 |
|
|
|
 |
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium
|
|
|
Ik rook niet, en zal ook nooit roken, het enige waar ik zeker van ben in mijn leven buiten het feit dat ik dood zal gaan...
Ik drink met mate, ik ben vooral een sociale drinker. Maar ik ken mijn grenzen, en ik ga er ook nooit over. Gezellig tipsy (dat klinkt zo janettig, ik verkies "loecht") gebeurt wel eens, maar meer dan dat hoeft niet voor mij, daar heb ik geen plezier meer aan.
Softdrugs doe ik sowieso niet, nooit geprobeerd ook niet, en ook totaal geen behoefte om ze te proberen in de toekomst. Harddrugs zijn sowieso uitgesloten...
___________________
www.dj-vega.net
|
|
May-02-2004 19:14
|
|
|
 |
 |
Eagle`
Progressive Psy Addict

Registered: Aug 2002
Location: Brussels
|
|
|
May-02-2004 19:16
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Nyah
******

Registered: Dec 2003
Location: Antwerp, Belgium
|
|
|
ok, ik rook af en toe een sigaret vind ik zelf heel verfoeilijk van mij, eerlijk gezegd, en ik doe ook men best om daar zoveel mogelijk van af te blijven
Qua alcohol drinken - doe ik ni veel, maar int weekend, met mijn vriend eens een glaasje wijn als we een film kijken of bij t eten. Nog een andekdote hierbij: tot 5 jaar geleden lustte ik geen wijn, maar ik kreeg in de winter altijd heel witte, gevoelloze handen (bloed stroomde niet meer door) omdat men bloedvaten te fel krimpten ( ). Ben toen bij de dokter geweest en hij raadde me aan: geregeld een glaasje rode wijn drinken. En ik moet zeggen dat ik nog wel, in extreme kou, soms last heb van die witte handen (en verschrikkelijke pijn erna-serieus ), maar tis echt wel geminderd (ook thx to mijn wantjes ), dus ja - niet dat ik hier iets goed wil babbelen ofzo, maar als nog iemand een idee heeft over de goedheid/slechtheid van witte/rode wijn, wees ni verlegen zou ik zeggen
Volgende link geeft ook nog wat info hierover
http://www.bibere.com/Wijn_drinken_...de_wijn_69.html
Verder als ik met mijn vrienden naar de poolbar ga, ist meestal wel een dieselke, ma 2 ofzo voor de hele avond, want ben meestal met men auto. En ook als ik niet moet rijden is dat wel meestal zo.
Het kan al eens gebeuren dat ik veel drink (op vakantie in spanje bvb aan de sangria blijven hangen ofzow (zehra kent er btw ook wel get van )) maja dat hangt ook af van de sfeer en vrienden die dan bij u zijn.
Dan ivm drugs: 1 keer ne joint gerookt (in mijn jonge jaren heum, was 15 zoget) ma der was niets aan, dus dat was de eerste en laatste keer voor mij. De rest van drugs: nog nooit gedaan, wil ik nooit doen.
Nog een laatste ding ivm roken van wiet, nemen van drugs: ik keur t niet goed, maar ik vind: zolang ge niemand er mee lastig valt, ist voor mij ok : tis tenslotte nog altijd je eigen lichaam en iedereen doet wat ie wil, zolang ie niemand ermee lastigvalt. Heel zatte mensen kunnen bvb veel ambetanter zijn, heb ik al ondervonden 
___________________
|
|
May-02-2004 21:40
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 01:31.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|