|
| quote: | Originally posted by Lynxx
Jaja, ik woon ook in Enschede. Nog niet zo heel lang hoor, kom oorspronkelijk wat meer uit het midden van Nederland, het altijd gezellige Spakenburg...
Oja, iedereen die ook in de buurt van E'de woont moet donderdag 8 april even naar de 4jaargetijden in Hengelo komen, want dan moet Mischa (hoofdpersoon van deze thread) daar draaien, vanaf 10 uur.
Ook jij BasD, niet stiekum naar Atak gaan, dat kan daarna nog wel... |
Maar heb ik jou wel eens ezien dan?
___________________
"Life is all about choices & respect"
|