Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Spårlöst försvunnet
Pages (3): « 1 2 [3]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Smekbar
I smek, there for I am.

Registered: Apr 2003

quote:
Originally posted by dj_hysterix
bah..fett skumt...när jag kollade på tråden kom en ruta om att jag ville ansluta till studentforum.dhs.org nåt sånt

mitt fel, ville använda en specialsmiley, men de gick den tydligen inte med på om man inte har rätt ip...

Producer & Deejay :: http://www.smekbar.se

Upcoming release on GAD012 // Patrik Skoog, Crazy X-Ray vs. Michael Paul, Chris Binder, Smekbar // Sept 2005 http://www.giantanddwarf.com

Old Post May-09-2004 08:19  Iceland
Click Here to See the Profile for Smekbar Click here to Send Smekbar a Private Message Visit Smekbar's homepage! Add Smekbar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
GyLLe
56K Modem User

Registered: Mar 2002

Min teori (om man fortfarade bor hemma med sin mor)

för alltid när jag inte hittade det jag ville ha så ropade jag:
-Morsan vart är mina tränings shorts???

-Har du kollat i garderoben???

-JAAAAAA

-I tvättstugan då???

-JAAAAAAAAAAA

Jag går å sätter mig i TV soffan för jag inte orkar leta mer å morsan går in i mitt rum för att kolla om hon hittar shortsen å kommer ut efter 2 sekunder å säger..

-Här är dom!!!

-Vart hittade du dom???

-I garderoben!!!!

Så min slutsats är att mammor tar saker som dom vet att man behöver å gömmer dom!!!! Sen när man vill ha dom så går dom å hämter saken från deras gömställe, å när man inte ser så låssas dom att dom hittar saken där jag redan har letat!!!!

Där har ni lösningen!!!! (om man fortfarade bor hemma med sin mor altså=)

Old Post May-11-2004 01:40  Sweden
Click Here to See the Profile for GyLLe Click here to Send GyLLe a Private Message Visit GyLLe's homepage! Add GyLLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
beaversweede
Senior tranceaddict

Registered: Nov 2003

quote:
Originally posted by GyLLe
Min teori (om man fortfarade bor hemma med sin mor)

för alltid när jag inte hittade det jag ville ha så ropade jag:
-Morsan vart är mina tränings shorts???

-Har du kollat i garderoben???

-JAAAAAA

-I tvättstugan då???

-JAAAAAAAAAAA

Jag går å sätter mig i TV soffan för jag inte orkar leta mer å morsan går in i mitt rum för att kolla om hon hittar shortsen å kommer ut efter 2 sekunder å säger..

-Här är dom!!!

-Vart hittade du dom???

-I garderoben!!!!

Så min slutsats är att mammor tar saker som dom vet att man behöver å gömmer dom!!!! Sen när man vill ha dom så går dom å hämter saken från deras gömställe, å när man inte ser så låssas dom att dom hittar saken där jag redan har letat!!!!

Där har ni lösningen!!!! (om man fortfarade bor hemma med sin mor altså=)

precis exakt samma problem som jag alltid har,, man letar efter någonting hur länge som helst där man vet att den saken är, sen då man ger upp kommer morsan och hittar den på fem röda
för det händer sällan då man bor själv

Old Post May-11-2004 17:21  Sweden
Click Here to See the Profile for beaversweede Click here to Send beaversweede a Private Message Add beaversweede to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Spårlöst försvunnet
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 2 [3]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackOrange Theme - Whose Mix? [2005] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAshtrax - "Helsinki" (Sander Kleinenberg Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 10:39.

Forum Rules: