|
| quote: | Originally posted by Little Theseus
De nieuwe Alegria (van Cuba Libre, productie van vorig jaar) gaat een zomer-techno-hitje worden, hij moet volgens mij nog geperst worden maar ik heb m gehoord en hij is weer lekker!! |
Je bedoelt niet La Luna neem ik aan? Die is al effe uit namelijk..
Schijtnummer overigens, maar da's persoonlijk.
___________________
d&b session 20090519
My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)
|