|
| quote: | Originally posted by Funfrock
lyckades tyvärr missa dig glorie |
ah fan vet.. :/ inte bra. under kvällen frågade jag ett par av de swetas jag träffade om de sett några andra swetas... som jag kunde träffa men de hade de inte. morr morrr... borde verkligen ha kommit på den där förfesten.. aja, vi får ta det nästa gång.... nästa gång det blir nån stor fest i malmö (lär ju dröja )
eller så dyker du upp på TC2Y 
| quote: | Originally posted by Dj_Irish
Tur att du högg tag i mig Glorie. Jag sprang ytterst förvirrat och letade efter mina polare som hade försvunnit så om du inte greppat tag imig hade jag jumissat dig helt och det hade inte varit bra ju |
hehe... aaa vet att jag _verkligen_ greppa tag i dig, eftersom du ju var på språng. men du ser.. de var bra att jag gjorde det, eftersom vi inte sågs mer efter det 
___________________
Tom Cloud - Told You So
|