Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע
אתה לוקחת אותי יותר מידי קשה קשה
דווקא מוזר שלי היה פי מאה יותר חומר בתנך מאשר בספרות
יש לי 50 עמודים סיכומים אם אתה צריך
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft
James Holden is my only GOD!
May-28-2004 12:15
itamarsan
Hard and Uplifting=Life
Registered: Jul 2002
Location: yavne,israel
quote:
Originally posted by m0sh
אתה לוקחת אותי יותר מידי קשה קשה
דווקא מוזר שלי היה פי מאה יותר חומר בתנך מאשר בספרות
יש לי 50 עמודים סיכומים אם אתה צריך
תישמע אחי אורן מאוד צודק כי גם אני לומד איתו וגם לי יש מתכונת בספרות
ובגרות בתנ''ך זה ממש בקטנה לעומת ספרות תאמין לי תנ''ך זה חרטה ברטה לעומת ספרות
ואם אתה חושב שזה חנון ללמוד אז בעתיד ניראה לאן אתה תגיע ולאן מי שלומד וחשוב לו ואכפת לו העתיד שלו יגיע אוקיי
בקיצור אחי לא נורא כול אחד באיך שהוא מביט על זה ....
___________________
May-28-2004 12:27
markfeldman
Officer & a Gentelman
Registered: Nov 2003
Location: giva't brenner
quote:
טוחנר הולך לתת לנו בראשששששששש
עפ"י מה שאני יודע, טוכנר מנגן זבל.....
May-28-2004 13:11
Sm0keMachine
!!!!!!!!!!
Registered: Sep 2000
Location: Israel
quote:
Originally posted by markfeldman
עפ"י מה שאני יודע, טוכנר מנגן זבל.....
אז אתה טועה אחי..
טוכנר הוא אחד הדיג'יים התותחים בארץ....
May-28-2004 13:23
Scorchio
Sorry! We Are Circoloco
Registered: Apr 2001
Location: Lexicon Avenue
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
אז אתה טועה אחי..
טוכנר הוא אחד הדיג'יים התותחים בארץ....
Registered: Jun 2001
Location: Happy People~Land [originally from Ukraine]
quote:
Originally posted by markfeldman
עפ"י מה שאני יודע, טוכנר מנגן זבל.....
quote:
יש לי בור בכיס
אתה לא מכפר שמריהו כאילו?
קיבלתי הודעה
מי שיבוא בלבן הכניסה 70 שח
ומי לא מעודכן
נקסט יוצאים להפלגה לכן אני כמעט בטוח , כל מי שיבוא יכנס
תהיה פחות סלקציה
May-28-2004 13:43
markfeldman
Officer & a Gentelman
Registered: Nov 2003
Location: giva't brenner
quote:
אתה לא מכפר שמריהו כאילו?
קיבלתי הודעה
מי שיבוא בלבן הכניסה 70 שח
ומי לא מעודכן
נקסט יוצאים להפלגה לכן אני כמעט בטוח , כל מי שיבוא יכנס
תהיה פחות סלקציה
ואללה חיים טוב ה"נקסט" האלה...
בכל אופן, איזה סגנון טוכנר מנגן ?
May-28-2004 13:59
Eli
Senior tranceaddict
Registered: Aug 2003
Location:
quote:
Originally posted by markfeldman
עפ"י מה שאני יודע, טוכנר מנגן זבל.....
quote:
Originally posted by markfeldman ]בכל אופן, איזה סגנון טוכנר מנגן ?
כנראה שאתה באמת לא יודע.... (וזאת רק לפי מה שרשמת בפוסט השני) וסתם זורק דברים באוויר
אני מציע לך לפקוד היום בלילה את הדום, ואני בטוח שתופתע לטובה
(להבא....בוא נגיב על דברים שיש לנו עליהם ידע)
May-28-2004 15:14
m0sh
Ibiza 05'
Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע
quote:
Originally posted by itamarsan
תישמע אחי אורן מאוד צודק כי גם אני לומד איתו וגם לי יש מתכונת בספרות
ובגרות בתנ''ך זה ממש בקטנה לעומת ספרות תאמין לי תנ''ך זה חרטה ברטה לעומת ספרות
ואם אתה חושב שזה חנון ללמוד אז בעתיד ניראה לאן אתה תגיע ולאן מי שלומד וחשוב לו ואכפת לו העתיד שלו יגיע אוקיי
בקיצור אחי לא נורא כול אחד באיך שהוא מביט על זה ....
לכם זה ככה ולי זה ככה
לי היה כבר מתכונת בשני המקצועות ובגרות בתנך בראשון
אז מה שאתה אומר לי זה שאורן לא יוצא ביום שישי כי יש מגן ביום ראשון?
וקלאבר מה הקשר שאני מכפר שמריהו
גם כן עוד אחד עם דעות קדומות ובורות
ומצב גדול אני בא
כמעט בטוח
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft
James Holden is my only GOD!
May-28-2004 16:01
markfeldman
Officer & a Gentelman
Registered: Nov 2003
Location: giva't brenner
quote:
כנראה שאתה באמת לא יודע.... (וזאת רק לפי מה שרשמת בפוסט השני) וסתם זורק דברים באוויר
אני מציע לך לפקוד היום בלילה את הדום, ואני בטוח שתופתע לטובה
(להבא....בוא נגיב על דברים שיש לנו עליהם ידע)
מה הלחץ אלי ?
לצערי כמעט ואין די ג'יי ישראלי שמנגן במועדונים הידועים לנו אשר שווה שאני יוציא מכיסי תרי זוזיי...
אז אני מכליל...
אם אני טועה אני אשמח !
May-28-2004 16:10
cluBBer
Sultan Addict again
Registered: Jun 2001
Location: Happy People~Land [originally from Ukraine]
quote:
Originally posted by markfeldman
מה הלחץ אלי ?
לצערי כמעט ואין די ג'יי ישראלי שמנגן במועדונים הידועים לנו אשר שווה שאני יוציא מכיסי תרי זוזיי...
אז אני מכליל...
אם אני טועה אני אשמח !
יש מעטים מאד
הוא אחד מהם
quote:
גם כן עוד אחד עם דעות קדומות ובורות
איך זה קשור , תסביר אם לא קשה
May-28-2004 16:16
HyPeRSoNiC
Has Posted Here
Registered: Aug 2001
Location: Yavne, Israel
quote:
Originally posted by m0sh
אז מה שאתה אומר לי זה שאורן לא יוצא ביום שישי כי יש מגן ביום ראשון?
אחי
תקרא את ההודעה לפני שאתה מגיב
איפה הוא כתב אם אני יוצא או לא?
חוצמזה, לידעתך, אני כן יוצא. אני פשוט לא יוצא למועדון כדי שאני אוכל לקום מוקדם (יחסית), להגיע למשמרת בוקר מחר בלי להיראות כמו זומבי, ושבכל זאת אני אשאר עירני מספיק כדי ללמוד.
ואגב, אני בכלל לא לוקח אותך קשה
אני פשוט מסביר לך את המצב, זה הכל....
ובקשר לסיכומים, לא תודה. יש לי יותר מדי סיכומים גם ככה......