|
חחח הזכרתם לי סיפור מצחיק 
אנחנו מעשנים על איזה שלוש נרגילות... עכשיו חבר שלי כזה הדליק גחל ושם על הראש, הוא ככה איזה דקה מעשן ואז הוא עושה לנו, בונא לא יוצא עשן, מה נסגר... קיצר, כל אחד מציע מחוכמתו, אני מנסה לעשן מהנרגילה שלו, קיצר אני אומר, שים עוד מים... הלך שם עוד מים, שני בא אומר, לא מה פתאום זה המון, תרוקן קצן... קיצר רוקן, לא עזר, טוב, בטח הטבק נכנס לחורים של הנייר כסף והוא חוסם את האויר, קיצר הוא מוריד את הגחל מנער את הראש, מחזיר, לא עובד... טוב, קיצר אני אומר, החורים בטח לא מספיק גדולים, תביא את הראש וקיסם... קיצר הביא את הראש... אין חורים........
וגם פעם הדלקתי גחל כששמתי נייר כסף עם חורים בלי טבק וחבר אחד שלי הדליק בלי מים והתפלא למה אין משיכה קיצר... שיייייכככווווווניייייייםםםם
___________________
Music----is----universaL
Pay a visit good fella:
Xetro's MySpace
Xetro's Facebook page
|