|
| quote: | Originally posted by RebeL9
Vibrasphere för att bara nämna några. De är ju hur bra som helst |
Samma Vibrasphere (ifall det nu finns flera) som ligger bakom låten "Manzanilla"? Grymt skön låt iaf!
Edit: Min senast inköpta (och signerade) skiva är AvB - 76 
___________________
man with no sig
Last edited by reveal on Apr-07-2004 at 22:25
|