|
zoals elof, yves en zoveel anderen met het verschil dat zij effectief aanwezig zijn tijdens een productie en dat ze hun input op ieder moment willen geven. Mijn beste input voor ALLE projecten, is Marnik met wie Antidote wordt gemaakt. Hij is geen muzikant op zich maar heeft de ballen om te knoppen te draaien en heeft zelf alle software gehad, net zoals jurgen die mijn powerbook met ableton live en mijn korg keyboardje heeft gekocht.
Daarom dak da ni zo schokkend vind van die samuel paquet / Frederic de Backer verhalen. Uiteindelijk is da non-realtime wargame tussen die fransmannen onze zaak ni vinnik. Maar het moest gezegd worden dat die gast geen muzikant is, da's een feit.
Ik vind ni normaal dat producers dit geheim moeten houden.
Mensen, er wordt in die huidige scene constant tegen jullie gelogen op alle niveaus.
Ik heb eerlijk gezegd liever iemand zoals den Elof of den Yves die mij respecteert en die ook niet tegen jullie durft liegen daarover, dan op een plaat lezen "written & produced by DJ T... " en niemand anders terwijl het totaal leugens zijn. Of DJ X presents Producer A "Dark Green" terwijl DJ X zijn naam voor de faam erop heeft geplakt en uiteindelijk niks heeft gedaan.
Dit gebeurt vaker als je denkt.
Het blijft me verbazen... dat sommige mensen dit pas ontdekken en daar wakker van liggen. Pas op he, niks negativiteit hier. Ik vind het gewoon verbazend that's it.
Een ding is zeker, je moet altijd eerlijk blijven doen, of zoveel als je kunt, met alle fans, dj's met alle muzikanten, en ook clubbers. Want met de mensen hun voeten spelen als muzikant is zoals een tijdbom. Als het ontploft dan ben je zeker en vast dood.
L.