Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > Black Dragon @ Ets Global Radio Live 7/5/2004
Pages (3): « 1 2 [3]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Vortex_SA
universal tranceaddict



Registered: Jul 2002
Location: rehovot

טלטול זה שטויות... בארץ הוויכוח הזה לא קיים, התקליטים שמגיעים לפה מועטים מאוד ואין הרבה מבחר... אין הרבה ברירה לדיג'יים...


___________________
Music----is----universaL

Pay a visit good fella:

Xetro's MySpace

Xetro's Facebook page

Old Post May-09-2004 07:11  Israel
Click Here to See the Profile for Vortex_SA Click here to Send Vortex_SA a Private Message Visit Vortex_SA's homepage! Add Vortex_SA to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rising
[L]iquid [J]un[K]i'e



Registered: Nov 2002
Location: pLastiC faNtaStic

בד"כ שרשום
CDR
זה בגלל שהיוצר שלח לארמין תקטע על דיסק והקטע עוד לא חתום בלייבל...


___________________

Old Post May-09-2004 18:28  Israel
Click Here to See the Profile for Rising Click here to Send Rising a Private Message Add Rising to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
markfeldman
Officer & a Gentelman



Registered: Nov 2003
Location: giva't brenner

מלא די ג'ייז מנגנים מדיסקים צרובים (בין אם הם חתומים ובין אם לא).

זה יותר קל לנשיאה ולמיקסוס.

וזה כולל את ארמין !

Old Post May-09-2004 19:56  Israel
Click Here to See the Profile for markfeldman Click here to Send markfeldman a Private Message Add markfeldman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
YoraY
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2004
Location: Netanya, Israel

המ פעם רציתי לפתוח טרד שידון בנושא דיסקים צרובים


דעתי..
שמעו המצב בארץ חרא כפי הוזכר פה תקליט עולה כ 50 שח ובמילה אחת: זה לא עובד ככה! (טוב נו 4 מילים...) בקיצור תצרבו כי אין לנו ברירה אחרת....

Old Post May-09-2004 21:15  Israel
Click Here to See the Profile for YoraY Click here to Send YoraY a Private Message Add YoraY to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
taltul
Schmoovinator



Registered: Jan 2004
Location: :noitacoL

חחחחחחחחחחחחחח....אני בכוונה לא הגבתי כדי לראות מה עוד תגידו....האם כל כך קשה להבין את מה ששאלתי? זה שאין ברירה והכל יקר ובלה בלה זה אני יודע כבר מזמן כמוכם...ואין צורך בלהסביר לי את זה 100 פעם...
השאלה ששאלתי היא מי נתן זכות לאותו די ג'י שמשתמש בטראק שצרוב על הדיסק לעשות דבר כזה? או אף אחד כבר לא מעניין אותו החוק??? תבינו לא שאני נגד או משהו הייתי בכיף מתקלט ככה למרות שזה לא חוקי...העניין הוא איך כולם עושים את זה? מהי הפרוצדורה של כל זה? כלומר למה לא אוכפים את החוק זכויות היוצרים? או שהכל כבר מותר???...למשל אני פעם חלמתי חלום שבו באמצע המסיבה למועדון מתפרצים שוטרים שמים על הדי ג'י שניגן עם צרובים את האזיקים ולוקחים אותו למעצר...חחחח...כן זה החלומות שאני רואה עכשיו בפעם ה10000 אני שואל איך די ג'ים לא פוחדים לעשות דבר כזה הרי זה לא חוקי מה שהם עושים, מי שעושה...כולל ארמין...
או שהכל שכונה??? וכולם מחלקים דיסקים צרובים אחד לשני ומרשים להם להשתמש בהם כרצונם???


___________________

In today's depressed music industry, the beautiful and intelligent tracks
get left out, replaced by candy coated bullshit

Old Post May-09-2004 22:35  Israel
Click Here to See the Profile for taltul Click here to Send taltul a Private Message Add taltul to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Origin
Supreme tranceaddict



Registered: Jun 2002
Location: haifa

שתהיה בריא אם החלומות שלך ! ...ואם המצב יגיע לעד כדי כך.. מוזיקה כבר לא תהיה שווה כלום ..


___________________

Old Post May-10-2004 08:13  Israel
Click Here to See the Profile for Origin Click here to Send Origin a Private Message Add Origin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
markfeldman
Officer & a Gentelman



Registered: Nov 2003
Location: giva't brenner

quote:
חחחחחחחחחחחחחח....אני בכוונה לא הגבתי כדי לראות מה עוד תגידו....האם כל כך קשה להבין את מה ששאלתי? זה שאין ברירה והכל יקר ובלה בלה זה אני יודע כבר מזמן כמוכם...ואין צורך בלהסביר לי את זה 100 פעם...
השאלה ששאלתי היא מי נתן זכות לאותו די ג'י שמשתמש בטראק שצרוב על הדיסק לעשות דבר כזה? או אף אחד כבר לא מעניין אותו החוק??? תבינו לא שאני נגד או משהו הייתי בכיף מתקלט ככה למרות שזה לא חוקי...העניין הוא איך כולם עושים את זה? מהי הפרוצדורה של כל זה? כלומר למה לא אוכפים את החוק זכויות היוצרים? או שהכל כבר מותר???...למשל אני פעם חלמתי חלום שבו באמצע המסיבה למועדון מתפרצים שוטרים שמים על הדי ג'י שניגן עם צרובים את האזיקים ולוקחים אותו למעצר...חחחח...כן זה החלומות שאני רואה עכשיו בפעם ה10000 אני שואל איך די ג'ים לא פוחדים לעשות דבר כזה הרי זה לא חוקי מה שהם עושים, מי שעושה...כולל ארמין...
או שהכל שכונה??? וכולם מחלקים דיסקים צרובים אחד לשני ומרשים להם להשתמש בהם כרצונם


תשמע, בגדול יש צדק בדבריך מבחינה תיאורטית חוקית.

אבל תכל'ס לטבע יש חוקים משלו... ואתה וכל אחד מאיתנו נהנו ממנה אז מה נהיית לי פתאום צדקן ?

Old Post May-10-2004 19:22  Israel
Click Here to See the Profile for markfeldman Click here to Send markfeldman a Private Message Add markfeldman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Black-Dragon
BlackDragon-Music.com



Registered: May 2003
Location: IL

בעיקרון המוזיקה מתפרסמת הרבה הרבהי ותר מהר דרך הנט מאשר חנויות דיסקים וכל אלה
אם לא היו קבוצות שיחרור וכל מיני כאלה אני מאמין שהידע שלנו במוזיקה הזו היה מתכווץ בצורה אדירה

וחוץ מזה הכסף שהיוצרים עושים הוא דרך הויניילים
את הוינייל אתה חייב לקנות אם יש לך פטיפונים
נכון שיש מכשיר שחורט על תקליטים אבל זה עולה הון תועפות


___________________

Old Post May-13-2004 02:52  Israel
Click Here to See the Profile for Black-Dragon Click here to Send Black-Dragon a Private Message Visit Black-Dragon's homepage! Add Black-Dragon to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > Black Dragon @ Ets Global Radio Live 7/5/2004
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 2 [3]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackDream tune [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBrooklyn Bounce - "x2x We Want More" (Deepack Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:45.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!