Originally posted by Jimmy
alweer? heeft ie van de asta z'n residency gemaakt?
heb nog steeds een heleboel munten liggen van asta dus daarom heb ik maar meteen gevraagd aan armin of ie zijn feestje weer in asta wou doen (want ik als belg kan anders toch nix doen met die munten)
Originally posted by emma
heb nog steeds een heleboel munten liggen van asta dus daarom heb ik maar meteen gevraagd aan armin of ie zijn feestje weer in asta wou doen (want ik als belg kan anders toch nix doen met die munten)
lol
Munten zijn dan niet meer geldig, vanaf 1 juni moet je betalen met oranje munten ipv zwarte. Ik zal ze wel meenemen en het personeel lief aankijken, wellicht willen ze voor een Belgische dame een uitzondering maken.
Last edited by MaGiK54 on May-20-2004 at 19:28
May-20-2004 17:50
franzelare
Flock you!!
Registered: Mar 2002
goed dat ik dat hoor, zal eens door mijn muntenberg heen spitten en kijken of ik nog asta munten heb!
May-20-2004 19:26
Tim81
Let's Rock!
Registered: Nov 2003
Eerst werden we lekker gemaakt met een ASOT-3year anniversary-party in Panama. Dus toen die werd gecanceld was het even balen, maar dit maakt het natuurlijk weer helemaal goed!!
Was toch al niet van plan om naar Impulz te gaan. Volgende dag lekker Bloemendaal bij mooi weer
Is er verder al iets bekend over kaartverkoop? Vorige keer bij Armin Solo in de ASTA (november 2003) was er alleen kassaverkoop volgens mij...
May-21-2004 12:24
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
het is officieel nog niet bekend gemaakt door Asta, dus nog ff afwadchten Denk dat het alleen kassaverkoop is trouwens.
May-21-2004 12:33
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by Optimus
het is officieel nog niet bekend gemaakt door Asta, dus nog ff afwadchten Denk dat het alleen kassaverkoop is trouwens.
Aangezien het op de Armada-site vermeld staat, kan je er redelijk vanuit gaan dat het door gaat. Laatste ArmadaNight was er kaartverkoop via ticketservices, maar toen waren er nog genoeg kaarten aan de deur te koop.
En over de 24e in Panama, volgens Armin op de chat gisteren was alles al geregeld, alleen hij kreeg ID-Shit niet mee om deze uitzending vanuit Panama uit te zenden.
May-21-2004 15:07
franzelare
Flock you!!
Registered: Mar 2002
quote:
Originally posted by Optimus
herhaling van vorig jaar?
fuck niet weer he :S
May-21-2004 19:11
Tim81
Let's Rock!
Registered: Nov 2003
Deze Armada-night is duidelijk populairder onder de Belgen dan onder de NLTA's. Getuige de thread op het Belgisch forum zullen er veel zuiderburen aanwezig zijn. http://www.tranceaddict.com/forums/...2&pagenumber=10
Ik ben niet echt onder de indruk van Impulz lineup, dus wellicht hier een kijkje nemen...
Jun-03-2004 12:00
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Tim81
Deze Armada-night is duidelijk populairder onder de Belgen dan onder de NLTA's. Getuige de thread op het Belgisch forum zullen er veel zuiderburen aanwezig zijn. http://www.tranceaddict.com/forums/...2&pagenumber=10
Ik ben niet echt onder de indruk van Impulz lineup, dus wellicht hier een kijkje nemen...
Tsja, die gaan ook naar iedere boerenschuur waar mensen van Armada draaien....
Nederlanders zijn wat objectiever... Ook al zijn ze fan van Armin en Armada, dan gaan ze niet ieder feest zo af.
Kommaar kommaar kommaar kommaar........