Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > varför just trance?
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Aendy
Lifeaddict



Registered: Aug 2001
Location: Hammervillageheights

quote:
Originally posted by MM3
Pulsen, adrenalinet, The never ending pulse,, som alltid finns där.

Harnån som jag blitt sur av att tex: vocal(DI)legat nere mitt på dagen? Alltså... fattaattjagärHOOKED.

Trance är (för mej) en inte så gammal ( Över allt )benämning.
Personal Jesus är ju lite i tiden av en speciell anledning och som fd shockare är ju brian warner numer en veteran bland den schangern.
Att ex skolden, (från KMFDM, senast MDMFK)ahh... sacha, lucia och timmens sköna tysksyntrock.. ,för att inte trampa Industry´arna på tårna.. är ju oxå en väg att patha sej igenom. he he..

HON ..som fick mej addicted va Danni Mmmmm.. ,och dancechartlist, en gång ett stående 19oo/lördag tema. tyvärr inte av samma goooa slag som det en gång va. Att jag börjat "spåna" I Hypertext Preprocessor för att hålla igång kreativiteten säjer väl lite I A F.v Antingen ÄR Tranc€ sååå naturligt eller så tycker man som en jag va tvungen att svara,, om "Techno och hur man bara kan lyssna på sånt"?!!!
*LeeeR*

Bwell Ppl. L/P/U ^_^;;


Öhh??? Are U drunk? Skriv inte som du pratar är du snäll, det är väldigt svårt att fatta då...


___________________
I never had any friends later on like those I had when I was twelve. Jesus, does anyone?

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post May-06-2004 18:55  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Smekbar
I smek, there for I am.



Registered: Apr 2003
Location: bla bla bla

quote:
Originally posted by Aendy
Öhh??? Are U drunk? Skriv inte som du pratar är du snäll, det är väldigt svårt att fatta då...

hmm typ vad du sa, fast jag hade iofs nog inte förstått någon som pratade så heller... iaf, det var en till stor del obegriplig post..


___________________

Producer & Deejay :: http://www.smekbar.se


Upcoming release on GAD012 // Patrik Skoog, Crazy X-Ray vs. Michael Paul, Chris Binder, Smekbar // Sept 2005 http://www.giantanddwarf.com

Old Post May-06-2004 19:35  Iceland
Click Here to See the Profile for Smekbar Click here to Send Smekbar a Private Message Visit Smekbar's homepage! Add Smekbar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
beaversweede
Senior tranceaddict



Registered: Nov 2003
Location: schellet

quote:
Originally posted by Aendy
Öhh??? Are U drunk? Skriv inte som du pratar är du snäll, det är väldigt svårt att fatta då...




håller med,, begriper inte ett ord nästan..

nog för att norrländska kan vara knepigt men


___________________
"When Sasha finishes one of his special sets.People are liable to get emotional.You could call it Trance.I CALL IT MAGIC"
Dom Philips. MixMag

Old Post May-06-2004 19:38  Sweden
Click Here to See the Profile for beaversweede Click here to Send beaversweede a Private Message Add beaversweede to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CJ InterCity
Peter South



Registered: Jan 2004
Location: Leipzig

quote:
Originally posted by Smeagol
Jag lyssnar BARA pa trance.

amen!


___________________
www.petersouth.net

Old Post May-06-2004 23:15  Germany
Click Here to See the Profile for CJ InterCity Click here to Send CJ InterCity a Private Message Visit CJ InterCity's homepage! Add CJ InterCity to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MM3
tranceaddict in training



Registered: Apr 2004
Location: kristianstad

Sorry. Ska tänka på det.

Försöker igen.

Trance är den stil som är för mej den mest moderna och givande musik idag.
Modern och trendig men ändå inte en dussinvara.
Tycker att jag trivs med Trance.

(fasen.. Backen är tom. mot statoil). *skojar*
Nope. NO alc. adrenalin är "Grejjen".

Old Post May-07-2004 00:28  Sweden
Click Here to See the Profile for MM3 Click here to Send MM3 a Private Message Visit MM3's homepage! Add MM3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
keddo
u alright mate



Registered: Sep 2001
Location: Stockholm

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Trance/musiken har räddad många tunga stunder i ens liv...


När du skriver så, så får det mig att tänka till... Finns det någon koppling mellan trance, och jobbiga stunder/tider i ens liv? jag vet iaf att jag haft en hel del..


___________________

KESO!

Old Post May-07-2004 01:00  Sweden
Click Here to See the Profile for keddo Click here to Send keddo a Private Message Add keddo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CJ InterCity
Peter South



Registered: Jan 2004
Location: Leipzig

quote från min farsa 2 veckor sedan:

du borde sluta med den där hårresande musiken och ragga fler brudar

hmmmmmmm


___________________
www.petersouth.net

Old Post May-07-2004 12:28  Germany
Click Here to See the Profile for CJ InterCity Click here to Send CJ InterCity a Private Message Visit CJ InterCity's homepage! Add CJ InterCity to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Smeagol
Senior tranceaddict



Registered: Apr 2003
Location: Lund Sweden

^^ Klart han vill ha barnbarn, du far ha overseende med honom.

quote:
Originally posted by keddo
När du skriver så, så får det mig att tänka till... Finns det någon koppling mellan trance, och jobbiga stunder/tider i ens liv? jag vet iaf att jag haft en hel del..


Jag har iaf definitivt tankt pa det innan. Och det galler for mig med.

Kan iofs ocksa tanka mig att det inte ar nagot typiskt for trance isf. Om man skulle ga in pa liknande forum for godtycklig musikstil kan jag tanka mig att man kan hora likande for den stilen.

De flesta som ar har sa djupt nere i TranceTrasket att de anvander Trance att trosta sig med nar de mar daligt. Och daligt mar de flesta fran och till. Tyvarr.

Old Post May-07-2004 14:28  Sweden
Click Here to See the Profile for Smeagol Click here to Send Smeagol a Private Message Add Smeagol to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Smekbar
I smek, there for I am.



Registered: Apr 2003
Location: bla bla bla

quote:
Originally posted by Smeagol
^^ Klart han vill ha barnbarn, du far ha overseende med honom.



Jag har iaf definitivt tankt pa det innan. Och det galler for mig med.

Kan iofs ocksa tanka mig att det inte ar nagot typiskt for trance isf. Om man skulle ga in pa liknande forum for godtycklig musikstil kan jag tanka mig att man kan hora likande for den stilen.

De flesta som ar har sa djupt nere i TranceTrasket att de anvander Trance att trosta sig med nar de mar daligt. Och daligt mar de flesta fran och till. Tyvarr.


när jag mår dåligt brukar jag dock lyssna på deppig singer/songwriter musik, vilket iofs bara medför att man mår ännu sämre. Lite dumt kanske men jag lyssnar för det mesta på musik som passar till min sinnestämning... men för att svara på frågan i rubriken... "För att det är så bra förstås."


___________________

Producer & Deejay :: http://www.smekbar.se


Upcoming release on GAD012 // Patrik Skoog, Crazy X-Ray vs. Michael Paul, Chris Binder, Smekbar // Sept 2005 http://www.giantanddwarf.com

Old Post May-07-2004 15:13  Iceland
Click Here to See the Profile for Smekbar Click here to Send Smekbar a Private Message Visit Smekbar's homepage! Add Smekbar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
beaversweede
Senior tranceaddict



Registered: Nov 2003
Location: schellet

tycker själv att det är skitskönt att lyssna på trance efter man har tränat,, för då är man så lugn o slö att det blir lättare att lyssna och ta till sig musiken.
Eller så medans man tränar funkar också väldigt bra, adrenalinet ökar i takt med musiken så att säga


___________________
"When Sasha finishes one of his special sets.People are liable to get emotional.You could call it Trance.I CALL IT MAGIC"
Dom Philips. MixMag

Old Post May-07-2004 19:32  Sweden
Click Here to See the Profile for beaversweede Click here to Send beaversweede a Private Message Add beaversweede to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CJ InterCity
Peter South



Registered: Jan 2004
Location: Leipzig

trance är INTE bra vid läxläsning - man får inget gjort


___________________
www.petersouth.net

Old Post May-10-2004 17:51  Germany
Click Here to See the Profile for CJ InterCity Click here to Send CJ InterCity a Private Message Visit CJ InterCity's homepage! Add CJ InterCity to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sztation
tranceaddict



Registered: May 2004
Location: Malmö, Sweden

quote:
Originally posted by CJ InterCity
trance är INTE bra vid läxläsning - man får inget gjort


bara om man får läxa i att digga.. då blir det MVG..

Old Post May-10-2004 21:36  Sweden
Click Here to See the Profile for sztation Click here to Send sztation a Private Message Add sztation to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > varför just trance?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback_______2003 Track Needs IDing________ [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackLovefist - "Hanging On A String" (E-Craig Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:12.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!