definatly II
___________________ I keep the pain of a broken soul ...
Gracias seņor Benny
ik weet het echt niet meer, ik vond 5 kewl,7 was ook erg netjes en in het blauw is het ook wel erg strak. Heb uiteindelijk voor 5 gekozen bij mijn t-shirt mag er nog deze AvB engel op langs de achterkant
___________________ 12" Chase: Vernon - Wonderer (Son Kite Remix) The X-files - Closure (feat. Moby My Weakness)
quote:Originally posted by Zehra Hey beta's... Heb me weer eens beziggehoude met die t-shirten T-SHIRTS!!! Je bent toch geen Belg? err... anyway... 5, 3, 7 in die volgorde... bij 2 zou ik het idee hebben dat ik em achterstevoren aan heb
M'n keuzes: 1. V 2. III 3. II
quote:Originally posted by Eagle` bij mijn t-shirt mag er nog deze AvB engel op langs de achterkant lol nog andere requests ofzow?
___________________ listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul
quote:Originally posted by Gladius lol nog andere requests ofzow? alles moest toch zonder winst gebeuren aka gratis toch
quote:Originally posted by Eagle` alles moest toch zonder winst gebeuren aka gratis toch dream on...
quote:Originally posted by Gladius lol nog andere requests ofzow? ja.. waar blijven de tijgerslips waarvan eerder sprake???