אוכל היה? - היה
כוסיות היו? - ?
מוזיקה היתה? - היתה
למרות שחברה שלי הכי כוסית בעולם היו עוד כמה חביבות שם....
Jun-01-2004 19:37
Eitan E
Supreme tranceaddict
Registered: May 2003
Location: rehovot
הייתי היום שם
היה די נחמד בהתחשב שביזבזתי שם איזה 150 שקל כולל נסיעה -
עדיף עוד מופע של ארמין במקום לדעתי אבל בכל מקרה היה די בסדר היו שם דווקא לא מעט כוסיות
אכלתי שם אנטריקוט באל גאוצ'ו הצלחתי להתגנב פנימה וביקשתי מהגרילמן שהוא יהיה רך ולא קשה כמו נעל.
היה די טעים הרוטב צ'ימיצ'ורי היה פצצות
ציון: 8.5\10 - אני עושה סטייקים יותר טובים
אח"כ המשכתי לדוכן של אוכל הודי שבבעלות רינה פושקרנה מי שמכיר
בכל מקרה אכלתי שם סבוסה עוף בכיסונים כאלה עם ירקות בפנים
המנה היתה מאכזבת הייתה מלאת שמן וחריפה אש
ציון: 5\10 לא מומלץ לבעלי קיבה רגישה
בעודי נח מהארוחות שם ראיתי שם את דורון ג'מצ'י טל מן והמכוער הזה מהתוכנית פספורט
ועכשיו מגיעה המנה המנצחת
פאפגאיו
אצבעות אנטריקות
המנה הייתה ממש עסיסית הבשר קשה מבחוץ ורך מבפנים בנוסף היה רוטב משהו טריאקי ויין משהו כזה
מה לעשות לא כל דבר בחיים מושלם-9.9\10
הדבר היחיד שלא אהבתי זה ההמוניות אנשים דורכים עליך אפשר לחשוב שמחלקים כסף, והחוסר ארגון
אתה מוצא שם אנשים שאוכלים על פח זבל!!
אבל לסיכום - ארוע די נחמד ומרענן שווה לבקר
נ.ב - לשומרי כשרות לא יהיה נוח שם
יש ספריבס, קלאמרי, שרימפס ועוד כל מיני דברים מעניינים לפי דעתי
שננסה בפעם הבאה
___________________
vandict
Jun-01-2004 22:23
Ooza
tranceaddict
Registered: Dec 2003
Location: Ra'anana, Israel
דווקא היה בן זונה
אוכל
בנות
בירה
מוזיקה
מה צריך עוד בחיים?
Jun-01-2004 22:42
yaman
בעל מידות טובות
Registered: Sep 2003
Location: Jerusalem , Israel
נשמע חבל"ז
חבל שלא הייתי שם
___________________
Jun-01-2004 22:57
DJ-BON_v2
tranceaddict
Registered: May 2004
Location: Tel Aviv, Israel
quote:
Originally posted by yaman
נשמע חבל"ז
חבל שלא הייתי שם
יש לך עוד את היום ומחר...
Jun-02-2004 05:10
yaman
בעל מידות טובות
Registered: Sep 2003
Location: Jerusalem , Israel
מחר יש בגרות במתמטיקה
וגם אין לי ממש כסף עכשיו אז לא נורא נוותר
___________________
Jun-02-2004 09:07
eXeTik
עד מתי פסיכומטרי 1.1
Registered: Aug 2001
Location: +++++---+-------Location: ---+-----+-+------Location: ---+----+-+-+-----Location: ---+---+------+---
הייתי אתמול
כוסיות יש פה ושם אבל לא משהו מטורף כמו שהיה באוטו מוטור
בכל מקרה- רוב הדוכנים מביאים לך צלחת קטנה כשאתה קונה מנה
תחשבו בהיגיון- מנה שעולה כפול.... הם לא באמת ימכרו מנה שלמה ב-20 שקל
למרות שאפשר למצוא מקומות עם מנות מכובדות בסביבות ה-20 ש"ח
הכי אהבתי את הליטר בירה ועוד שאתה מקבל את הכוס בירה הענקית הזאת מזכוכית מתנה
ועכשיו לכמה תמונות
נ.ב- יש לי גם סרטים קורעים!
לאן אפשר לעלות אותם?
הדוכן של קמפרי מיקס... גורם לך להיות צמא
הדוכן של ווראיטי- סלבריטי באלאגאנים
איציק זוהר ומורן איזנשטיין
איזה זין שלא יכלתי להתקרב יותר- רציתי תמונה עם מורני
Lesbian p0rn...
קלאבר צעיר... יש לי סרט- אתם חייבים לראות איך הוא רוקד
לאיפה אני מעלה סרטים?!
נוף כללי על המקום
אחת עם פ-א-ק-י-נ-ג פושאפ וחצאית מיני
מהאלה שצועקות תביאו לי בתחת
למרות שאין עליה משהו
___________________
Jun-02-2004 09:28
yaman
בעל מידות טובות
Registered: Sep 2003
Location: Jerusalem , Israel
"מה רבו מעשיך?"
___________________
Jun-02-2004 17:03
eXeTik
עד מתי פסיכומטרי 1.1
Registered: Aug 2001
Location: +++++---+-------Location: ---+-----+-+------Location: ---+----+-+-+-----Location: ---+---+------+---
quote:
Originally posted by yaman
"מה רבו מעשיך?"
לא התכוונת ל
"כן ירבו מעשיך"?!
___________________
Jun-02-2004 18:10
yaman
בעל מידות טובות
Registered: Sep 2003
Location: Jerusalem , Israel
מה שתרצה...
___________________
Jun-02-2004 19:38
Eitan E
Supreme tranceaddict
Registered: May 2003
Location: rehovot
למי שלא הלך ורוצה ללכת רק שתדעו היום- יום חמישי- זה היום האחרון של הפסטיבל אוכל
___________________
vandict
Jun-02-2004 22:36
THE_BLUE_DRAGON
NATURE ONE 2008
Registered: Oct 2003
Location:
אשמח מאוד לפגוש חברי-פורום אז מי שמגיע מוזמן ליצור איתי קשר.
055258607
היום אני הולך כנראה לטחון הרבה אז לא ממליץ לכם לעבור ליד שדרת-השירותים-הציבוריים!!!
___________________
NO NO NO FOR SINGING & ELECTRO IN TRANCE MUSIC!!!
SAVE THE REAL TRANCE MUSIC!