,אבל כמובן יש עוד מלא
ואם הייתם שואלים לפני כמה שנים הייתי אולי עונה
Balearic Bill - Destination Sunshine
___________________
Best Album Ever:
* Infected Mushroom - B.P.Empire
May-11-2004 15:26
Origin
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2002
Location: haifa
איך יכולתי לשכוח את
Flash Project - Keys of infinity
___________________
May-11-2004 16:14
yaman
בעל מידות טובות
Registered: Sep 2003
Location: Jerusalem , Israel
astral projection - people can fly
___________________
May-11-2004 16:51
§chop¥
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2001
Location: Rehovot
טוב שמעו חברה....
שפתחתי את הטרד הזה ידעתי שיהיו בעיות כמו
א.
שיר אחדדדדדדדדדדדדד
כאילו שאלתי מה השיר האהוב עליכם כאילו ולא מה יש לכם בפליילסט
תבחרו אחד.
ואל תרשמו רשימה ואחרכך תגידו "תבחרו" כי....
טוב אין לי כוח להסביר את זה.
ב.
גם ברור שלפחחחחחחות שנה עברה כי ברור (כמו שמישהו כבר ציין) שעכשיו
אני גם מתלהב משירים יותר מלמשל מטוויסד, אבל בסגירת כל חודש אם עושים את החשבון....שמעתי יותר את טוויסטד
ג.
וגם תרשמו עוד כל מיני דברים איך את יודעים מה הטראק האהוב עליכם
כמו
ניסתם להפוך את הטראק למנגינה לפלאפון
*למי שיש נגן אמפי 3 בפלאפון זה לא הזמן לכתוב שיש לו כזה פלאפון ושהוא עשה את זה כי מתתתתתתת כבר להחליף פלאפון ו....
בעצם אם מישהו עשה את זה שירשום!
הוא יצא גבררררררררררררר שבגברים !
___________________
May-11-2004 17:10
§chop¥
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2001
Location: Rehovot
חבר שלי עשה את זה (הוא לא בפורום) הוא שם בתור צלצול:
dj_jorn_-_this_is_your_brain
הצלצול מתחיל בכך שהוא אומר
this is drugs.....this is your brain
ואז מתחיל ההפצצות !!!!!!
אחלה של צלצול רק שאם מתקשרים אליו שהוא ישן, אז הוא בטוח שחוטפים אותו חייזרים או משהו כזה... ואז הוא כולו לחוץ בפלאפון
___________________
May-11-2004 17:13
YoraY
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2004
Location: Netanya, Israel
quote:
Originally posted by Rising
כאילו כזה ..
כאילו כן אני מבין אותך שיאוו וואו שגעון..
כאילו רואים שהתרגשתי קצת שכתבתי את זה כאילו?
May-11-2004 19:29
DJ-Kreing^^
Syncope
Registered: Jul 2001
Location: rothland
quote:
Originally posted by Flotser
זה ממש קשה לבחור טראק אחד,
אבל אם כבר רק אחד אז הראשון שעולה לי בראש הוא:
מה לגבי
Infected Mushroom - Nothing Comes Easy
מיכאל?
אין זה הקטע הפסיכודלי החזק ביותר לדעתי, עוד מהתקופה היפה של אינפקטד.
המלודיה שם עם האסיד ליין משהו ענק!
___________________
"The world is not beautiful. And that, in a way, lends it a sort of beauty."
--=My Music=--
May-11-2004 19:31
taltul
Schmoovinator
Registered: Jan 2004
Location: :noitacoL
quote:
Originally posted by TTman
אההההה, סליחה, שכחתי שיש פה אהבל
אז בשביל אהבלים
אין לי טראק אחד שאני מכור אליו
יש לי הרבה טראקים
?תגיד לי אתה שפוי
?מה הולך פה? או שבפורום זה מותר הכל, כולל הבעות מסוג דלעיל
?נ''ב : מי פה באמת אהבל אחרי התגובה הזאת שלך
___________________
In today's depressed music industry, the beautiful and intelligent tracks
get left out, replaced by candy coated bullshit
May-11-2004 21:31
Shahar
----------
Registered: Jun 2002
Location:
quote:
Originally posted by Rising
אבל כמה שמוטורסייקל קטע בן זונה והתלהבתי ממנו הוא לא קטע נסוטלגי וגם בעוד כמה שנים הוא לא יהיה...
למה לא יהיה?
ו
Frankie Goes To Hollywood - Power Of Love (Ferry Corsten Mix)
Veracocha - Carte Blanche
May-11-2004 21:42
Flotser
|Roots| Addict
Registered: Nov 2001
Location: Tel-Aviv, Israel
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
מה לגבי
Infected Mushroom - Nothing Comes Easy
מיכאל?
אין זה הקטע הפסיכודלי החזק ביותר לדעתי, עוד מהתקופה היפה של אינפקטד.
המלודיה שם עם האסיד ליין משהו ענק!
נכון,
תמיד אמרתי שזה הטראק עם המלודיה הכי יפה ששמעתי בחיים שלי עד היום
אבל בכל זאת זה לא התאים לנושא של הטרד
___________________
Best Album Ever:
* Infected Mushroom - B.P.Empire
May-11-2004 21:45
Segev
Armin Addict
Registered: Mar 2002
Location: a state of trance
Coast 2 Coast - Home (Thrillseekers Remix)
אהה ניראה אותכם אומרים שלא
___________________
"Trance had become a dirty word. Thanks to Ian Van Dahl, Lasgo, Flip 'N' Fill and DJ Sammy, a generation of kids has grown up thinking trance is the shittiest music since country and western."
- Paul van Dyk