Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Tiësto @ Slagthuset i Malmö den 15e maj
Pages (19): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

jag fick min Tiesto in Concert dvd idag... så jag värmer upp lite =)

Old Post Apr-01-2004 10:18  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001
Smiley DJ

quote:
Från FOKUSED senaste nyhetsmail

Then, the big news! On Saturday the 15th of May our tour takes us to Malmö and one of the biggest nightclubs in Sweden, Slagthuset! For this night we will once again collaborate with our partners in south, Ace Event, who will help us throw one of the biggest events of the year. Remember Fokused Scandinavian Tour? Well, this event is not far from what you got there, and to bring back the memories, the number 1 DJ in the world will do us the honour and guest star. He is releasing a new album called Just Be, and this event will be one big release party for it. We are proud to once again present TIËSTO.

LINE UP:
TIËSTO (NL)
FRED NUMF (NL)
ANDY JARROD (UK)
NICKA (DK)
PARHAM (SE)
MICHAEL SPLINT (DK)
ANDREAS H (SE)
ART 4 PLEASURE DJ’S (SE)
JDOTP & RAYMOND BAAKLINI (SE)

MORE INFO SOON!

Old Post Apr-01-2004 21:56  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
stumpan83
Junior tranceaddict

Registered: Nov 2003
Hello! Me love Tiësto

Ja, jag kommer dock att vara där & gå loss ordentligt på dansgolvet
Can't wait *hihi*

Old Post Apr-01-2004 23:54  Sweden
Click Here to See the Profile for stumpan83 Click here to Send stumpan83 a Private Message Add stumpan83 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cube__
tranceaddict

Registered: Feb 2004

Grymt! Detta ser ju ut att bli en jäkla bra kväll. Synd att det är en bra bit ner till malmö bara Hoppas man inte har nåt viktigt för sig den 15 maj så kanske man kan ta och åka ner iaf, vore satans skoj! Nån som vet hur det är med åldersgränsen? Kommer man in om man är under 25år? (är 19) Och om nån vänlig själ kunnde fixa en sovplats skulle jag va evigt tacksam

Old Post Apr-02-2004 09:57 
Click Here to See the Profile for Cube__ Click here to Send Cube__ a Private Message Add Cube__ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

quote:
Originally posted by Cube
Synd att det är en bra bit ner till malmö bara Hoppas man inte har nåt viktigt för sig den 15 maj

Den 15:e maj infaller avslutningen av årets största studentfest här på Växjö Universitet - Allkår, som håller på i en vecka. But I couldn't care less - valet för mig är ganska givet(såvida jag inte blir alkoholförgiftad någon gång tidigare under veckan dvs )

www.laszlo.se

Old Post Apr-02-2004 10:47 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

jotack!
När släpps biljetterna?

Old Post Apr-02-2004 11:23  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
toka
Supreme tranceaddict

Registered: May 2001

Slagthuset är en nattklubb som är ett helt kvarter stor, kapaciteten är enorm... 5000 gäster och de kan husera 2 riktigt stora dansgolv och 4-5 mindre. Allt under samma tak.

Stora dansgolvet är riktigt maffig... så lokalen är minst sagt GRYM

Kolla in lokalerna här:

http://www.slagthuset.se/slagthuset...e/modell360.htm

Old Post Apr-02-2004 11:38  Sweden
Click Here to See the Profile for toka Click here to Send toka a Private Message Visit toka's homepage! Add toka to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Där har jag vart några gånger under årens lopp och partat As kul... senast jag var där på nattklubben så hade dom 3 golv.. mainstream, schlager, techno/trance golv + en stor häfitg bar... men det var nåt år sen sist nu...
Grymt ställe att ha de hela på... skönt man hittar lite i Malmö också

Old Post Apr-02-2004 12:21  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
skönt man hittar lite i Malmö också

Och det kommer från killen som inte ens visste var han själv bodde

Old Post Apr-02-2004 12:28 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

quote:
Originally posted by reveal
Och det kommer från killen som inte ens visste var han själv bodde

Jag vet precis vart jag bor... I Lapplands Väsby
Men just då hade morsan precis flyttat och jag drog direkt ut med er galna Skauningar å söp så inte undra på att man fan inte visste vart fan morsan bodde
Knäppo... ska bjussa dig på Minttu på förfesten !!!
Har en halv flaska kvar... reveal >> Mr Bitch >> Steve >>

Old Post Apr-02-2004 12:55  Sweden
sipowitz
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag vet precis vart jag bor... I Lapplands Väsby
Men just då hade morsan precis flyttat och jag drog direkt ut med er galna Skauningar å söp så inte undra på att man fan inte visste vart fan morsan bodde
Knäppo... ska bjussa dig på Minttu på förfesten !!!
Har en halv flaska kvar... reveal >> Mr Bitch >> Steve >>

Haha du kan säga vad du vill till ditt försvar... men det Du sa till din morsa när du ringde henne är "priceless"

"Var bor jag"

Hoho =))

Old Post Apr-02-2004 13:03  Sweden
Click Here to See the Profile for sipowitz Click here to Send sipowitz a Private Message Add sipowitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by sipowitz
"Var bor jag"

JAg är lessen Steve, men du kan nog inte överbevisa det :P

Old Post Apr-02-2004 13:05  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Tiësto @ Slagthuset i Malmö den 15e maj
Post New Thread    Post A Reply

Pages (19): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrack needs identification! [2011] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackRicky Fobis - "No Regular" [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:12.

Forum Rules: