|
חחחחחחחחחחחחחח....אני בכוונה לא הגבתי כדי לראות מה עוד תגידו....האם כל כך קשה להבין את מה ששאלתי? זה שאין ברירה והכל יקר ובלה בלה זה אני יודע כבר מזמן כמוכם...ואין צורך בלהסביר לי את זה 100 פעם...
השאלה ששאלתי היא מי נתן זכות לאותו די ג'י שמשתמש בטראק שצרוב על הדיסק לעשות דבר כזה? או אף אחד כבר לא מעניין אותו החוק??? תבינו לא שאני נגד או משהו הייתי בכיף מתקלט ככה למרות שזה לא חוקי...העניין הוא איך כולם עושים את זה? מהי הפרוצדורה של כל זה? כלומר למה לא אוכפים את החוק זכויות היוצרים? או שהכל כבר מותר???...למשל אני פעם חלמתי חלום שבו באמצע המסיבה למועדון מתפרצים שוטרים שמים על הדי ג'י שניגן עם צרובים את האזיקים ולוקחים אותו למעצר...חחחח...כן זה החלומות שאני רואה עכשיו בפעם ה10000 אני שואל איך די ג'ים לא פוחדים לעשות דבר כזה הרי זה לא חוקי מה שהם עושים, מי שעושה...כולל ארמין...
או שהכל שכונה??? וכולם מחלקים דיסקים צרובים אחד לשני ומרשים להם להשתמש בהם כרצונם???
___________________

In today's depressed music industry, the beautiful and intelligent tracks
get left out, replaced by candy coated bullshit
|