|
| quote: | Originally posted by Little Theseus
wahahaha schitterend!
Mijn grootste flop ooit was Capital een paar jaar terug in den Haag. Op dat feest kwam de helft van het publiek om te rellen, alleen maar haagse sjonnies.
Verder was Paul van Dijk ziek, terwijl ik daar toch wel voor was gekomen en draaide Tiesto een uur langer, wat een uur langer kutmuziek was omdat hij tijdens zn eerste plaat zag hoe er iemand werd neergestoken en niet mocht stoppen met draaien. |
en wat ook niet echt tof was, is dat ik met een prijsvraag meegedaan had, en echt tot het allerlaatste moment (donderdag ofzo) gewacht had met het kopen van een kaartje, en dat ik vrijdagochtend of zaterdagochtend ofzo een mailtje kreeg dat ik gewonnen had. Nou goed, op zich leuk natuurlijk, maar dan blijkt dat bijna iedereen gratis binnen zit, voel je je ook wel genaaid ofzo
|