Het gaat ongetwijfeld leuk worden in voormalig Oostblok
Zal de battery van de handycam effe opladen en wat muziek branden
Jun-03-2004 18:06
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Location: The Hague
quote:
Originally posted by jp
Het gaat ongetwijfeld leuk worden in voormalig Oostblok
Zal de battery van de handycam effe opladen en wat muziek branden
Zal zelf me batterij van me MP3-speler opladen, als ik niet kan slapen op me opblaasbedje uit Spanje in die Oost-Duitse appartement dan heb ik in iedergeval een deuntje bij me
___________________
Down-Under was da bomb
Jun-03-2004 18:12
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by MaGiK54
Zal zelf me batterij van me MP3-speler opladen, als ik niet kan slapen op me opblaasbedje uit Spanje in die Oost-Duitse appartement dan heb ik in iedergeval een deuntje bij me
Lol, slapen in de auto van JP???? Dat probeerde ik ook de vorige keer.
Ik zou zeggen: neem oordoppen mee. Niet voor in Berlijn, maar voor in de auto...............ask Ding Chavez.
___________________
"Life is all about choices & respect"
Jun-03-2004 18:58
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Holland
We slapen in een origineel Oost-Berlijn apartement, inclusief communistisch meubels en propaganda materiaal te bezichtigen naar wens (boeken, plattegronden, Ostmarken, oude documenten)
Er is overigens nog 1 extra plaats vrij, de ene GTA kan niet mee!
Dus als je zin hebt... Tim? (jij woont lekker dichtbij)
Jun-03-2004 19:20
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Location: The Hague
quote:
Originally posted by SnuggLe
I know i know, JP heeft het al 10x gevraagd, maar ik sla toch even over. Heb wel tijd etc, zou wel kunnen, maar doe het toch maar niet. Waarom weet ik eigenlijk niet precies...kan geen geldige reden verzinnen om niet mee te gaan (ook niet om wel mee te gaan), maar ik sla even over. Komt nog wel .......
Ga dan gewoon mee, ik rij naar A'dam waar ik bij één of andere Fina heb afgesproken. We rijden door naar JP's huis, we stappen over en gaan naar Berlijn
___________________
Down-Under was da bomb
Jun-03-2004 19:46
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Holland
Snuggle kent die Total-Fina wel (bij de Mac)
Kun je je nieuwe cam uittesten
Jun-03-2004 19:57
total woot
WooT
Registered: Apr 2002
Location: Earth
Ik was graag meegereden, maarja....Klotetentamens
Jun-03-2004 19:59
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
Nee, ik ga zeker niet mee...............
___________________
"Life is all about choices & respect"
Jun-03-2004 21:16
Ding Chavez
drs. progger
Registered: Jan 2001
Location: Holland
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik zou zeggen: neem oordoppen mee. Niet voor in Berlijn, maar voor in de auto...............ask Ding Chavez.
Hoe kom je daar nou bij, hij kan beter wat plakband voor de achteruitkijkspiegel meenemen om die weer vast te plakken als ie los trilt
___________________
Jun-04-2004 11:17
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
Location: Eindhoven
quote:
Originally posted by SnuggLe
Nu nog wachten op de Kolkiewolkie standaard reply, althans: een jaar geleden was dat standaard van "Oeh ohe oeh Ik wil wel maaaaaaaaaaaaar......."
Ik lees dit nu pas , hehehe . Alleen m'n pa en moe zijn op vakantie (erg vervelend ) en nou pas ik dus op de keet en dan kan ik niet zomaar een weekendje verzaken. Plus dat ik al naar Strike One ga. Better luck next time want dit lijkt mij ook wel vet om een keer te doen. Zeker als je weet hoe gek die duitsers kunnen zijn .