Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Drugs
Voila zeg... ff aanvinken wat van toepassing op je is...
You do not have permission to vote on this poll.
Ik rook. 5 10.20%
Ik drink alcohol. 27 55.10%
Ik gebruik cannabis/wiet. 7 14.29%
Ik gebruik XTC of aanverwanten. 6 12.24%
Ik gebruik Hard Drugs (cocaine, heroine, ...). 0 0%
Ik gebruik niets van de bovenstaande. 4 8.16%
Total: 36 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
pooley
In Search Of ...



Registered: Apr 2003
Location: near Brussels

Alcohol drink ik veel te veel int weekend. Daarmee dat ik er ook mee ga stoppen. In het jeugdhuis gaat het soms te extreem, das u gewoon lamdrinken, soms nog ergens naar een adner marginaal kot gaan, ne kebap gaan eten, u roes uitslapen, loom rondlopen en s avonds terug weggaan en ongeveer het zelfde doen :/
Da moet dus nimeer voor mij. Daarom dat ik liever was goeie feestjes doe, dan krijg ik tenminste geen bierpens van (goei marchandies staat onder een afdakske he? )

Af een toe eens een goeie wodka orange of pisang/safari drinken vind ik ook best goed ! Maar das meestal in de disco.

Op feesten is het meestal water, cola of een paar pintjes maar meer niet. Logisch

Weed af en toe ook, maarja, ge wordt er zo sloom van, geen zin om te converseren, en blabla ma tis wel eens gezellig

En ja van pille, zoalng dat het andere mensen niet stoort / een lastpost zijt ...


___________________

Old Post May-02-2004 17:06  Belgium
Click Here to See the Profile for pooley Click here to Send pooley a Private Message Visit pooley's homepage! Add pooley to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gladius
Supreme tranceaddict



Registered: Apr 2002
Location: Antwerp

ik rook & drink niet. Nuja, af en toe wel eens een cocktail ofzow, maar dan blijft het bij 1tje. Bier en wijn mag ik gewoon niet, dusjah... Roken vind ik doodzonde, das de domste gewoonte die er bestaat.
Der is nog altijd overal zo'n stoerdoenerij ivm zuipen en zat zijn enz, steekt mij wel tegen. Ik ga enkel naar feesjes om van de muziek te genieten, ik zie niet in wat ik daar anders zou moeten doen.


___________________

listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul

Old Post May-02-2004 17:10  Belgium
Click Here to See the Profile for Gladius Click here to Send Gladius a Private Message Add Gladius to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
lievez
relax...



Registered: Dec 2003
Location: Aalst, Belgium

drugs = foei

drink alleen ma alcool :x

ene keer meer dan de andere keer

Old Post May-02-2004 17:17  Belgium
Click Here to See the Profile for lievez Click here to Send lievez a Private Message Add lievez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DeZmA
Synth Addict



Registered: Jun 2001
Location: Lalaland

quote:
Originally posted by lievez
drugs = foei

drink alleen ma alcool :x

ene keer meer dan de andere keer


Sorry maar da vin ik tamelijk kortzichtig ze
juist omdat iets legaal is maakt het niet meer of minder erg dan iets dat legaal is..
als iemand een paar joints rookt of nen bol slikt is dat dan zoveel erger dan iemand die dronken is?
Als iemand langs da kant zit te draaien van zatteheid of iemand staat te springen en de tijd van zn leven te hebben op andere dingen, wie is dan het zieligst?

Allemaal tamelijk hypocriet als je het mij vraagt..

Sigaretten mogen ze van mijn part direct verbieden, kben der zelf verslaafd aan en tkruipt daar ongelofelijk veel geld in terwijl ge er niets aan hebt.


___________________
www.dezma.be

Myspace: http://www.myspace.com/dezmamusic

Old Post May-02-2004 18:33  Belgium
Click Here to See the Profile for DeZmA Click here to Send DeZmA a Private Message Visit DeZmA's homepage! Add DeZmA to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz



Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium

Ik rook niet, en zal ook nooit roken, het enige waar ik zeker van ben in mijn leven buiten het feit dat ik dood zal gaan...
Ik drink met mate, ik ben vooral een sociale drinker. Maar ik ken mijn grenzen, en ik ga er ook nooit over. Gezellig tipsy (dat klinkt zo janettig, ik verkies "loecht") gebeurt wel eens, maar meer dan dat hoeft niet voor mij, daar heb ik geen plezier meer aan.
Softdrugs doe ik sowieso niet, nooit geprobeerd ook niet, en ook totaal geen behoefte om ze te proberen in de toekomst. Harddrugs zijn sowieso uitgesloten...


___________________
www.dj-vega.net

Old Post May-02-2004 19:14  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eagle`
Progressive Psy Addict



Registered: Aug 2002
Location: Brussels

roken, blowen, spuiten, nooit gedaan en zal het ook niet meer doen denk ik


Bier is dan weer iets heel anders, treed ik niet in detail


___________________
12" Chase: Vernon - Wonderer (Son Kite Remix)

The X-files - Closure (feat. Moby My Weakness)

Old Post May-02-2004 19:16  Belgium
Click Here to See the Profile for Eagle` Click here to Send Eagle` a Private Message Add Eagle` to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
lievez
relax...



Registered: Dec 2003
Location: Aalst, Belgium

me dien drugs is foei bedoelek eigenlijk gewoon da da nix vo mij is !

ma foei kunde natuurlijk ook bezien dat illegaal is eh, ni opgelet

Old Post May-02-2004 20:03  Belgium
Click Here to See the Profile for lievez Click here to Send lievez a Private Message Add lievez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SilentEagle
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2004
Location: Antwerp & Hasselt, Belgium

Altijd al de indruk gehad da er weinig beta's roken... deze poll bevestigt dat.

Old Post May-02-2004 21:20  Belgium
Click Here to See the Profile for SilentEagle Click here to Send SilentEagle a Private Message Add SilentEagle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
pooley
In Search Of ...



Registered: Apr 2003
Location: near Brussels

Dezma heeft wel een goed punt daar.
Ben vroeger ook veel te veel zat geweest op fuiven => nadeel, ge weet er niks meer van de dag erna. Maja da was dan meestal ook op van die boerefuiven waar ge misschien niet wmeer WILT weten welke muziek ze draaiden...


___________________

Old Post May-02-2004 21:30  Belgium
Click Here to See the Profile for pooley Click here to Send pooley a Private Message Visit pooley's homepage! Add pooley to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DeZmA
Synth Addict



Registered: Jun 2001
Location: Lalaland

hehe
boerefuiven doe ik ook niet meer,

daar hebt ge toch meestal spel met zo nen hardrocker die zijn haar om de 4 maand wast of met nen 11 jarige die zat is na 1 pils en aan zijn 2 geroken te hebben.

maar op bals ofzo is het wel zo, stomme kutambimuziek dus zuipen tot lichaam duidelijke tekenen van intoxicatie vertoont.
Op feestjes en discotheek valt het allemaal te zien of ik rij of niet... ik amuseer mij best zonder drank maar ik vind het toch net leuker als ik scheef ben moet ik eerlijk toegeven.

Stelt u maar eens een feest voor waar enkel water te verkrijgen is, kvreest dat er minder ambiance gaat zijn.


___________________
www.dezma.be

Myspace: http://www.myspace.com/dezmamusic

Old Post May-02-2004 21:37  Belgium
Click Here to See the Profile for DeZmA Click here to Send DeZmA a Private Message Visit DeZmA's homepage! Add DeZmA to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nyah
******



Registered: Dec 2003
Location: Antwerp, Belgium

ok, ik rook af en toe een sigaret vind ik zelf heel verfoeilijk van mij, eerlijk gezegd, en ik doe ook men best om daar zoveel mogelijk van af te blijven

Qua alcohol drinken - doe ik ni veel, maar int weekend, met mijn vriend eens een glaasje wijn als we een film kijken of bij t eten. Nog een andekdote hierbij: tot 5 jaar geleden lustte ik geen wijn, maar ik kreeg in de winter altijd heel witte, gevoelloze handen (bloed stroomde niet meer door) omdat men bloedvaten te fel krimpten ( ). Ben toen bij de dokter geweest en hij raadde me aan: geregeld een glaasje rode wijn drinken. En ik moet zeggen dat ik nog wel, in extreme kou, soms last heb van die witte handen (en verschrikkelijke pijn erna-serieus ), maar tis echt wel geminderd (ook thx to mijn wantjes ), dus ja - niet dat ik hier iets goed wil babbelen ofzo, maar als nog iemand een idee heeft over de goedheid/slechtheid van witte/rode wijn, wees ni verlegen zou ik zeggen
Volgende link geeft ook nog wat info hierover
http://www.bibere.com/Wijn_drinken_...de_wijn_69.html

Verder als ik met mijn vrienden naar de poolbar ga, ist meestal wel een dieselke, ma 2 ofzo voor de hele avond, want ben meestal met men auto. En ook als ik niet moet rijden is dat wel meestal zo.

Het kan al eens gebeuren dat ik veel drink (op vakantie in spanje bvb aan de sangria blijven hangen ofzow (zehra kent er btw ook wel get van )) maja dat hangt ook af van de sfeer en vrienden die dan bij u zijn.

Dan ivm drugs: 1 keer ne joint gerookt (in mijn jonge jaren heum, was 15 zoget) ma der was niets aan, dus dat was de eerste en laatste keer voor mij. De rest van drugs: nog nooit gedaan, wil ik nooit doen.

Nog een laatste ding ivm roken van wiet, nemen van drugs: ik keur t niet goed, maar ik vind: zolang ge niemand er mee lastig valt, ist voor mij ok : tis tenslotte nog altijd je eigen lichaam en iedereen doet wat ie wil, zolang ie niemand ermee lastigvalt. Heel zatte mensen kunnen bvb veel ambetanter zijn, heb ik al ondervonden


___________________

Old Post May-02-2004 21:40  Belgium
Click Here to See the Profile for Nyah Click here to Send Nyah a Private Message Add Nyah to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gladius
Supreme tranceaddict



Registered: Apr 2002
Location: Antwerp

als je ergens bent waar de muziek tegensteekt, ga dan gewoon weg?


___________________

listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul

Old Post May-02-2004 21:40  Belgium
Click Here to See the Profile for Gladius Click here to Send Gladius a Private Message Add Gladius to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Drugs
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackMansun - Wide Open Space (Unknown Mix) [2004] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDer Dritte Raum - Trommelmaschine [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:31.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!