Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Ibero-America > Portuguese > Aquele troço que acende em verde, amarelo e vermelho no meio da rua

You do not have permission to vote on this poll.
Semáforo 6 46.15%
Sinal 5 38.46%
Farol 1 7.69%
Sinaleiro 1 7.69%
Nenhuma das anteriores 0 0%
Total: 13 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (3): « 1 2 [3]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
the_prime
tranceaddict



Registered: Apr 2004
Location: Curitiba, Brazil

nada a ver melhor eh tar na facul...

Pq ai vc pode ir nos botecos e tirar sarro daqueles que taum de mala de cursinho... Ah eh e beber muito tmb...

Old Post Apr-14-2004 22:24  Brazil
Click Here to See the Profile for the_prime Click here to Send the_prime a Private Message Add the_prime to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zeeeeh
Supreme tranceaddict



Registered: Feb 2004
Location: Recife -PE

quote:
Originally posted by the_prime
nada a ver melhor eh tar na facul...

Pq ai vc pode ir nos botecos e tirar sarro daqueles que taum de mala de cursinho... Ah eh e beber muito tmb...


estar na faculdade se inclui no que eu falei

Old Post Apr-15-2004 02:14  Brazil
Click Here to See the Profile for zeeeeh Click here to Send zeeeeh a Private Message Add zeeeeh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
the_prime
tranceaddict



Registered: Apr 2004
Location: Curitiba, Brazil

tava falando do furel mas realmente....

vou aprender a ler os post embaixo...

Old Post Apr-15-2004 19:02  Brazil
Click Here to See the Profile for the_prime Click here to Send the_prime a Private Message Add the_prime to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zeeeeh
Supreme tranceaddict



Registered: Feb 2004
Location: Recife -PE

uahuahau! precisa n... eh so usar o quote =D

Old Post Apr-15-2004 21:23  Brazil
Click Here to See the Profile for zeeeeh Click here to Send zeeeeh a Private Message Add zeeeeh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
*Nati*
Supreme tranceaddict



Registered: Nov 2003
Location: São Paulo, Brasil

Mas entãoooooooooo voltando ao tópico inicial hihihihihi

axo q o pessu fala mais:
-Vai tá verde!!!

-Para ai ow, tá vermelho!!!

-Amarelooooo

hahahaha........mas se for pra falar mesmo eu falo FAROL


___________________
*Lady Nati*

Old Post Apr-16-2004 16:28  Brazil
Click Here to See the Profile for *Nati* Click here to Send *Nati* a Private Message Visit *Nati*'s homepage! Add *Nati* to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zeeeeh
Supreme tranceaddict



Registered: Feb 2004
Location: Recife -PE

farol????????

Old Post Apr-18-2004 18:45  Brazil
Click Here to See the Profile for zeeeeh Click here to Send zeeeeh a Private Message Add zeeeeh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maluco
não enche meu saco



Registered: Jul 2002
Location: Sao Paulo

quote:
Originally posted by *Nati*
Mas entãoooooooooo voltando ao tópico inicial hihihihihi

axo q o pessu fala mais:
-Vai tá verde!!!

-Para ai ow, tá vermelho!!!

-Amarelooooo

hahahaha........mas se for pra falar mesmo eu falo FAROL

-Nao vai dá tempo!!

Old Post Apr-18-2004 19:32  Brazil
Click Here to See the Profile for maluco Click here to Send maluco a Private Message Add maluco to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
*Nati*
Supreme tranceaddict



Registered: Nov 2003
Location: São Paulo, Brasil

quote:
Originally posted by zeeeeh
farol????????


sim sim FAROL hehehehe eu sempre falei farol!


quote:
Originally posted by Quivver
-Nao vai dá tempo!!


oxi.....oq q não vai dar tempo??


___________________
*Lady Nati*

Old Post Apr-19-2004 03:50  Brazil
Click Here to See the Profile for *Nati* Click here to Send *Nati* a Private Message Visit *Nati*'s homepage! Add *Nati* to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maluco
não enche meu saco



Registered: Jul 2002
Location: Sao Paulo

passar pelo Farol antes q ele fique vermelho! hehe
vc nunca ouviu "passa logo antes que feche!!!"

Old Post Apr-19-2004 04:40  Brazil
Click Here to See the Profile for maluco Click here to Send maluco a Private Message Add maluco to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
*Nati*
Supreme tranceaddict



Registered: Nov 2003
Location: São Paulo, Brasil

quote:
Originally posted by Quivver
passar pelo Farol antes q ele fique vermelho! hehe
vc nunca ouviu "passa logo antes que feche!!!"


ahhh sim sim já! hehehe


___________________
*Lady Nati*

Old Post Apr-20-2004 01:30  Brazil
Click Here to See the Profile for *Nati* Click here to Send *Nati* a Private Message Visit *Nati*'s homepage! Add *Nati* to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Ibero-America > Portuguese > Aquele troço que acende em verde, amarelo e vermelho no meio da rua
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 2 [3]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackIt should be easy... (trance) [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackGraffik - Lesser Man (Satoshi Tomiie Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:54.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!