|
|
|
|
 |
|
 |
 |
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001
|
|
|
Mmm, Jukx, was me niet eens bewust van die scherpe opmerking (zal mijn tong erafsnijden ) ahum!
De meeste stromingen betaan al een tijdje, alleen misschien nog niet met de exacte benaming (what's in the name). Voordat gabber gabber heette, was het hardore. Dat stamt uit de tijd van mellow en hardcore. VOOR die tweedeling was het gewoon house. (in het buitenland dus techno). De eerste trance en hardhouse plaatjes stammen dus ook uit die eerste tijd, alleen had het toen niet die naam. Dus gabber bestond infeite ook al heel lang, maar werd pas bekend GEMAAKT door de media (ziehier de geboorte van een hype)
Eenm tijdje geleden had je bijvoorbeeld veel acid-feesten, vooral in de krakers-scene. Hoe moeilijker je keek, hoe cooler je was. Sorry, maar als ik wil feesten, wil ik kunnen lachen. Ik ben het met je eens dat op veel feesten de mensen meer voor de 'looks' komen dan voor de muziek. Maar dat geldt ook voor techno, acid en goa: als ik daar met een glitterrokje zou binnenwaggelen zou ik ook weggekeken worden (omdat ze in die scenes toch best wel beetje neerkijken op 'makkelijker' muziek, wat volgens hun gelijk staat aan bepaalde kleding)
Ik vind het heel erg jammer dat dat de laatste tijd voor veel feesten geldt: de mensen zijn niet meer zo open als daarvoor. Er ZIJN wel van die feesten (bij ons komen zowel gabbers als hardrockers als glittermeisjes als wat dan ook en iedereen respecteert elkaar, en komt waarvoor ze zouden moeten komen: FEESTEN! echt tof! mm, nu ik dat zo terug lees, voel ik me net een voorganger van een commune, hihihi ), maar daarvoor moet je wel even zoeken...
Maar ja, ik dwaal weer van het onderwerp af, sorry... zal ik vanavond niet meer doen, oke? 
|
|
Sep-05-2001 21:08
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 10:17.
Forum Rules: