Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by JayBee
glorie: jag hoppas du hadde en riktigt bra anledning till att inte hälsa när du endå visste att det var jag
njaa det hade jag väl iofs inte du sprang bara ifrån mig så fort vi råkade komma nära varandra och jag såg dig nog bara en 2 ggr ändå. Orka springa efter, bland allt folk?
men de verkar ha varit en del swetas där ändå alltså, märker ja ju när ja ser vilka steve träffat... lätt dubbelt så många på festen, än vad som stod i den där listan "vi kommer" (ja, ni fattar hoppas ja.)
vi skulle ju haft en SWEta-meetup dammit
Apr-10-2004 14:11
montana
dub come save me
Registered: Mar 2003
håller med glorie, vi borde haft en meetup
Apr-10-2004 16:03
Virus
yes
Registered: Oct 2001
Jaybee, du har den grymaste mustaschen i stan, men du verkar glömt att vi stod och snackade i en kvart!
Appropå musiken så måste jag säga att jag var besviken. Den här dan var det en helt ointressant typ av trance. Men jag hade roligt hursomhelst! Stockholm är sköj!!
Apr-11-2004 00:53
JayBee
Trance Fanatic
Registered: Jul 2003
quote:
Originally posted by Virus
Jaybee, du har den grymaste mustaschen i stan, men du verkar glömt att vi stod och snackade i en kvart!
Appropå musiken så måste jag säga att jag var besviken. Den här dan var det en helt ointressant typ av trance. Men jag hade roligt hursomhelst! Stockholm är sköj!!
nämen oj då. det kanske vi gjorde. jajuste det gjorde vi ju. typ i mellan dörrarna där träffade jag dig och lonne.
men jag har lite små svårt att minnas ditt ansikte. spriten hadde tagit ganska bra på mig vid det laget. men du är en brunett va?
Apr-11-2004 09:17
morakickers
doncel achiever
Registered: Jun 2001
Sådär bra men jag hade kul...
...framför allt för att jag var där med många kompisar och ganska dragen och på lysande "semesterhumör" (4 dgr ledigt!!). Lokalen def över förväntan! Mkt trevlig barpersonal som du sa Jaybee.
Håller med om att man kan bli lite bortskämd m tanke på alla fester just nu, men detta var en konstig typ av trance - varken särskilt uplifting/anthem-aktig men ÄNDÅ med de där DJÄ***A pauserna där alla ska juuuubla till dess dj:n till slut är lite schysst och släpper på beatsen igen
Blir lite enahanda efter ett tag, jag saknar flytet. Eftersom det bara är Steve jag lyckats hitta hittills (efter att ha frågat folk jag träffat på nästan ALLA större arrangemang 2-3 år bakåt... "är du TA kanske?" "va saru??" "näe, det var inget..") så är det ingen SWETA som vet att jag på fyllan inte kan låta bli att vissla och juuubla i pauserna, vilket ju gör pauserna ännu drygare när jag tänker tillbaka
Steve - hade jag vetat att du skulle få för mkt att dricka hade jag inte bjussat
Nä, med detta arrangemang i ryggen ser jag fram emot Digweed och lägger trancen på is till 2 veckor på Ibiza i sommar - Tiesto, PvD, AvB Om man inte ska låta kompisarna lura med en till Wickeds psyfest som börjar om 1 timme
//mora
Apr-11-2004 11:59
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Re: Sådär bra men jag hade kul...
quote:
Originally posted by morakickers
...framför allt för att jag var där med många kompisar och ganska dragen och på lysande "semesterhumör" (4 dgr ledigt!!). Lokalen def över förväntan! Mkt trevlig barpersonal som du sa Jaybee.
Håller med om att man kan bli lite bortskämd m tanke på alla fester just nu, men detta var en konstig typ av trance - varken särskilt uplifting/anthem-aktig men ÄNDÅ med de där DJÄ***A pauserna där alla ska juuuubla till dess dj:n till slut är lite schysst och släpper på beatsen igen
Blir lite enahanda efter ett tag, jag saknar flytet. Eftersom det bara är Steve jag lyckats hitta hittills (efter att ha frågat folk jag träffat på nästan ALLA större arrangemang 2-3 år bakåt... "är du TA kanske?" "va saru??" "näe, det var inget..") så är det ingen SWETA som vet att jag på fyllan inte kan låta bli att vissla och juuubla i pauserna, vilket ju gör pauserna ännu drygare när jag tänker tillbaka
Steve - hade jag vetat att du skulle få för mkt att dricka hade jag inte bjussat
Nä, med detta arrangemang i ryggen ser jag fram emot Digweed och lägger trancen på is till 2 veckor på Ibiza i sommar - Tiesto, PvD, AvB Om man inte ska låta kompisarna lura med en till Wickeds psyfest som börjar om 1 timme
//mora
Bara så fler kan hitta dig nästa igång istället för att du ska behöva leta ihjäl dig
Får tacka för biran då...umm har bara vaga minnen av de men jag bjuder nästa gång aight ! Blev bjuden av en annan också
hehe!! det var cider och den var inte så dyr, stort tack själv för videosnuttarna tidigare i tråden. till alla er som tittar på bilden, jag har läppar egentligen
Apr-11-2004 17:53
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
Re: Re: Re: Sådär bra men jag hade kul...
quote:
Originally posted by morakickers
till alla er som tittar på bilden, jag har läppar egentligen
Du kan vara lugn, verkar inte som att länken fungerar nämligen
Apr-11-2004 18:08
Virus
yes
Registered: Oct 2001
quote:
Originally posted by JayBee
nämen oj då. det kanske vi gjorde. jajuste det gjorde vi ju. typ i mellan dörrarna där träffade jag dig och lonne.
men jag har lite små svårt att minnas ditt ansikte. spriten hadde tagit ganska bra på mig vid det laget. men du är en brunett va?
Exakt... eller typ... heh...
Jag är inte brunett...Om nu en kille ens kan vara det!? Jag är blond med semihockeyfrilla. Jag var också helt väck mot slutet. Jag kan inte minnas ett ord av va du eller jag sa till varandra. Men jag kommer ihåg att nån snubbe i röd mustasch kom rusande emot mej från ingenstans och gav mej en kram! Mäktig entré
Träffade Vitryss också, han var sympatisk och laid back som alltid. Lonne, den gamle stofilen, han är ju alltid med vare sej man vill eller inte :P
Apr-12-2004 02:07
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
quote:
kommer ihåg att nån snubbe i röd mustasch kom rusande emot mej från ingenstans och gav mej en kram! Mäktig entré
flåt men de där va roligt att läsa snart ska ja visa mina bilder... hihi
Apr-12-2004 19:42
dj_hysterix
TFHS
Registered: Jul 2002
quote:
Jaybee, du har den grymaste mustaschen i stan