Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Opium (oftewel: "Flops" op feesten)
Pages (3): « 1 2 [3]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
MischaJonker
Junior tranceaddict



Registered: Mar 2004
Location: Enschede, The Netherlands

quote:
Originally posted by Little Theseus
wahahaha schitterend!

Mijn grootste flop ooit was Capital een paar jaar terug in den Haag. Op dat feest kwam de helft van het publiek om te rellen, alleen maar haagse sjonnies.
Verder was Paul van Dijk ziek, terwijl ik daar toch wel voor was gekomen en draaide Tiesto een uur langer, wat een uur langer kutmuziek was omdat hij tijdens zn eerste plaat zag hoe er iemand werd neergestoken en niet mocht stoppen met draaien.


en wat ook niet echt tof was, is dat ik met een prijsvraag meegedaan had, en echt tot het allerlaatste moment (donderdag ofzo) gewacht had met het kopen van een kaartje, en dat ik vrijdagochtend of zaterdagochtend ofzo een mailtje kreeg dat ik gewonnen had. Nou goed, op zich leuk natuurlijk, maar dan blijkt dat bijna iedereen gratis binnen zit, voel je je ook wel genaaid ofzo

Old Post Apr-06-2004 00:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for MischaJonker Click here to Send MischaJonker a Private Message Visit MischaJonker's homepage! Add MischaJonker to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Partyhardy!
Prog Addict!



Registered: May 2001
Location: Amsterdam, Netherlands

quote:
Originally posted by MischaJonker
en wat ook niet echt tof was, is dat ik met een prijsvraag meegedaan had, en echt tot het allerlaatste moment (donderdag ofzo) gewacht had met het kopen van een kaartje, en dat ik vrijdagochtend of zaterdagochtend ofzo een mailtje kreeg dat ik gewonnen had. Nou goed, op zich leuk natuurlijk, maar dan blijkt dat bijna iedereen gratis binnen zit, voel je je ook wel genaaid ofzo


ja dat is echt klote! ik kan me nog een 4 Elements herinneren waarbij bijna iedereen gratis binnen was. Ook marktplaats.nl stond bezaaid met kaartjes voor 10 euro etc. terwijl ik er gewoon 38 euro voor neer geteld had! 1 van de slechtste dingen die een organisatie kan doen naar mijn mening, tevens wacht iedereen bij een volgende editie erg lang met het kopen van een kaartje want wie weet worden er wel weer zoveel kaartjes weggegeven! Dat is echt een slechte zaak voor een organisatie!


___________________

Sasha!

Old Post Apr-06-2004 07:44  Netherlands
Click Here to See the Profile for Partyhardy! Click here to Send Partyhardy! a Private Message Add Partyhardy! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

quote:
Originally posted by Partyhardy!
ja dat is echt klote! ik kan me nog een 4 Elements herinneren waarbij bijna iedereen gratis binnen was. Ook marktplaats.nl stond bezaaid met kaartjes voor 10 euro etc. terwijl ik er gewoon 38 euro voor neer geteld had! 1 van de slechtste dingen die een organisatie kan doen naar mijn mening, tevens wacht iedereen bij een volgende editie erg lang met het kopen van een kaartje want wie weet worden er wel weer zoveel kaartjes weggegeven! Dat is echt een slechte zaak voor een organisatie!


Ja tuurlijk is het k*t, ik had het ook op Atlantiz (zie BasD zijn reply), maar bekijk het ook uit het oogpunt van de organisatie. Om toch zo weinig mogelijk verlies te hebben is het het beste om zoveel mogelijk mensen binnen te laten. Want dan heb je nog drankomzet / bekendheid / wel wat sfeerpubliek....
Maar daartegenover staat dat je 1) fout publiek binnen kan halen 2) de mensen die wel hebben betaald pissed worden. Het is een afweging...


___________________
"Life is all about choices & respect"

Old Post Apr-06-2004 11:27 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk



Registered: Sep 2001
Location: Eindhoven

trancensnation ofzo, die feesten waar Mischa iig moet draaien


___________________
Progressive

Hard = goed

Old Post Apr-06-2004 11:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Opium (oftewel: "Flops" op feesten)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 2 [3]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacks23- deep house with oldschool vocal [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSteve Porter - "Drama Queen" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 00:46.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!