|
|
|
|
 |
Nyah

Registered: Dec 2003
|
|
|
| quote: | Originally posted by Wildfir3
nuja, ge ziet maar, tzal altijd wel iets zijn voor iedereen zenne... doen we het in limburg dan komen mensen van mijn omgeving waarschijnlijk niet graag zo ver, maar doen we het in halle dan zullen de limburgers het weer niet zien zitten.
In dat opzicht vrees ik eigenlijk ook dat het hele opzet niet veel slaagkans heeft, zoals ik ooit al eens in een gelijkaardige topic had gezegd. Iedereen wil het graag zo dicht mogelijk bij huis, maar diegene die het dichtst bij de zaal woont zal ook steeds het meest moeten organiseren (drank, zaal, verzekering etc regelen), en bla en bla. |
ja daar heb je eigenlijk wel gelijk in...
| quote: | Originally posted by Mister_Michel
Ik dacht dat het de bedoeling was om een betafuif te organiseren voor de betas.... Gewoon een locatietje zoeken, betas optrommelen en zelf draaien? Dat kan gewoon zelf in de tuin van een beta. |
dat dacht ik ook eerst, maar we kunnen ook beiden doen, he 
May-06-2004 16:16
|
|
|
 |
 |
Eagle`
Progressive Psy Addict

Registered: Aug 2002
|
|
|
| quote: | Originally posted by Dr Oetker
Ik ben van mening dat dat de beste manier is om te beginnen. Stel je huurd die tent van 3000 man af en er komen maar 500 mensen. Dan wil je echt niet weten hoeveel verlies je gaat draaien.
HIer in delft heb je een ook een tent die je op vrijdagavond kan afhuren dit koste in der tijd 1000 gulden (zal nu wel 500 euro zijn). Ik denk met een entree van 5 gulden dat je in de tijd in je handjes mocht knijpen als je kiet zou draaien. Want heel vaak was het gewoon niet uitverkocht en vrij rustig qua mensen.
Ik denk ook dat je er niet van moet opkijken dat er op het eerste feest maar 100 a 150 mensen komen opdagen.
nog een paar ideeen:
- Praat met de mensen van addiction, vraag hoe zei het allemaal gedaan hebben. Hoe meer info hoe beter natuurlijk -->> http://www.tranceaddict.com/forums/...light=addiction
- Verkoop van BeTa-shirts voor wat extra knaken 
- Contest voor de wannabee DJ's (vooraf >> de beste op de avond zelf laten draaien)
- Flyer contest, hang er een prijs aan ofzo. mag gratis naar binnen ofzo (meer voor de lol dus) |
yup addiction beste voorbeeld, was er ook bij en was erg top, als je portier nodig hebt geef je sjinees maar een seintje 
| quote: | Originally posted by Wildfir3
nuja, ge ziet maar, tzal altijd wel iets zijn voor iedereen zenne... doen we het in limburg dan komen mensen van mijn omgeving waarschijnlijk niet graag zo ver, maar doen we het in halle dan zullen de limburgers het weer niet zien zitten.
In dat opzicht vrees ik eigenlijk ook dat het hele opzet niet veel slaagkans heeft, zoals ik ooit al eens in een gelijkaardige topic had gezegd. Iedereen wil het graag zo dicht mogelijk bij huis, maar diegene die het dichtst bij de zaal woont zal ook steeds het meest moeten organiseren (drank, zaal, verzekering etc regelen), en bla en bla. |
vind ik persoonlijk dwaas excuus kijk naar addiction komen de nederlanders ook van overal, heeft gewoon te maken met een soort groepsgevoel, kuddegeest (= niemand die toen aan het miepen was omdat het ver was voor hen en voor anderen dichter, enz....) Ik kwam ook van belgie, iedereen had lol en ze apprecierden het als je van zo ver kwam.
3)Qua dj's zat het op addiction ook wel snor met belli, leander, iris en misja. Ook allemaal mensen van op forum, buiten misja dan. Denk wel dat ze toen vergoed zijn anyway, vraag aan de nederlanders voor meer info
Last edited by Eagle` on May-06-2004 at 16:36
|
|
May-06-2004 16:24
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 08:09.
Forum Rules: