Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Ibero-America > Portuguese > Playlists que rolaram na Skol Beats.
Pages (3): « 1 2 [3]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
fafaaa
tranceaddict in training

Registered: Apr 2004

quote:
Originally posted by Furel
Desconsiderando o fato de que eu tive que comprar pernas novas, foi mto bom. Inclusive um gordinho de camisa azul que ficou la no set do V tirou foto dele pra mim. Resta saber se ele tirou mesmo porque quando ele devolveu a máquina pra mim o filme tinha acabado entao...

E o melhor momento do set: Marco V abaixa a musica, ja no final de set, pra dar um "bang" depois. Felipe B ja encontra-se no palco, com seu table armado. No que Marco V abaixa o som, a galera vibra, Felipe já solta seu som. Nisso, Marco V manda-lhe um olhar sinistro de "Ô seu filho da puta, meu set ainda não acabou". Ouve-se duas músicas intercaladas e todos pensa: Que mixagem podre é essa? Felipe B percebe seu vacilo, desliga seu som e senta atrás da mesa.

Agora, zueira a parte, o set desse Felipe B. tb foi muito bom!

hAOIUAHouiAHAUUioAHaoui ctz ele ate meio q c agaixou depois dessa fiko atras da mesa hAIUOaHOUIhAIuoAHOIAhaIO
nao vi o set dele pq sai fora pra ve outra coisa intao nao posso fala do cara

voltando ao marco v com ctz q nem o marcelop falo mesmo td mnd conheçendo a musica foi irado ouvi o começinhu dela eu fikei tbm catando e pulando nakele xuva
na boa foi irado i a musica e um classico (:

Old Post Apr-29-2004 01:41  Brazil
Click Here to See the Profile for fafaaa Click here to Send fafaaa a Private Message Add fafaaa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maluco
não enche meu saco

Registered: Jul 2002

ja q o sasha nao rolou...alguem ai curtiu algum set prog? hernan cattaneo? tracklist...

Old Post Apr-29-2004 20:04  Brazil
Click Here to See the Profile for maluco Click here to Send maluco a Private Message Add maluco to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
marcelop
tranceaddict in training

Registered: Apr 2004

Eu curti tbm o set do Herman Cattaneo... mto bom meeeesmo... o som da tenda tava bom pakas...

Pena q o sasha num foi...

esse deveria ser outro q ia mandar mtooo bem!!!

Old Post Apr-29-2004 20:23  Brazil
Click Here to See the Profile for marcelop Click here to Send marcelop a Private Message Add marcelop to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Psychonoise
Looking for...

Registered: Jun 2002

eu curti o set do danny howells..muito bom apesar de nao ter visto inteiro a ,parte q vi tava otima

Old Post Apr-29-2004 21:42  Brazil
Click Here to See the Profile for Psychonoise Click here to Send Psychonoise a Private Message Add Psychonoise to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Ibero-America > Portuguese > Playlists que rolaram na Skol Beats.
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 2 [3]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHardStyle ID [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackEnmass - So Please [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:35.

Forum Rules: