|
| quote: | Originally posted by basd
Een tijdje geleden had Alferox ergens een post (of zelfs een thread, weet ik niet meer) waarin wel een paar sites met offbeat setjes (o.a. van Rumenige & Loktibrada) stonden, dan moet je die nog maar eens luisteren.. Het komt er in ieder geval op neer (zoals Harmen ook al zei) dat er geen standaard 4x4-beat (zoals die in 99% van de dancetracks wel zit) in zit.. Uitzonderingen daargelaten waarbij de beat gewoon telkens een halve tel is opgeschoven, lekker om het overzicht te houden 
Dat is trouwens wel redelijk hard (maar wel erg lekker om een keer te luisteren), offbeat kan ook wel een stukkie rustiger zijn.. Ik ken verder niet zoveel tracks van Oscar Mulero dus op het vraagje van Sjinees kan ik geen antwoord geven.. |
ja wilde die link dus al hier posten, maar de downloads doen het niet meer.. pas geleden stond er op livesets.com ook een link naar rumenige/loktibrada@reactor, maar die hebben ze dus blijkbaar ook weggehaald :S
maar optimus heeft gelijk idd, mulero draait/produceert ook veel offbeat. net als christian wunsch, reeko, takaaki itoh, exium, hu, grovskopa. mensen als james ruskin, surgeon, fumiya tanaka etc etc zijn er ook niet vies van af en toe een offbeat-plaatje te draaien of maken.