Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Monday Bar ACT OF GODS! 26-27 Augusti!
Pages (3): « 1 2 [3]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Xplorer76
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by reveal
Enligt "de äldre" så går allting under namnet "techno", men jag skiter i vilket så länge det är bra

fan, jag har blivit än av dom äldre......

Old Post Apr-17-2004 05:55  Sweden
Click Here to See the Profile for Xplorer76 Click here to Send Xplorer76 a Private Message Add Xplorer76 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Med tanke på att detta ligger så långt fram i tiden och att grabbsen på MBar kikar in här då & då så tror jag Omid skulle bli kölhalad om han avslöjade MBars planer redan som kanske tom. inte alls är klara med alla kontrakt och planer.

Den som väntar på nåt gott...

Men okej jag ska avslöja lite då eftersom jag vet allt... detta är en del av linan eftersom vi snackar tung trance och ni är ju mina goda vänner

Live:
E-Type
Pandora
Günter med sin superhit "Ding dong song"
Dr Alban feat. Friends In Need

DJs:
Ian Van Dahl
666
Warp Brothers
Flexx feat. Maxx. feat Kräxx

Old Post Apr-17-2004 07:02  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
montana
dub come save me

Registered: Mar 2003

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Live:
E-Type
Pandora

DJs:
Ian Van Dahl
666
Warp Brothers

[nu ska jag försöka imitera arturob]
OMG, LINE UP OF THE MILLENIUM
OMG, I DIEEI DIIIIEE
I DIE, I CRYYYYYYYYY
[/nu ska jag försöka imitera arturob]

Old Post Apr-17-2004 09:30  Syria
Click Here to See the Profile for montana Click here to Send montana a Private Message Visit montana's homepage! Add montana to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Amnezia
this...is...not...örebro

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Live:
E-Type
Pandora

DJs:
Ian Van Dahl
666
Warp Brothers

inget ont om Günter nu va han e ju världsklass jue
helguten kväll detta annars...

Old Post Apr-17-2004 13:33  Sweden
Click Here to See the Profile for Amnezia Click here to Send Amnezia a Private Message Add Amnezia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

erhm... detta låter kul.

Kanske en liten festival *visslar oskyldigt*

Old Post Apr-17-2004 15:11  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rikard
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

när jag läste trance och gammalt tänkte jag direkt på paul oakenfold

Old Post Apr-17-2004 15:32 
Click Here to See the Profile for Rikard Click here to Send Rikard a Private Message Add Rikard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Har hört genom vissa personer... dock inte 100% säkra källor att det blir en kryss Kan ju hoppas på det.

Saxat mig själv från Tribe
vore inte de underbart med en till kryss det datumet, nu denna gången på sensommaren så man kan va även ute på däck medans det är hyffsat varmt, vissa båtar har ju grymt stora däck längst upp i mitten (tänker på att mitten e bra så inte massa dårar trillar i plurret å blir köttfärs i propellern) Kanske ha en grill/bar/DJ där... solstolar, filtar å bara ännu mer mys å sköna vibbar än tidigare...
Dock så ser jag inte gärna att det blir Festival... den har funkat bra hittills men lite ombyte skulle inte skada... gärna större golv.

Vet att Symphony & dom är sjukt dyra att ha och svåra att fylla, sen tycker nog många de båtarna inte är särskillt mysiga iom. deras enorma storlek men fan så grym Valborgs kryssen var !!!!!!

Kanske skulle sno hit Finnarnas egna partybåt Silja Opera... den är mer ett renodlad kryssningfartyg
http://www.silja.se/2002/page_fart/opera.htm
Dock "bara" plats för 1400 passagerare...

Old Post Apr-24-2004 15:28  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FredAcler
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2004

Hoppas det blir kryssning igen. Det vore ju såååå roligt

http://www.twitter.com/fredacler
http://www.youtube.com/user/fredaker77

Old Post Apr-27-2004 14:11  Sweden
Click Here to See the Profile for FredAcler Click here to Send FredAcler a Private Message Visit FredAcler's homepage! Add FredAcler to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kongo_kim
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2003

BLÄ kryssningar är +20 och så är jag lite båträdd sen Estoniakatastrofen

Old Post Apr-27-2004 19:28  Sweden
Click Here to See the Profile for Kongo_kim Click here to Send Kongo_kim a Private Message Add Kongo_kim to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Monday Bar ACT OF GODS! 26-27 Augusti!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 2 [3]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAmazing INTRO of podcast "The Noys Sessions with Mike Koglin+Arcane Sience" [2011] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMr. Burns - Everlasting (Part 1) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:03.

Forum Rules: