|
|
|
|
 |
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001
|
|
|
Aug-20-2001 10:00
|
|
|
 |
 |
Rudy
-<TA PUBLIC eNeMY # 1>-

Registered: Aug 2000
|
|
|
ok ok ok....
Die opties zijn misschien een beetje radicaal, maar dat is precies wat ik vind dat er ontbreekt in Nederland! Radicale mensen! Er moeten beslissingen worden genomen, en niet van half zachte quasi verhelpende ondoordachte rotzooi! En ik ben helemaal niet tegen buitenlanders! Ik ben voor de Nederlandse Maatschappij! En als het beter is voor onze maatschappij dat er een aantal mensen moeten weggaan dan moet dat zeker gebeuren, vind IK!
En Rudy start niet alleen trieste threads, Rudy start ook leuke threads, en toch vinden mensen deze thread interessant anders hadden er niet zoveel mensen op gereageerd!
Ps. Oprotten is tegenwoordig niet meer zon erg woord, had veel erger kunnen zijn! En tegen mensen die inbreken, verkrachten en zelfs vermoorden lijkt mij het woord "weggaan" niet echt van toepassing! En nee, ze zijn niet allemaal crimineel, zeker niet, een heel klein deel maar! Maar deze thread gaat eigenlijk over dat deel!
Aug-20-2001 10:03
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Jukx
*TECHNOaddikt*

Registered: Sep 2000
|
|
|
| quote: | Originally posted by Rudy
ok ok ok....
Die opties zijn misschien een beetje radicaal, maar dat is precies wat ik vind dat er ontbreekt in Nederland! Radicale mensen! Er moeten beslissingen worden genomen, en niet van half zachte quasi verhelpende ondoordachte rotzooi! En ik ben helemaal niet tegen buitenlanders! Ik ben voor de Nederlandse Maatschappij! En als het beter is voor onze maatschappij dat er een aantal mensen moeten weggaan dan moet dat zeker gebeuren, vind IK!
En Rudy start niet alleen trieste threads, Rudy start ook leuke threads, en toch vinden mensen deze thread interessant anders hadden er niet zoveel mensen op gereageerd!
Ps. Oprotten is tegenwoordig niet meer zon erg woord, had veel erger kunnen zijn! En tegen mensen die inbreken, verkrachten en zelfs vermoorden lijkt mij het woord "weggaan" niet echt van toepassing! En nee, ze zijn niet allemaal crimineel, zeker niet, een heel klein deel maar! Maar deze thread gaat eigenlijk over dat deel! |
Autochtonen die inbreken, verkrachten en zelfs vermoorden zouden volgens dan jou ook het land uit moeten... want dat is dan toch beter voor de Nederlandse Maatschappij??? of telt het dan ineens niet meer?
kom op zeg, ik vind dit echt heel erg kortzichtig (om het woord stompzinnig maar niet te gebruiken) wat je hier post....
Aug-20-2001 10:14
|
|
|
 |
 |
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001
|
|
|
Aug-20-2001 10:15
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001
|
|
|
Rudy, ik reageer niet op deze thread omdat ik hem interessant vind, maar omdat ik nogal ziek word van het soort opmerkingen die jij maakt. Als dit je mening is, prima. Dan mag je hem uiten. Maar kijk dan wel even verder dan je neus lang is. Een mening moet je baseren op feiten, en probeer je even te verdiepen in de dingen waar je die mening over hebt. Er zijn altijd twee kanten van een verhaal. Man, je lijkt de media wel, alleen maar één kant willen zien, en dan vooral de negatieve. Zolang je niet beide kanten van het verhaal weet, hou dan je mond.
Dat jij oprotten niet meer zo'n erg woord vindt, ligt misschien aan jouw taalgebruik (als je het zelf vaak zegt, zal de betekenis/bedoeling afzwakken). Ik vind het wel een naar woord, al helemaal hoe die gebruikt is in de thread.
En als je een poll wil starten over dat deel van de buitenlanders dat zich crimineel gedraagt: dan had je DAT moeten doen en het er duidelijk bij moeten zetten. Geen smoesjes nu achteraf hoe je het bedoeld had.
Verder vind ik 'whatever' ook erg makkelijk om de mensen de mond te snoeren of te laten zien dat je ze niet wilt horen...
Iets anders, omdat ik hier geen moeite meer aan wil verspillen:
Miss P, had je mijn icq nog gekregen vandeweek over afgelopen zaterdag? Je was er niet! 
Last edited by Eye-Riz on Aug-20-2001 at 11:02
|
|
Aug-20-2001 10:46
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 05:30.
Forum Rules: