|
| quote: | Originally posted by MM3
Pulsen, adrenalinet, The never ending pulse,, som alltid finns där.
Harnån som jag blitt sur av att tex: vocal(DI)legat nere mitt på dagen? Alltså... fattaattjagärHOOKED.
Trance är (för mej) en inte så gammal ( Över allt )benämning.
Personal Jesus är ju lite i tiden av en speciell anledning och som fd shockare är ju brian warner numer en veteran bland den schangern.
Att ex skolden, (från KMFDM, senast MDMFK)ahh... sacha, lucia och timmens sköna tysksyntrock.. ,för att inte trampa Industry´arna på tårna.. är ju oxå en väg att patha sej igenom. he he..
HON ..som fick mej addicted va Danni Mmmmm.. ,och dancechartlist, en gång ett stående 19oo/lördag tema. tyvärr inte av samma goooa slag som det en gång va. Att jag börjat "spåna" I Hypertext Preprocessor för att hålla igång kreativiteten säjer väl lite I A F.v Antingen ÄR Tranc€ sååå naturligt eller så tycker man som en jag va tvungen att svara,, om "Techno och hur man bara kan lyssna på sånt"?!!!
*LeeeR*
Bwell Ppl. L/P/U ^_^;; |
Öhh??? Are U drunk? Skriv inte som du pratar är du snäll, det är väldigt svårt att fatta då...

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?
|