Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Awakenings Festival
Pages (23): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
dat kan ik beter aan jou vragen, junk!

Old Post Apr-05-2004 20:05 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basd
progression

Registered: Jul 2002

quote:
Originally posted by SnuggLe
Die namen zeggen me weinig en dat is allemaal beuktechno, veel wel. Dussssssssssss.

Nou, ik wil niet veel zeggen, maar er staan juist redelijk wat minimal namen tussen tot nu toe, dat staat nogal ver weg van al dat gebeuk hoor.. Jij kent ze alleen niet Luister maar eens iets van Villalobos, dan weet je wel wat ik bedoel..

Sjinees, over die electrotent, daar mag je nog wel even goed voor duimen, vorig jaar was ie er inderdaad wel maar het lijkt erop (gezien de namen die er tot nu toe tussen staan) dat ze die ingewisseld hebben voor een minimal-area (wat wel een beetje de grote nieuwe hype in de techno is, ID&T magazine reviewt deze maand ook ineens een stuk of 8 minimal-CD's terwijl ze er eerder veel minder aandacht aan besteedden)..

Maar misschien komt ie er gewoon alsnog hoor, ik weet het verder ook niet

d&b session 20090519
My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)

Old Post Apr-06-2004 07:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for basd Click here to Send basd a Private Message Add basd to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Mwjha, enige die redelijk hard kunnen knallen zijn Chris Liebing en Lars KLein vs Liefhebber.
De rest is allemala minimaal/groovy of pompend (net zoals Verdine een beetje )

Wordt echt een super relaxed feestje!
Hopen dat de zon schijnt

Old Post Apr-06-2004 08:27  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

quote:
Nog meer namen:

-Jacek Sienkiewicz (live)
-Ricardo Villalobos
-Rumenige & Loktibrada

Grr...wanneer zeggen ze nu eens dat FEOS of Deetron ofzo ook komt. Of Joris Voorn /Monika Kruse

woei offbeat en minimal

Old Post Apr-06-2004 08:54  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by New Wave
Mwjha, enige die redelijk hard kunnen knallen zijn Chris Liebing en Lars KLein vs Liefhebber.
De rest is allemala minimaal/groovy of pompend (net zoals Verdine een beetje )

Wordt echt een super relaxed feestje!
Hopen dat de zon schijnt

Dat hoop ik ook, dat het zonnetje schijnt

Maareh...Minimal / offbeat: leg uit, vertel Want dan ben ik niet op de hoogte. Minimal dacht ik dat het 'minimaal' was en alleen bass. Maar dan heb ik het dus verkeerd Ik ben een n00b!
Ach, als ik met zoveel gekken op stap ben vermaak ik me wel Zelfs Josta gaat maybe mee!

Old Post Apr-06-2004 11:19 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

quote:
Dat hoop ik ook, dat het zonnetje schijnt

Maareh...Minimal / offbeat: leg uit, vertel Want dan ben ik niet op de hoogte. Minimal dacht ik dat het 'minimaal' was en alleen bass. Maar dan heb ik het dus verkeerd Ik ben een n00b!
Ach, als ik met zoveel gekken op stap ben vermaak ik me wel Zelfs Josta gaat maybe mee!

Download het album van ricardo villalobos maar eens: Alcachofa maar beter zou ik maar eens een set downloaden.

Off beat is geen minimal maar pommetjes techno (na de tel dus)

normaal is het 1 2 3 4 en op elke tel een beat nu is het 1 beat 2 beat 3 beat 4 beat (dus na de tel)

Old Post Apr-06-2004 11:54  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Mulero maakt wel redelijk wat offbeat, geloof ik. Maar offbeat uitleggen is een beetje moielijk boem, boem, boem........ boem. Zoiets komt wel in de buurt

Old Post Apr-06-2004 11:57 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basd
progression

Registered: Jul 2002

Een tijdje geleden had Alferox ergens een post (of zelfs een thread, weet ik niet meer) waarin wel een paar sites met offbeat setjes (o.a. van Rumenige & Loktibrada) stonden, dan moet je die nog maar eens luisteren.. Het komt er in ieder geval op neer (zoals Harmen ook al zei) dat er geen standaard 4x4-beat (zoals die in 99% van de dancetracks wel zit) in zit.. Uitzonderingen daargelaten waarbij de beat gewoon telkens een halve tel is opgeschoven, lekker om het overzicht te houden

Dat is trouwens wel redelijk hard (maar wel erg lekker om een keer te luisteren), offbeat kan ook wel een stukkie rustiger zijn.. Ik ken verder niet zoveel tracks van Oscar Mulero dus op het vraagje van Sjinees kan ik geen antwoord geven..

d&b session 20090519
My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)

Old Post Apr-06-2004 12:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for basd Click here to Send basd a Private Message Add basd to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

was meer een constatering dan vraagje hoor

Old Post Apr-06-2004 12:22 
AlFerox
Dirty Brown And Miserable

Registered: May 2002

quote:
Originally posted by basd
Een tijdje geleden had Alferox ergens een post (of zelfs een thread, weet ik niet meer) waarin wel een paar sites met offbeat setjes (o.a. van Rumenige & Loktibrada) stonden, dan moet je die nog maar eens luisteren.. Het komt er in ieder geval op neer (zoals Harmen ook al zei) dat er geen standaard 4x4-beat (zoals die in 99% van de dancetracks wel zit) in zit.. Uitzonderingen daargelaten waarbij de beat gewoon telkens een halve tel is opgeschoven, lekker om het overzicht te houden

Dat is trouwens wel redelijk hard (maar wel erg lekker om een keer te luisteren), offbeat kan ook wel een stukkie rustiger zijn.. Ik ken verder niet zoveel tracks van Oscar Mulero dus op het vraagje van Sjinees kan ik geen antwoord geven..

ja wilde die link dus al hier posten, maar de downloads doen het niet meer.. pas geleden stond er op livesets.com ook een link naar rumenige/loktibrada@reactor, maar die hebben ze dus blijkbaar ook weggehaald :S

maar optimus heeft gelijk idd, mulero draait/produceert ook veel offbeat. net als christian wunsch, reeko, takaaki itoh, exium, hu, grovskopa. mensen als james ruskin, surgeon, fumiya tanaka etc etc zijn er ook niet vies van af en toe een offbeat-plaatje te draaien of maken.

Old Post Apr-06-2004 12:37  China
Click Here to See the Profile for AlFerox Click here to Send AlFerox a Private Message Add AlFerox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlFerox
Dirty Brown And Miserable

Registered: May 2002

snuggle: hoe ben je eigenlijk achter al die namen gekomen?

enige namen die ik weet (behalve de mailing) zijn:

tobi neumann (schijnt uit eerste hand vernomen te zijn)
steve bug, luciano, michael mayer, reinhardt voigt (omdat dit in de djbroadcast stond)

Old Post Apr-06-2004 12:41  China
Click Here to See the Profile for AlFerox Click here to Send AlFerox a Private Message Add AlFerox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by AlFerox
snuggle: hoe ben je eigenlijk achter al die namen gekomen?

enige namen die ik weet (behalve de mailing) zijn:

tobi neumann (schijnt uit eerste hand vernomen te zijn)
steve bug, luciano, michael mayer, reinhardt voigt (omdat dit in de djbroadcast stond)

Via www.clubcharts.nl : http://forum.clubcharts.nl/topic/26276/1/50
Daar staan op het forum vaak namen. 1 gast, Gonzo dacht ik, die komt altijd op de een of andere manier aan namen van line-ups. Hoe hij het doet, geen idee, maar ze kloppen altijd wel. En hij post in die Awakenings-thread daar 1x in de zoveel tijd wat namen.

Dus pin me er niet op vast.....geen 100% zekerheid.

Old Post Apr-06-2004 12:47 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Awakenings Festival
Post New Thread    Post A Reply

Pages (23): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackMysterious italian track [2008] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackNew Order - "Blue Monday" (Cass & Infusion Remix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:59.

Forum Rules: