 |
|
|
|
 |
|
 |
 |
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
|
|
|
| quote: | Originally posted by Optimus
En Bram: Yimanya heeft James Holden op Exposure nog gedraaid TOptack, die ik toen voor het eerst hoorde en van Dave de naam kreeg |
Stuur mij hem even op mp3 dan 
| quote: | Originally posted by Eagle`
Bedankt hoor
|
Sorry sorry sorry, bedoelde dus EAGLE, ik haalde je naam door elkaar met Teagle, de DJ naam van Tijs Excuses excuses!
Alle belgen min Eagle, want het was superrelaxed dat je op Addiction was, ondanks dat ik 'te hard ging' en weinig met je heb gesproken! 
| quote: | Originally posted by Jappio
Irritantste TA-er: New_Wave en Snuggle (beiden nepsupporters van willekeurige clubs)
Irritantste persoon algemeen: Snuggle toch maar
Voorspelling wereldnieuws komend jaar: Tin geeft eindelijk toe dat hij toch hetero is waarna bram uit het raam springt en ongelukkig met zijn hoofd op een stoeprandje terecht komt. Vervolgens komt niemand van TA afscheid nemen van bram maar geven we een goed trancefeest, vooral omdat bram daar helemaal niet van hield 
|
Ik win ik win ik win! 
Het is geheel wederzijds Hobie Ga jij eerst maar eens wat meer feesten aapje Zal wel een klein feestje worden dan dat Trancefeestje, omdat trance toch bijna dood is. 
Oh en na vanavond wanneer de Graafschap Excelsior uitschakeld en promoveert praten we wel verder 
En Tin toch hetero? Oftewel hij is nu homo? Wanneer heeft hij dat eindelijk een keer toegegeven?
| quote: | | Voorspelling housescene komend jaar: feesten die saai worden dankzij opkomend proggy talent |
Wildfir3, die snap ik niet, leg uit...!
___________________
"Life is all about choices & respect"
Last edited by SnuggLe on Jun-02-2004 at 10:32
|
|
Jun-02-2004 10:23
|
|
|
 |
 |
Jappio
.
Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland
|
|
|
Jun-02-2004 11:04
|
|
|
 |
 |
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
|
|
|
| quote: | Originally posted by Jappio
we vertellen niet dat het ter nagedachtenis aan jou was bram 
is goed vier jij vanavond feest doen wij het morgen 
Gewoon vragen aan Tin. Heej tin ben je homo? tin:"huh?" of je homo bent? "ehhh Ja"
(die sjinees verstaat toch geen hol van wat je zegt) |
Ook al zeg je dat niet, op een Trancefeest komt toch niemand, dat bedoelde ik 
Ja shit, morgen, ik dacht dat het vandaag was Ach, dan maar de Pre-deGraafschap-promotie-borrel houden hier vanavond 
Ah, heb het hem nog nooit gevraagd, maar alle tekenen wijzen er wel op. Bisexueel, dat zou ook nog kunnen! Hij zit altijd aan Anke, en aan mij, dus maybe wil hij gewoon dat we hem als huisdier aannemen 
Koest Tin! 
| quote: | Originally posted by Wildfir3
Ligt hem voornamelijk aan eigen smaak: ik vind het allemaal maar niks, die schulz/perry/whatever toestanden, ik heb wat drive en power nodig in muziek, en dat kan ik daar niet in terugvinden.
Ik kan wel begrijpen dat mensen dat willen horen als chillout of warmup ofzow, maar op een feest heb ik toch meer zin om te dansen |
Eh..ik noem dat niet echt Prog, dat Schulz en Perry etc Progressive trance maybe wel, maar geen progressive.
___________________
"Life is all about choices & respect"
|
|
Jun-02-2004 16:49
|
|
|
 |
 |
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13
|
|
|
Jun-02-2004 20:57
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 16:29.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|