Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Het jaar 2004 tot nu toe.....
Pages (3): « 1 2 [3]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Wildfir3
Seriously Opinionated



Registered: Jul 2003
Location: La La Land
Re: Het jaar 2004 tot nu toe.....

Beste feest: 10 Years Fuse @ tours & taxis, Brussel
Beste dj-set op een feest: T-Quest @ 10 years fuse
Meest tegenvallende dj-set op een feest: Christopher Lawrence
Meest tegenvallende feest: geen eigenlijk
Beste track: Mark Norman - Phantom Manor, Ton TB - Dream Machine
Meest tegenvallende track: Fictivision vs Phynn - Escape (ofzow)
Beste album/mix cd: Tiesto - Just be
"Rare" ontwikkelingen: iedereen die ineens naar "prog" overstapt, of daar lijkt het toch op
Wereldnieuws wat je bezig heeft gehouden: niets eigenlijk, allemaal te ver van mijn bed
"Aardigste" nieuwe TA-er die je hebt ontmoet: pooley ^^
Irritantste TA-er: mmmz no idea
Irritantste persoon algemeen: bush seems to fit the spot
Voorspelling housescene komend jaar: feesten die saai worden dankzij opkomend proggy talent
Voorspelling wereldnieuws komend jaar: bush die geen president meer is ofzow, weet ik veel, heb geen bol
Naar welk feest kijk je uit voor de rest van 2004: Antwerp Is Burning Outdoor, City Parade, Love From Above misschien
Wie hoop je in 2004 nog te zien te krijgen: Paul van Dyk, Nu NRG


___________________
www.doehetzelver.be

Old Post Jun-02-2004 07:58 
Click Here to See the Profile for Wildfir3 Click here to Send Wildfir3 a Private Message Visit Wildfir3's homepage! Add Wildfir3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......



Registered: Mar 2001
Location: Holland

quote:
Originally posted by basd

Beste album/mix cd: Faithless - No roots


Inderdaad zeer goed album. Was 2 weken geleden in de Melkweg waar ze een liveconcert hielden. zwaaaar top.

Ah, damn, 26 Mei werd het uitgezonden op BNN Heb ik het nog gemist ook, tyfuszooi.


___________________
Allemaal gelul!!

Old Post Jun-02-2004 08:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

quote:
Originally posted by Optimus

En Bram: Yimanya heeft James Holden op Exposure nog gedraaid TOptack, die ik toen voor het eerst hoorde en van Dave de naam kreeg


Stuur mij hem even op mp3 dan

quote:
Originally posted by Eagle`
Bedankt hoor



Sorry sorry sorry, bedoelde dus EAGLE, ik haalde je naam door elkaar met Teagle, de DJ naam van Tijs Excuses excuses!
Alle belgen min Eagle, want het was superrelaxed dat je op Addiction was, ondanks dat ik 'te hard ging' en weinig met je heb gesproken!



quote:
Originally posted by Jappio

Irritantste TA-er: New_Wave en Snuggle (beiden nepsupporters van willekeurige clubs)

Irritantste persoon algemeen: Snuggle toch maar

Voorspelling wereldnieuws komend jaar: Tin geeft eindelijk toe dat hij toch hetero is waarna bram uit het raam springt en ongelukkig met zijn hoofd op een stoeprandje terecht komt. Vervolgens komt niemand van TA afscheid nemen van bram maar geven we een goed trancefeest, vooral omdat bram daar helemaal niet van hield


Ik win ik win ik win!
Het is geheel wederzijds Hobie Ga jij eerst maar eens wat meer feesten aapje Zal wel een klein feestje worden dan dat Trancefeestje, omdat trance toch bijna dood is.
Oh en na vanavond wanneer de Graafschap Excelsior uitschakeld en promoveert praten we wel verder
En Tin toch hetero? Oftewel hij is nu homo? Wanneer heeft hij dat eindelijk een keer toegegeven?

quote:
Voorspelling housescene komend jaar: feesten die saai worden dankzij opkomend proggy talent


Wildfir3, die snap ik niet, leg uit...!


___________________
"Life is all about choices & respect"

Last edited by SnuggLe on Jun-02-2004 at 10:32

Old Post Jun-02-2004 10:23 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Wildfir3
Seriously Opinionated



Registered: Jul 2003
Location: La La Land

Ligt hem voornamelijk aan eigen smaak: ik vind het allemaal maar niks, die schulz/perry/whatever toestanden, ik heb wat drive en power nodig in muziek, en dat kan ik daar niet in terugvinden.

Ik kan wel begrijpen dat mensen dat willen horen als chillout of warmup ofzow, maar op een feest heb ik toch meer zin om te dansen


___________________
www.doehetzelver.be

Old Post Jun-02-2004 10:57 
Click Here to See the Profile for Wildfir3 Click here to Send Wildfir3 a Private Message Visit Wildfir3's homepage! Add Wildfir3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.



Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland

quote:
Originally posted by SnuggLe

Ik win ik win ik win!
Het is geheel wederzijds Hobie Ga jij eerst maar eens wat meer feesten aapje Zal wel een klein feestje worden dan dat Trancefeestje, omdat trance toch bijna dood is.


we vertellen niet dat het ter nagedachtenis aan jou was bram

quote:
Originally posted by SnuggLe

Oh en na vanavond wanneer de Graafschap Excelsior uitschakeld en promoveert praten we wel verder


is goed vier jij vanavond feest doen wij het morgen

quote:
Originally posted by SnuggLe

En Tin toch hetero? Oftewel hij is nu homo? Wanneer heeft hij dat eindelijk een keer toegegeven?


Gewoon vragen aan Tin. Heej tin ben je homo? tin:"huh?" of je homo bent? "ehhh Ja"

(die sjinees verstaat toch geen hol van wat je zegt)

Old Post Jun-02-2004 11:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Original
Brothers....& Sisters



Registered: Jan 2003
Location: The Netherlands

Beste feest:Allemaal wel ok, Armin Only dan denk ik qua sfeer.
Beste dj-set op een feest: Markuz Schulz @ Xtra-Orange
Meest tegenvallende dj-set op een feest:Judge Jules... kon me niet meer boeien de kerel.
Meest tegenvallende feest:XL een aantal keer, muziek Top maar te veel vage ouwe sjonnies. (niet op de speciale avonden trouwens)
Beste track:Moeilijk "Halogen Vs. Nash T - On A Bridge" als die dit jaar uitkwam en anders; PQM - Are u sleeping (Luke Chable Vocal Mix) of Whiteroom of..of...of..
Meest tegenvallende track:al die nieuwe nummers van Yves Deruyter
Beste album/mix cd:Ahead by: Scott Bond. & Combi:nations
"Rare" ontwikkelingen: Overkill aan feesten, kaarten worden weggegeven etc.... maar de prijzen zakken maar niet.
Wereldnieuws wat je bezig heeft gehouden: Bijna al "het wereldnieuws" waarbij het ene bericht nog shockerender was dan de ander.
"Aardigste" nieuwe TA-er die je hebt ontmoet:Iedereen die ik tot nu toe heb ontmoet. (Bij Armin only & Xtra orange etc.)
Irritantste TA-er:Degene die mening en feit doorelkaar halen. Vooral vaak die amerikanen.
Irritantste persoon algemeen:Jim... Die stem van die gozert blijft gewoon irritant klinken laat hem alsjeblieft stoppen met plaatjes uitbrengen...want op sommige plaatsen kan je de radio niet uitzetten.
Voorspelling housescene komend jaar:Hardstyle is uit, meer mensen naar de techno (harde kant ervan) en de Hardcore.
Voorspelling wereldnieuws komend jaar:Nog meer gezeik met aanslagen.
Naar welk feest kijk je uit voor de rest van 2004:Kijk altijd uit naar elk feest waar ik heen ga, maar zeker naar Dancevalley.
Wie hoop je in 2004 nog te zien te krijgen: James Holden, Nu-Nrg, Shokk Vs. Flutlight & Lemon8


___________________

__/\_/\__/\___/\_____/\_________________________

Last edited by Original on Jun-02-2004 at 16:48

Old Post Jun-02-2004 16:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for Original Click here to Send Original a Private Message Add Original to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

quote:
Originally posted by Jappio
we vertellen niet dat het ter nagedachtenis aan jou was bram



is goed vier jij vanavond feest doen wij het morgen



Gewoon vragen aan Tin. Heej tin ben je homo? tin:"huh?" of je homo bent? "ehhh Ja"

(die sjinees verstaat toch geen hol van wat je zegt)


Ook al zeg je dat niet, op een Trancefeest komt toch niemand, dat bedoelde ik

Ja shit, morgen, ik dacht dat het vandaag was Ach, dan maar de Pre-deGraafschap-promotie-borrel houden hier vanavond

Ah, heb het hem nog nooit gevraagd, maar alle tekenen wijzen er wel op. Bisexueel, dat zou ook nog kunnen! Hij zit altijd aan Anke, en aan mij, dus maybe wil hij gewoon dat we hem als huisdier aannemen

Koest Tin!

quote:
Originally posted by Wildfir3
Ligt hem voornamelijk aan eigen smaak: ik vind het allemaal maar niks, die schulz/perry/whatever toestanden, ik heb wat drive en power nodig in muziek, en dat kan ik daar niet in terugvinden.

Ik kan wel begrijpen dat mensen dat willen horen als chillout of warmup ofzow, maar op een feest heb ik toch meer zin om te dansen


Eh..ik noem dat niet echt Prog, dat Schulz en Perry etc Progressive trance maybe wel, maar geen progressive.


___________________
"Life is all about choices & respect"

Old Post Jun-02-2004 16:49 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos



Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13

damn

de eerste thread dat ik ECHt ff helemaal niks te melden heb.

2004 tot nu toe:

geen feest gehad, geen nieuwe tracks gehoord, geen nieuwe TA-ers ontmoet, geen irritante TA-ers die me zijn opgevallen, weinig wereldnieuws gevolgd (nieuwe Oranje baby??? Juliana dood??? huh? Dutroux?? en ga zo maar door).

maar ik heb wel andere dingen meegemaakt en andere mensen leren kennen

in December doe ik weer mee met de terugblik-threads.


___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there

Old Post Jun-02-2004 20:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Wildfir3
Seriously Opinionated



Registered: Jul 2003
Location: La La Land

quote:
Originally posted by SnuggLe
Eh..ik noem dat niet echt Prog, dat Schulz en Perry etc Progressive trance maybe wel, maar geen progressive.


agreed, maar de fans wel. Vandaar ook dat ik het in mijn originele post als "prog" heb gezet.


___________________
www.doehetzelver.be

Old Post Jun-03-2004 05:33 
Click Here to See the Profile for Wildfir3 Click here to Send Wildfir3 a Private Message Visit Wildfir3's homepage! Add Wildfir3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Het jaar 2004 tot nu toe.....
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 2 [3]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHeard this song from Global Gathering UK in Godskitchen area [2010] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackOrkidea - "Metaverse" (Gareth Emery Remix) [2008]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:29.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!