Nee, eigenlijk niet, ik was veel meer relaxed dan de vorige contest. Dunno, kzat niet helemaal goed, schoot even in paniek en het kwaad was geschied, jammer maar helaas, volgende keer beter
Apr-25-2004 17:28
Jakhira
Ridiculously meticulous
Registered: May 2003
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Gwill Morris: Time (Luke Chable dub) -> Net als die geflipte break begint zet de volgende DJ de plaat af in plaats van nog een minuutje te wachten
De smeerlap! Ik weet nog den eerste keer dak die hoorde, da was eerst what the fuck? en dan yeeeeeeaaaaaaaaaaahhhhhh, en aangezien weinig mensen die plaat kennen (shame maar ja) zou da ook zo bij uw publiek gewwest zijn zeker?
Het magistrale aan die plaat volgens mij is dat de 4/4 ni meer terug komt...
Apr-25-2004 17:55
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
quote:
Originally posted by Pumaz
Het magistrale aan die plaat volgens mij is dat de 4/4 ni meer terug komt...
Inderdaad! Eerst 4 minuten typische Chable sounds, dan die geflipte break, dan beginnen die breaks en verwachtte ik ook terug een 4x4, maar oh nee! Was wel even raar de eerste keer, maar na de 2de keer luisteren had ik wel door dat dit echt een geniale plaat is, en één van de beste remixes die Chable al gemaakt heeft (tesamen dan met zijn remix voor You Are Sleeping)!!
En idd, ik wou eindigen met die break om het volk totaal verrast achter te laten, maar niet dus...
Zijn remix van You are sleeping is (zoals Time) een van de tracks waar ik de rest van mijn leven naar ga luisteren denk ik (zoals onze ouders met The Beatles of Rolling Stones bijvoorbeeld).
Kwa origininaliteit komt Time wel op de eerste plaats van zowat alle prog die ik ken (juist voor A break in the clouds)
Apr-25-2004 18:50
Gladius
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
allé, noges een poging ondernemen om prog goed te vinden =)
Apr-25-2004 18:57
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
quote:
Originally posted by Pumaz
Kwa origininaliteit komt Time wel op de eerste plaats van zowat alle prog die ik ken (juist voor A break in the clouds)
Het zijn dan ook 2 genieën die achter die tracks zitten! En nu hebben Chable en Holden ook eindelijk hun krachten gebundeld! Lactate State: Trance is het resultaat, een redelijk ironische titel, hoewel het nummer wel tranzier is dan ik verwachtte. Maar desalniettemin een magistrale track, een perfecte combinatie van Chable en Holden's stijl! Waarschijnlijk zal het weeral nog een paar maanden duren voor de track officieel uitkomt, maar de set-rip die nu de ronde doet is al meer dan genoeg om mij reikhalzend te doen uitkijken!
Op een of andere manier wist ik totaal ni dat ze samen iets deden, eerlijk gezegd. Ik geraak al de hele dag ni op oldo's noch EMC maar zodra het lukt even gaan checken en zien hoe het in elkaar zit...
Apr-25-2004 19:03
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Ik kan de rîp altijd doorsturen over MSN ofzo!?
Maar nu ga ik eerst The Rock nog eens zien, lang geleden!
Sta ik in uw msn? Ik weet het ni, der zijn er een paar die mij toegevoegd hebben waarvan ik die identiteit niet weet (en zehra vertelde iets over hollandse meisjes?) Ik zal ff gaan checken in de msn-thread, ik heb the rock toch al beu gezien...