswannabee (retas med Mr Bitch)

Nänä nu har du missförstått steve, malmö är ingen huvudstadswannabee... den är inte ens en möjlig kandidat till att vara huvudstad. Nä, Sverige är förort till den enda riktiga huvudstaden i Sverige - KÖPENHAMN !

=)

Old Post Mar-31-2004 10:33  Sweden
Click Here to See the Profile for sipowitz Click here to Send sipowitz a Private Message Add sipowitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by sipowitz
Nänä nu har du missförstått steve, malmö är ingen huvudstadswannabee... den är inte ens en möjlig kandidat till att vara huvudstad. Nä, Sverige är förort till den enda riktiga huvudstaden i Sverige - KÖPENHAMN !

=)

Jag kanske borde haka på det där gänget som varje midsommar försöker hacka av Skåne vid gränsen så det flyter över till Danmark...

Näää... jag gillar Skåningar också, ska ju dejta en sådan snart tom. Nej inte du Mr Bitch, en vacker dam Men man kan ju undra varför du vill att Köpenhamn ska vara Sveriges huvudstad eller rent av Sverige är en förort till Köpenhamn... Är du inte patriot ? Har du nåt långsökt svar på det nu ?

Du har inget svar på mina andra frågor ang. festen ?

Old Post Mar-31-2004 11:29  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag kanske borde haka på det där gänget som varje midsommar försöker hacka av Skåne vid gränsen så det flyter över till Danmark...

säg till när du sticker dit så ha(c)kar jag på

Old Post Mar-31-2004 11:40  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Funfrock
festen står med på tiestos hemsida nu

Var? Om du menar på www.tiesto.com så fattar jag inte alls hur man hittar nåt vettigt på den sidan, sjukt dåligt upplagd...

Old Post Mar-31-2004 13:37 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

quote:
Originally posted by reveal
Var? Om du menar på www.tiesto.com så fattar jag inte alls hur man hittar nåt vettigt på den sidan, sjukt dåligt upplagd...

Den är lite svårnavigerad - det måste jag hålla med om. Det finns ingen länk till hans schema från förstasidan - jag har iaf inte hittat den, men går du in på någon anna sida så finns en annan rullmeny, och där finns schedule. Här är länken:

http://website.tiesto.com/131.php?i...nd=05&jaar=2004

www.laszlo.se

Old Post Mar-31-2004 16:58 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sipowitz
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by jofawe
hmm.. okej.. men såhär då:

en SWETA förfest i Malmö?!
hmm .. var det ett löfte eller? haha

haha.. Well.. bara det inte är Rosengård så är det lugnt :P

Haha nädå, jag bor åt mobiliahålet kan man säga, om man nu känner till malmö förstås :-) Här är iofs lite pistolskjutningar lite då och då... men det skjuts bara på folk som till hör "hipphopp-lyssnargruppen" =)

Kollat upp nu, linje 999 går här utanför in till danmark - 100kr tur/retur. Jäkligt schysst pris alltså :-)

Old Post Mar-31-2004 21:45  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Tiesto två spelningar i danmark?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackavb @ sensation intro track [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSatoshi Tomiie – Up In Flames (2001 Remix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:50.

Forum Rules: