|
| quote: | Originally posted by Original
Vaag dat mensen dat magazine 2 jaar na sensation nog krijgen, ik heb in totaal 3 gehad en ook nog is zonder dvd. |
Klopt idd geen fuck van die regeling. Blad tijdje gehad, nooit een dvd. Ooit gemailed zou ik dvd van 2003 krijgen, ook nooit gehad.
|