Originally posted by SteveTranz4ever
Jag tror det iaf.
Kommer ju sitta å dega på tåget ner i 4½ timme så man kommer va lite rastlös sen, ska ju träffa mor min å hennes gubbe... Lånar väl deras bil & kommer nykter...
Gött! Glöm inte att anmäla dig på Amnesias hemsida ifall du inte redan har gjort det. Ses på fredag
Last edited by reveal on May-11-2004 at 14:10
May-11-2004 13:15
Smekbar
I smek, there for I am.
Registered: Apr 2003
gah blir kanske som så att jag ska jobba där... vill egentligen inte så jag sa till jesper att stryka mig direkt om de hittade fler, så förhoppningsvis gör dem det behövde jag jobba skulle han dock fixxa så jag hade mycket ledig tid när gen.6 spelar
Upcoming release on GAD012 // Patrik Skoog, Crazy X-Ray vs. Michael Paul, Chris Binder, Smekbar // Sept 2005 http://www.giantanddwarf.com
May-11-2004 15:57
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by Smekbar
gah blir kanske som så att jag ska jobba där... vill egentligen inte så jag sa till jesper att stryka mig direkt om de hittade fler, så förhoppningsvis gör dem det behövde jag jobba skulle han dock fixxa så jag hade mycket ledig tid när gen.6 spelar
Weee, gratis dricka (Man kan ju hoppas iaf )
May-11-2004 16:00
eXton
Senior tranceaddict
Registered: Jun 2002
quote:
Originally posted by Dj_Irish
Jag kommer nog vara där, även om psy inte riktigt är min grej.
Ta en öl, snacka lite dynga och röka en cigg för mycket brukar alltid funka ändå
haha, röka EN cigg?
iofs lirar gen.6 rätt mycket psy men jörn lirar ju stabil trance/hardtrance så det blir nog rätt nice ändå ska du se!
nu snart jävlar, allt är riggat o klart!
May-14-2004 13:27
Smekbar
I smek, there for I am.
Registered: Apr 2003
aaaa det ska bli kul ikväll jobbar 22-00 och är ledig efter det så det blir helt perfekt. Efter det så e det dansa, fota och jobbaröl som gäller skitgött
Upcoming release on GAD012 // Patrik Skoog, Crazy X-Ray vs. Michael Paul, Chris Binder, Smekbar // Sept 2005 http://www.giantanddwarf.com
May-14-2004 13:55
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Ja hupp... hur hittar man nu då är frågan... kommer nog rulla från Malmö vid 22 tiden... kanske nån rent av kan möta upp en vilsen Sthlmare vid en plats som vem som helst kan hitta
[edit] Kollar kartan i Gulasidorna... ska nog gå bra