Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Eftersnack Trance Nation...
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002
HappyHappy

quote:
Originally posted by JayBee
glorie: jag hoppas du hadde en riktigt bra anledning till att inte hälsa när du endå visste att det var jag

njaa det hade jag väl iofs inte du sprang bara ifrån mig så fort vi råkade komma nära varandra och jag såg dig nog bara en 2 ggr ändå. Orka springa efter, bland allt folk?

men de verkar ha varit en del swetas där ändå alltså, märker ja ju när ja ser vilka steve träffat... lätt dubbelt så många på festen, än vad som stod i den där listan "vi kommer" (ja, ni fattar hoppas ja.)
vi skulle ju haft en SWEta-meetup dammit

Tom Cloud - Told You So

Old Post Apr-10-2004 14:11  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
montana
dub come save me

Registered: Mar 2003

håller med glorie, vi borde haft en meetup

Old Post Apr-10-2004 16:03  Syria
Click Here to See the Profile for montana Click here to Send montana a Private Message Visit montana's homepage! Add montana to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Virus
yes

Registered: Oct 2001

Jaybee, du har den grymaste mustaschen i stan, men du verkar glömt att vi stod och snackade i en kvart!

Appropå musiken så måste jag säga att jag var besviken. Den här dan var det en helt ointressant typ av trance. Men jag hade roligt hursomhelst! Stockholm är sköj!!

Old Post Apr-11-2004 00:53  Sweden
Click Here to See the Profile for Virus Click here to Send Virus a Private Message Add Virus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003

quote:
Originally posted by Virus
Jaybee, du har den grymaste mustaschen i stan, men du verkar glömt att vi stod och snackade i en kvart!

Appropå musiken så måste jag säga att jag var besviken. Den här dan var det en helt ointressant typ av trance. Men jag hade roligt hursomhelst! Stockholm är sköj!!

nämen oj då. det kanske vi gjorde. jajuste det gjorde vi ju. typ i mellan dörrarna där träffade jag dig och lonne.

men jag har lite små svårt att minnas ditt ansikte. spriten hadde tagit ganska bra på mig vid det laget. men du är en brunett va?

Old Post Apr-11-2004 09:17  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
morakickers
doncel achiever

Registered: Jun 2001
Talking Sådär bra men jag hade kul...

...framför allt för att jag var där med många kompisar och ganska dragen och på lysande "semesterhumör" (4 dgr ledigt!!). Lokalen def över förväntan! Mkt trevlig barpersonal som du sa Jaybee.

Håller med om att man kan bli lite bortskämd m tanke på alla fester just nu, men detta var en konstig typ av trance - varken särskilt uplifting/anthem-aktig men ÄNDÅ med de där DJÄ***A pauserna där alla ska juuuubla till dess dj:n till slut är lite schysst och släpper på beatsen igen

Blir lite enahanda efter ett tag, jag saknar flytet. Eftersom det bara är Steve jag lyckats hitta hittills (efter att ha frågat folk jag träffat på nästan ALLA större arrangemang 2-3 år bakåt... "är du TA kanske?" "va saru??" "näe, det var inget..") så är det ingen SWETA som vet att jag på fyllan inte kan låta bli att vissla och juuubla i pauserna, vilket ju gör pauserna ännu drygare när jag tänker tillbaka

Steve - hade jag vetat att du skulle få för mkt att dricka hade jag inte bjussat

Nä, med detta arrangemang i ryggen ser jag fram emot Digweed och lägger trancen på is till 2 veckor på Ibiza i sommar - Tiesto, PvD, AvB Om man inte ska låta kompisarna lura med en till Wickeds psyfest som börjar om 1 timme

//mora

Old Post Apr-11-2004 11:59 
Click Here to See the Profile for morakickers Click here to Send morakickers a Private Message Add morakickers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001
Re: Sådär bra men jag hade kul...

quote:
Originally posted by morakickers
...framför allt för att jag var där med många kompisar och ganska dragen och på lysande "semesterhumör" (4 dgr ledigt!!). Lokalen def över förväntan! Mkt trevlig barpersonal som du sa Jaybee.

Håller med om att man kan bli lite bortskämd m tanke på alla fester just nu, men detta var en konstig typ av trance - varken särskilt uplifting/anthem-aktig men ÄNDÅ med de där DJÄ***A pauserna där alla ska juuuubla till dess dj:n till slut är lite schysst och släpper på beatsen igen

Blir lite enahanda efter ett tag, jag saknar flytet. Eftersom det bara är Steve jag lyckats hitta hittills (efter att ha frågat folk jag träffat på nästan ALLA större arrangemang 2-3 år bakåt... "är du TA kanske?" "va saru??" "näe, det var inget..") så är det ingen SWETA som vet att jag på fyllan inte kan låta bli att vissla och juuubla i pauserna, vilket ju gör pauserna ännu drygare när jag tänker tillbaka

Steve - hade jag vetat att du skulle få för mkt att dricka hade jag inte bjussat

Nä, med detta arrangemang i ryggen ser jag fram emot Digweed och lägger trancen på is till 2 veckor på Ibiza i sommar - Tiesto, PvD, AvB Om man inte ska låta kompisarna lura med en till Wickeds psyfest som börjar om 1 timme

//mora

Bara så fler kan hitta dig nästa igång istället för att du ska behöva leta ihjäl dig

http://www.liquidsunset.org/photo_a...-184933)/33.jpg
En ledtråd: morakickers avatar

Får tacka för biran då...umm har bara vaga minnen av de men jag bjuder nästa gång aight ! Blev bjuden av en annan också

Old Post Apr-11-2004 12:42  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
morakickers
doncel achiever

Registered: Jun 2001
Re: Re: Sådär bra men jag hade kul...

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Bara så fler kan hitta dig nästa igång istället för att du ska behöva leta ihjäl dig

http://www.liquidsunset.org/photo_a...-184933)/33.jpg
En ledtråd: morakickers avatar

Får tacka för biran då...umm har bara vaga minnen av de men jag bjuder nästa gång aight ! Blev bjuden av en annan också

hehe!! det var cider och den var inte så dyr, stort tack själv för videosnuttarna tidigare i tråden. till alla er som tittar på bilden, jag har läppar egentligen

Old Post Apr-11-2004 17:53 
Click Here to See the Profile for morakickers Click here to Send morakickers a Private Message Add morakickers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001
Re: Re: Re: Sådär bra men jag hade kul...

quote:
Originally posted by morakickers
till alla er som tittar på bilden, jag har läppar egentligen

Du kan vara lugn, verkar inte som att länken fungerar nämligen

Old Post Apr-11-2004 18:08 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Virus
yes

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by JayBee
nämen oj då. det kanske vi gjorde. jajuste det gjorde vi ju. typ i mellan dörrarna där träffade jag dig och lonne.

men jag har lite små svårt att minnas ditt ansikte. spriten hadde tagit ganska bra på mig vid det laget. men du är en brunett va?

Exakt... eller typ... heh...

Jag är inte brunett...Om nu en kille ens kan vara det!? Jag är blond med semihockeyfrilla. Jag var också helt väck mot slutet. Jag kan inte minnas ett ord av va du eller jag sa till varandra. Men jag kommer ihåg att nån snubbe i röd mustasch kom rusande emot mej från ingenstans och gav mej en kram! Mäktig entré

Träffade Vitryss också, han var sympatisk och laid back som alltid. Lonne, den gamle stofilen, han är ju alltid med vare sej man vill eller inte :P

Old Post Apr-12-2004 02:07  Sweden
Click Here to See the Profile for Virus Click here to Send Virus a Private Message Add Virus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002

quote:
kommer ihåg att nån snubbe i röd mustasch kom rusande emot mej från ingenstans och gav mej en kram! Mäktig entré

flåt men de där va roligt att läsa snart ska ja visa mina bilder... hihi

Tom Cloud - Told You So

Old Post Apr-12-2004 19:42  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_hysterix
TFHS

Registered: Jul 2002

quote:
Jaybee, du har den grymaste mustaschen i stan

Ey ni har väl sett den här ?

http://hem.passagen.se/tranceandtechnoserver1/JB.JPG

ta bort http:// i adressfältet så får ni fram bilden

Old Post Apr-12-2004 21:46  Europe
Click Here to See the Profile for dj_hysterix Click here to Send dj_hysterix a Private Message Add dj_hysterix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003

quote:
Originally posted by dj_hysterix
Ey ni har väl sett den här ?

http://hem.passagen.se/tranceandtechnoserver1/JB.JPG

ta bort http:// i adressfältet så får ni fram bilden

haha guuud.. vart kommer den ifrån? vem har ritat den bilden?

EDIT: ser ju snarare ut som en pizza bagare

Old Post Apr-12-2004 22:44  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Eftersnack Trance Nation...
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID 12th track from DIGWEED's EM 2002 [2002] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPhil Kieran - My House [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 15:38.

Forum Rules: